Ryanair przeprasza?
Data wysłania: 2007-11-18 18:49 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Poniżej oryginalna infomacja prasowa Ryanair:
<i>Ryanair, numer 1 wśród tanich linii lotniczych w Europie, odpowiada na wezwanie LOT, w którym ta droga i niepunktualna, śmiesznie mała linia lotnicza żąda by Ryanair zaprzestał w reklamach i informacjach prasowych stosowania niekorzystnych dla LOT porównań i domaga się oficjalnych przeprosin.
Tomasz Kułakowski, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing Ryanair w Europie Środkowej powiedział dziś w Warszawie: “LOT w swojej najnowszej akcji mającej omamić od zawsze naciąganych przez tę firmę pasażerów straszy Ryanair sądem! I to za co! Za ukazanie w porównawczej reklamie prasowej, jak wielka przepaść cenowa dzieli obie firmy! Ryanair gwarantuje, że nigdy nie będzie zdzierał z Polaków opłat paliwowych, podczas gdy LOT stosuje rabunek nawet 100 dolarów doliczanych do ceny biletów powrotnych pod przykrywką tych opłat. LOT zażądał pełnych i szczerych przeprosin za reklamowanie naszych tanich przelotów, zatem niniejszym przepraszamy.
Przepraszamy LOT za to, że: 1)Bilet w Ryanair kosztuje przeciętnie 41 euro, podczas gdy LOT oferuje przeloty ponad trzykrotnie droższe, ze średnią ceną biletu w wysokości 154 euro. 2)Ujawniamy nieuczciwe praktyki LOT objawiające się pobieraniem dopłat paliwowych, które bezbronnych pasażerów kosztują nawet 100 dolarów wliczonych w cenę biletu powrotnego, podczas gdy Ryanair gwarantuje: żadnych dopłat paliwowych! NIGDY! 3)Jesteśmy znacznie punktualniejsi niż LOT, jako że zaledwie 76% ich przylotów jest na czas - przy naszych 90%.* 4)Ujawniamy, że LOT bije na głowę Ryanair w odsetku zagubionych bagaży! Na każdy 1000 pasażerów LOT aż 12,8 nie dostaje na lotnisku swoich walizek i plecaków, podczas gdy na 1000 naszych Klientów przykrość ta spotyka przeciętnie zaledwie 0,5 pasażera. To 25 razy mniej!*
Ponieważ nie zamierzmy rezygnować z ujawniania żenujących praktyk LOT, sugerujemy aby ten, zamiast straszyć konkurentów sądem, skupił się raczej na poprawianiu jakości oferowanych usług. Polscy pasażerowie w coraz większej liczbie odchodzą od LOT, ponieważ jedynie Ryanair zapewnia im najniższe ceny, najwyższą punktualność i doskonałą obsługę, nie zapominając o gwarancji nie wprowadzania nieuczciwych dopłat paliwowych! Nigdy!" </i>
Odpowiedź Ryanair [2007-11-18 18:49 86.132.194.*] oki jest wszystko pieknie i fajnie ale czy nie myslicie o zatrudnianiu polskich stiuardes na swoich pokladach ostatnio lecieli do mnie moi rodzice z wroclawia do liverpulu nie znaja angielskiego sa osobami starszymi i jakiekolwiek problemy male pierdolki urastaja do olbrzymich klopotow kupno picia stwarza problem pozdrawiam odpowiedz »
Odpowiedź Ryanair [2008-06-02 11:15 87.105.239.*] latałam Ryanairem wielokrotnie do Liverpulu i Londynu i jestem bardzo zadowolona punktualnie miła obsługa naprawdę nie można narzekać oby tak dalej powodzenia odpowiedz »
Odpowiedź Ryanair [2009-01-29 19:27 87.105.2.*] Brawo!Linie lotnicze Ryanair za ta odpowiedz!Wreszcie dowiemy sie o nierzetelnosci LOT-u,przykre tylko,ze nie z polskich mediow.Moj syn od 4 lat czesto korzysta tylko z Waszych linii,ja od roku-i jestesmy bardzo zadowoleni.Sym mieszka w Irlandii.Rownie pochlene zdanie maja o Was ionni Polacy.Pozdrawiam,zycze dalszych sukcesow i wierza,ze zawsze Waszymi liniami dolece z Wroclawia do Dublina,a maoj syn do mnie.Zycze mieszkancom innych miast Polski,aby zawsze dolatywal do nich samolot linii Ryanair.Podziekowania dla wszystkich pracownikow Ryanairu za mila obsluge.Inka Sterenczak z Wroclawia odpowiedz »
Odpowiedź Ryanair [2010-01-08 22:46 94.192.154.*] Ryanair to najgorsze linie lotnicze jakimi latalem odwloany dwa razy pod rzad lot z powodu pogody gdzie inne linie ladowaly w tym samy terminie. Niech sobie pajace pilotow wymienia albo cwicza na syberii odpowiedz »
|