TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Biuro podróży przegrało

Data wysłania: 2005-11-05 14:21 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Biuro podróży Wezyr Holiday Service przegrało sprawę przed warszawskim sądem okręgowym. Małżeństwo Renata i Mirosław B. wybrało się z touroperatorem na dwutygodniowe wczasy na Riwierze tureckiej. Turyści zdecydowali się na pięciogwiazdkowy hotel niedaleko Alanyi. Wycieczka całej rodziny wraz z przelotem i wyżywieniem kosztowała 13,8 tys. zł. Turyści jednak nie byli zadowoleni z hotelu - za inny trzeba było zaś dopłacić.
W pozwie do sądu znalazła się suma 40 tys. zł na którą składało się m.in. 15 tys. zł zadośćuczynienia "za zmarnowany urlop". To precedensowe żądanie jak na polskie warunki. Proces trwał blisko rok. Biuro Wezyr Holiday Service będzie musiało zwrócić rodzinie B. blisko 14 tys. zł. Obie strony sporu nie wykluczają wniesienia apelacji od wyroku.

    • LUDZIE SĄ GŁUPI 

      [2005-11-05 14:21 999.999.999.*]

      JEŚLI UWAŻAJĄ, ŻE ZA NIESPEŁNA 3500 OD OSOBY BĘDĄ MIĘLI LUKSUS NA POZIOMIE HOTELI RIU CZY GRECOTELS!!!!! MYŚLĄ, ŻE SKORO MARRIOTT W WARSZAWIE MA 5* TO ONI TEŻ BĘDĄ MIELI COŚ PODOBNEGO, TYLKO ZAPOMINAJĄ, ŻE ZA TAKI MARIOTT PŁACI SIĘ KILKASET EURO ZA NOC A NIE ZA TYDZIEŃ. MOŻNA MIEĆ NAJBARDZIEJ LUKSUSOWĄ "RENÓWKĘ" ALE ONA I TAK NIE DORÓWNA BMW NAJWYŻSZEJ KLASY. TAKŻE PAMIĘTAJMY, ŻE W TURYSTYCE JAKOŚĆ IDZIE ZA CENĄ I 5*, 5* NIERÓWNE. I KUPUJCIE W BIURACH A NIE W AGENCJACH. W BIURACH SPRZEDAWCY MAJĄ WIĘKSZĄ WIEDZĘ BO ZAJMUJĄ SIĘ PRODUKTEM 1 LUB 2 FIRM A NIE CAŁĄ STERTĄ OFERT, KTÓRYCH KOMPLETNIE NIE ZNAJĄ.   odpowiedz »

      • Doskonały wypoczynek z B.P Wezyr 

        [2005-12-07 18:02 999.999.999.*]

        Byłem w Turcji w tez w Alanyi ws hotelu 5* SARAPSU z Wezyra było nas 4 osoby dorosle zaplacilismy 13,9oo za dwu tygodniowy pobyt
        oll inclusiv. To były cudowne dwa tygodnie. Pieniadze duze ,ale i konfort duzy. Pełna satysfakcja. Czego ci ludzie szukali?

          odpowiedz »

        • wakacje w Turcji , dwie osoby dorosłe i dwie wnuczki  

          [2006-06-14 13:50 83.22.221.*]

          Sarapsu , wspaniały Hotel , wspaniala obsluga
          wspaniałe srodowisko. Jednym słowem super wypoczynek!   odpowiedz »

          • wakacje w Turcji , dwie osoby dorosłe i dwie wnuczki  

            [2007-08-23 19:26 83.20.167.*]

            nareszcie jakaś modra odpowiedż!!!!!
            Keat   odpowiedz »

          • gold safran potem krizantem-masakra 

            [2008-06-23 21:05 79.162.35.*]

            kupilismy wczasy w alanyiw krizantemie firma wezyr nie miala dla nas miejca w hotelu krizantem dali nas do sasiedniego hotelu a pobyt byl wykupiony w krizantemie masakra
            krizantem to smrod gnoj i ubustwo rezydenci nie posiadaja ogolnej wiedzy nic nie wiedza odwalaja fuszere nie wybierajcie sie z ta firma autokary na dalsze wycieczki bez toalet nie wygodne urlop zdupony   odpowiedz »

        • Doskonały wypoczynek z B.P Wezyr 

          [2008-07-14 12:58 85.110.229.*]

          Doskonały wypoczynek...dobry żart!!! Firma Wezyr nie ma pojęcia co to dobry wypoczynek. Jestem w trakcie takiego wypoczynku, jestem trzeci raz w Turcji i takiego oszustwa jeszcze nie widziałem...Hotel Blue Drem, miał być hotel trzygwiazdkowy, tymczasem jest ale otel, który trzy gwiazdki to widział chyba na niebie...Basen miał być 150 m2, a tymczasem jest brodzik 3 na 3 metra. O jedzeniu nawet nie wspomnę, gdyż jest to wszystko dodtosowane do standartu otelu, a nie prawdziwego trzygwiazdkowego hotelu.
          Tak więc Wezyr nie ma nic wspólnego z dobrym wypoczynkiem, jego miejsce jest na prokuraturze, gdzie zamierzam złożyć doniesienie o przestępstwie!!!   odpowiedz »

          • Doskonały wypoczynek z B.P Wezyr 

            [2008-09-01 16:22 88.225.220.*]

            Życze powodzenia albo zmąrdzenia!! Przed wyjazdem radzę inwestować w hotele min 4* w Turcji, a standardu 4* nie szukac w hotelach położonych w centrum (bo takie w Turcji nei istnieją)!!! a zanim sie zrobi z siebie błazna na prokuraturze to radze doczytać że po turecku otel to hotel!!!!! i w nazwie może byc umieszczone slowo otel!!   odpowiedz »

            • Doskonały wypoczynek z B.P Wezyr 

              [2008-10-27 16:55 89.171.95.*]

              Proponuję autorowi tej wypowiedzi pojechać do Hotelu Club Gunes Garden koło Avsallar ( 30 km od Alany) i zobaczyć jak wyglądają te 4* o których pisze . Ja temu hotelowi nie dała bym 1* a jest z dala od jakich kolwiek miast- istna dziura.Warunki fatalne ŻENADA   odpowiedz »

          • Doskonały wypoczynek z B.P Wezyr 

            [2010-08-06 10:55 89.78.221.*]

            bo w Turcji po prostu na Hotel mówią Otel !!!???!!!???!!!??? mało spostrzegawczy ten autor skoro był 3 razy i nie zauważył,że na wszystkich budynkach pisze Otel i nawet *****   odpowiedz »

      • A ja wolę agencje 

        [2005-12-17 19:56 999.999.999.*]

        Nie zgadzam sie z kwestią, że w biurach znają się lepiej na produkcie niż w agencjach. Sama pytałam o ofertę w różnych biurach i w końcu trafiłam na kompetentną, profesjonalnie przygotowaną do pracy i kochającą podróże osobę właśnie w agencji. Natomiast u organizatorów nie byłam zbyt mile widziana ze względu na to, że pracownicy mają tam bardzo dużo pracy - zajmują sie swoim kierunkiem. Wszystko zależy tak naprawdę od samych klientów! Pytać i analizować sytuację też trzeba umieć!!   odpowiedz »

      • LUDZIE SĄ GŁUPI 

        [2007-08-13 11:57 83.20.101.*]

        Jest to podle z twojej strony aby pracować z biurami a nie agencjami. A czy nie zadalas sobie trudu aby dowiedzieć sie , co by zrobilo biuro gdyby nie mialo sprzedazy agencyjnej w calym kraju? podejrzewam ze sprzedawaloby tylko tam gdzie mają sw o j e b i u r a.
        Ja tez jestem agentem i wspolpracujeę z turoperatorami. I nie zawsze uzyskuję kompetentne odpowiedzi na moje pytania. Nic dodac nic ując   odpowiedz »

      • LUDZIE SĄ GŁUPI 

        [2008-10-27 17:03 89.171.95.*]

        człowieku co ty piszesz takie bzdury , policz 2 osoby dorosłe i 2 dzieci w wieku 10-15 lat a kwota za wyjazd na 2 tygodnie przekroczy 11 000 zł. jeździłam z wieloma biurami podróży i to za mniejsze pieniądze a warunki w hotelach były na miarę naszych hoteli orbisowskich typu victoria , kasprowy czy mrongowia. to wszystko zależy od biura a właściwei ludzi którzy chcą dużo zarobić i szybko się dorobić kosztem innych i nie zależy im na opinii o biurze podróży dla którego pracują.   odpowiedz »

    • bogdan 

      [2006-07-21 07:54 83.19.146.*]

      byłem w Alyani w zeszłym roku na przełomie lipca i sierpnia w hotelu sezar in w opcji all bardzo zachwalanym przez biuro to co tam mnie spotkało woła o pomste do nieba . hotel beznadziejny , rezydenci nic nie robią odwołują się do allaha że tylko on może pomóc i wszystko w jego rękach . urlop zmarnowany , NIGDY NIE WYBIORĘ SIĘ Z TYM BIUREM   odpowiedz »

    • uwaga 

      [2007-08-11 20:17 83.22.13.*]

      uwaga na tureckiego rezydenta ktory mowi po polsku emin.pracuje w marmaris/ponoc fethiye tez.oszust,cham,naciagacz   odpowiedz »

      • uwaga 

        [2008-07-14 15:05 85.202.154.*]

        nie tylko tureccy rezydencisą naciągaczami, polscy robią to znacznie lepiej z chasłem miłości do polski i polaków   odpowiedz »

    • I dobrze, niech wezyr płaci :) 

      [2007-11-24 07:59 195.187.251.*]

      NIGDY WIĘCEJ Z WEZYREM!!!
      Jeżeli ktoś wybiera się do Egiptu, to nigdy z tą beznadziejną firmą, bo zostaniecie bez noclegu, bez rezydenta i bez pewności co do następnego dnia... Jak ktoś leci do Hurghady do hotelu Palma de mirette lub El Palacio (nie wiem jak z innymi hotelami) to może liczyć na brak stałego miejsca zamieszkania... oprócz tego, że co 2 dni zmieniają hotel a człowiek się ciągle pakuje, to rezydentki - Ola i Karolina (nie wiem która jest bardziej kłamliwa i jednocześnie zabawna w swojej głupocie) nigdy nie mają czasu dla swoich gości a w wyniku swoich zaniedbań nawet nie wiedzą na końcu który gość, gdzie mieszka... Normalnie rodeo!!!
      Obie blondynki, więc może to dlatego... Ale żeby rezydent w Egipcie nie znał ani egipskiego ani angielskiego i nie potrafił zająć się swoimi gośćmi oraz nie miał zielonego pojęcia o tamtejszych obyczajach to po prostu żenujące...
      Można jedynie dodać, że Ola to przynajmniej udawała przed nami ciągle bidulkę, która nas rozumie za to Karolina to bezczelna baba, która niedość, że wygląda jak naćpana to jeszcze próbowała nam wcisnąć kit w żywe oczy (co mamy nagrane :)) a my już wiedzieliśmy, że to nieprawda....
      Myślę, że za długo to one tam się nie pobawią i nie poopalają bo cała firma szybko wypadnie z Egiptu!

      Ja uważam, że kupowanie u pośrednika nie ma tu nic do rzeczy. Nasza paczka zawsze korzysta z usług agencji Gawatur we Wrocławiu. Oni tam lepiej wybierają nam miejsce, czas pobytu i całą ofertę, niż byśmy sami umieli, ponieważ mają doświadczenie i wiedzę - jednym słowem widać że znają się na rzeczy... Jednak tego co dzieje się na miejscu nie są w stanie przewidzieć, tym powinna zając się rezydentka reprezentująca touroperatora. Tym czasem w czasie pobytu więcej zrobili pracownicy w/w agencji niż rezydentki wezyra (no ale trudno się dziwić skoro nie odbierały nawet telefonu, który same nazywały S.O.S. czynny 24 na dobę).

      A katalogi są tworzone przez operatorów, więc czytając opis i potem porównując go na miejscu z rzeczywistością tylko do nich można mieć pretensje!

      Pozdrawiam wszystkich, którzy nie dali się WEZYROWI!!!   odpowiedz »

      • I dobrze, niech wezyr płaci :) 

        [2007-12-21 10:14 81.190.48.*]

        Z całym szacunkiem ale sam jestes zabawny w swej głupocie... dlaczego? Oto mały cytat z Twojej wypowiedzi : "(...)Ale żeby rezydent w Egipcie nie znał ani egipskiego(...)" --> Język "egipski" nie istnieje!!! Obowiązującym językiem jest język arabski, ewentualnie mozna mówic o dialekcie egipskim ale w obrębie w/w języka!   odpowiedz »

      • I dobrze, niech wezyr płaci :) 

        [2008-01-13 20:50 196.204.153.*]

        Po pierwsze to jesli ktos ma troche inteligencji to powinien dac sobie spokoj z opiniami, ze rezydentki sa glupie bo maja blond wlosy, zenada.Po drugie obrazanie kogos, ze wyglada jak nacpany to jest obraza i rezydentka moze pozwac tego chama to sadu cywilnego za obraze, co ja bym zrobil.A co do rezydentki Karoliny to jest berdzo mila i kompetentna i zna jezyk angielski swietnie.A arabskeigo ten burak niech sie sam nauczy, z tego co sadze to nawet angielskiego nie zna.   odpowiedz »

      • I dobrze, niech wezyr płaci :) 

        [2008-01-13 20:57 196.204.153.*]

        Po wypowiedzi tego Pana wnioskuje,ze nie nalezy on do ludzi z kultura.Obrazac tak ludzi,czy rezydentow(bo rezydenci to tez ludzie,jakby ktos nie wiedzial) to jest ponizej poziomu.Wspolczuje rezydentkom,ze mialy do czynienia z takim chamem i zycze im aby nigdy wiecej kogos takiego nie spotkaly.   odpowiedz »

    • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

      [2008-03-26 23:36 87.99.22.*]

      Zanim zdecydujesz się na wyjazd z biurem WEZYR HOLIDAYS
      - przeczytaj uważnie.   odpowiedz »

      • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

        [2008-07-01 21:19 83.22.235.*]

        Odradzamy wakacje z biurem Wezyr do Turcji.Wykupilismy wczasy z mysla o wypoczynku a otrzumalismy tydzień nerowych zalatwiań.Po przybyciu do hotelu nie otrzymalismy pokoju zgodnie z oferta.Zotalismy zakwaterowani w pokoju 4 osobowym z obietnica zamiany po 2 dniach,co oczywiście nie nastapiło.Na otarcie lez otrzymaliśmy darmową wycieczkę z obietnica zamiany pokoji oczywiscie bez jej realizacji.Obsarwowalismy iz w ten sposob sa traktowani inni turysci z tlumaczeniem braku pokoji.Wiele osob zostalo zakwaterowanych w innych objektach oczywiście w skrajnie innych warunkach.Na porośbę o zlożennie reklamacji rezydenci tlumaczą iz o takiej formie nic nie wiedzą.W sumie zostalismy oszukani i stracilismy wiele nerwow.   odpowiedz »

        • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

          [2008-08-26 13:54 89.171.95.*]

          Witam.
          Ja pojechałam z rodziną (4osoby) do Turcji ( od 14 do 27 lipca 2008r.) do hetelu Club Gunes Garden k/Alanyi.Mieliśmy wykupiony familly-room( 2 oddzielne pokoje połączone drzwiami) z opcją all-exclusive,. Po przyjeździe zaprowadzono nas na koniec ośrodka ,przechodziliśmy koło jakiś starych porwanych materacy, wszędzie było brudno i śmierdziało.Zostaliśmy zakwaterowani w pokojach na poddaszu o średniej wysokości ok.120 cm, łazienka to był jeden wielki basen bez wydzielonego brodzika,brudno wszędzie. Okna zabite były gwoździami , drzwi zbutwiałe - ogólne warunki to koszmar. Na klatce schodowej trwały prace remontowe i czuć byo farbę.Jedzenie też było fatalne a mięso pod przydział ale i tak niezjadliwe . Dochodziło do tego, że razem z dziećmi jeździliśmy na obiad, czy kolację do Alanyi lub Konaki. Rezydenta nie widzieliśmy przez całe 2 tygodnie na terenie ośrodka .Sami pojechaliśmy do siedziby Wezyra ( Odeon) do Alanyi i tam złożyliśmy wspólnie z inną rodziną z Polski po dwie (2) reklamacje na waruki w pokojach , ośrodku a także na obsługę i jedzenie. Po powrocie do kraju wysłaliśmy jeszcze jedną reklamację z dokumentacją fotograficzną do Wezyra w W-wie przy ul. Tamka i czekamy na odpowiedź. Po naszej awanturze w recepcji oraz pobycie w śiedzibie Wezyra w Alanyi na 3 dni przed powrotem do Polski zamieniono nam pokoje na 1 dużu przdzielony ścianką . To nie były wczsy miłe i przyjemne ani dla nas ani dla naszych dzieci to był OBÓZ PRZETRWANIA nikomu nie polecam wyjazdu do TURCI z biurem podróży WEZYR - to są oszuści .
          Katarzyna Rybka   odpowiedz »

          • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

            [2008-10-27 15:38 83.14.220.*]

            Witam serdecznie,
            czy wezyr odpowiedział na reklamację ? Udało się Państwu odzyskać jakieś pieniądze ? Pytam bo mnie to biuro też zrobiło w konia... złozyłam juz reklamacje i czekam na odpowiedź. Pozdrawiam
            Dorota Ziółek   odpowiedz »

            • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

              [2008-10-27 16:46 89.171.95.*]

              Otrzymałam odpowiedź na moją reklamację z Wezyra ale było to szblonowe pismo świadczące o tym , iżnikt nie raczył dokładnie zapoznać się z naszymi zarzutami tj. -napisano że hotel nie otrzymał od nas żadnej reklamacji tylko na jakiej podstawie zamieniono nam pokoje na 3 dni przed powrotem do Polski.Może uznali że chcą nam zrobić przyjemność i sami zaproponowali lepsze warunki- ot tak sobie, bezinteresownie za miły uśmiech albo na ładne oczy;
              - zarzucono mi że nie składałam na miejscu reklamacji u rezydenta a do reklamacji złożonej w Polsce dołączyłąm 2 xero-kopie reklamacji złożonej a Alanyi w siedzibie firmy;ODEON
              -wytknięto mi iż kuchnia azjatycka rózni się od europejskiej ale ja nie miałam zastrzeżeń do kuchni tylko do ilości, jakości i do sposobu serwowania posiłków.itp.
              - właściciel ośrodka stwierdził że nie prowadzono żadnych prac remontowych na terenie ośrodka a ja dołączyłąm pełną dokumentację fotograficzną potwierdzającą w całości powód mojej reklamacji.
              Wysłałam do Wezyra pismo z żądaniem zwroty połowy poniesionych kosztów informując ich że nie odpowiedzieli na moją reklamację w terminie który sami wyznaczyli (30 dni).Ja złożyłam reklamację w Turcji i tam też została ona przyjęta w przez rezydenta w celu przekazania do rozpatrzenia w centrali w Warszawie ( było to ok.20.07.08r.) a pismo złożone w Polsce było tylko uzupełnieniem reklamacji o dokumentację fotograficzną , której z wiadomych przyczyn nie mogłam dołączć w Turcji. Zgodnie z Polskim prawem bieże się pod uwagę ustawę lub regulamin dot. usług turystycznych- ponieważ regulamin jest tylko wewnętrznym przepisem firmy, klient przy składaniu reklamacji ma prawo powoływać się na przepis który jest dla niego korzystniejszy. W moim przypadku korzystniejsza dla mnie była ustawa o usługach turystycznych i na nią się powołałam. Żądanie zwroty połowy ceny imprezy złożyłam w reklamacji przekazanej na ręce rezydenta w Alany a odpowiedź od Wezyra dostałam poupływie ponad 30 dni, gdyż moje uzupełnienie reklamacji wysłane po powrocie do Polski ,potraktowali jako zasadniczą reklamację zapominając lub nie czytając tego co na złożonej w Alany reklamacji zapisał rezydent Wezyra cyt."przyjęto w celu dalszej realizacji..."
              Jeszcze nie wiem co z tego będzie ale mam nadzieję że wygram i każdy kto wejdzie na tę stronę zrezygnuje z wykupienia wczasów z WEZYRA. Lepiej dopłacić parę złotych ale mieć wakacje a nie obóz prztrwania.   odpowiedz »

              • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                [2008-11-05 15:06 83.14.220.*]

                witam, ja też walczę z wezyrem ... Czy w końcu Wam zaplacili ? . Ja już złozyłam drugie odwołanie. W warunkach uczestnictwa stosują klauzule abuzywne , wysłałam całą korespondencję do Urzędu Marszałkowskiego i Federacji Konsumentów z prośbą o interwencję. Proszę o odpowiedź ... bo to dla mnie ważna i świeża sprawa.Pozdrawiam Dorota Ziółek   odpowiedz »

                • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                  [2008-11-05 15:51 89.171.95.*]

                  Otrzymałam od Wezyra pismo z informacją ,że mogą zapłacić mi 500 złotych za niedogodności jakie miałam w pokoju. Ja więcej pieniędzy wydałam na telefony (romingi) do rezydentów i dojazd do siedziby firmy w Alanyi. Jak widać po otrzymaniu mojego drugiego pisma zainteresowali sie całą sprawą, niestety nie zgadzam sie z takim zadość uczynieniem ze strony Wezyra i w najbliższym czasie wyślę do w/w firmy pismo z informacją ,iż daję im czas na poważne podejście do sprawy do końca listopada. jeżeli teraz otrzymam równie śmieszną propozycję złożę wnisek do sądu i przestanę bawić się w pisanie pism.Skoro uznali moją reklamację to chociaż mogli zaproponować kwotę adekwatna do tego co "zapewnili 'dla mnie i dla mojej rodziny w Turcji.Mam wrażenie ,iż wszystkich traktują szablonowo, I-sze pismo to odmowa, II-gie jakieś "ochłapy" dla zamydlenia oczu a dopiero następne sa traktowane poważnie. Trzeba tylko pamiętać że oni są dla nas a nie my dla nich!!!!. To Wezyr powinien zabiegac o dobra opinie i coraz wieksze grono zainteresowanych a jest odwrotnie.   odpowiedz »

                  • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                    [2008-12-12 12:30 83.3.15.*]

                    Witam tak ze 135zł które nam zaproponowano na poczatku po drugim pismie z mojej strony zaproponowano nam ponad 800zł które przyjeliśmy - wszystko na stronie www.wezyr.turystyka.pl   odpowiedz »

                    • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                      [2011-07-27 19:26 95.50.137.*]

                      Witam czy posiadają państwo jakiś wzor reklamacji wycieczki turystycznej? Wlśnie wróciłam z wakacji z wezyrem i planuje zlozyc reklamacje w zwiazku z fatalnymi warunkami zakwaterowania.   odpowiedz »

                • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                  [2011-09-28 08:19 83.21.161.*]

                  proszę o kontakt zaczynam podobną sprewę z wezyrem i niewiem od czego muszę zacząć lub wzór reklamacji

                  Piotr Zioła 515768899   odpowiedz »

                • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                  [2011-09-28 13:44 89.68.121.*]

                  Witam, gdzie można się zgłosić o pomoc po odrzuceniu reklamacji przez wezyra? Czy samemu napisać drugie pismo? Nie wiem tylko co powinno się w nim zawierać.   odpowiedz »

                  • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                    [2011-09-28 17:44 81.219.57.*]

                    moze konsument.gov.pl   odpowiedz »

                  • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                    [2011-09-28 17:48 83.22.52.*]

                    pozostaje tylko sąd.   odpowiedz »

                  • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                    [2013-03-09 20:32 178.37.53.*]

                    www.kctih.org   odpowiedz »

                    • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                      [2013-03-10 11:42 87.248.68.*]

                      Droga redakcjo. Kto podnosi tematy stare jak świat. Ja jako agent zwracam się do was o zrobienie z tym porządku raz a dobrze weryfikujcie takie sprawy. Może wielka trójka zazdrości takim jak m.in Wezyr że corocznie poprawiają wyniki i sa coraz mocniejsi. Naprawdę droga redakcje do pracy.   odpowiedz »

                    • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                      [2014-09-25 16:03 178.235.198.*]

                      wezyr to wezyr :)   odpowiedz »

              • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                [2009-06-26 17:48 62.21.87.*]

                Drodzy, w tym roku Wezyr wypowiedział pewnej grupie rezydentów umowy, nie zapewniając im podpisanego w tych umowach 2-tygodniowego okresu wypowiedzenia. Jeśli osoby, wobec których tak się zachowano i odmówiono im rekompensaty tych dwóch tygodni, czytają to forum i chciałyby się wypowiedzieć dla ogólnopolskiej stacji telewizyjnej na ten temat, proszone są o jak najszybszy kontakt telefoniczny: 887165007.   odpowiedz »

        • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

          [2013-07-26 10:53 89.230.75.*]

          Witam,
          Zakupiłam u Państwa trzyosobową wycieczkę do Turcji, w terminie od 17,07,2013 do 24,07,2013 wylot z Rzeszowa. Za syna również płaciłam nie miał on darmowej wycieczki , a mimo to mój syn w pokoju hotelowym nie miał się czym przykryć, dobrze że mieliśmy ze sobą koc z Polski. Nie mówiąc o tym że w pokojach był syf, a kolejka w barze mogłabym stać dwa dni obsługiwali tylko ruskich bez kolejki. Zakup opcji ultra all inclusive według mnie wiąże się z jakimiś udogodnieniami, a nie jak w naszym wyjazd z hotelu mieliśmy po 15, a o 12 trzeba było się wymeldować i nikt się nie zainteresował gdzie mamy przechować bagaż do tej godziny i oczywiście sami musieliśmy go dźwigać, a pokój mieliśmy spory kawałek od recepcji, nie mówiąc już o tym że jaki sens jest dopłacania do pokoju z zejściem do basenu skoro dostają go tylko Ruscy, może warto wspomnieć o tym klientom po cóż mają dopłacać.
          pozdrawiam,
          czekam na odpowiedź
          Urszula Firlit-Sas   odpowiedz »

          • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

            [2013-07-26 11:02 83.29.244.*]

            My oddaliśmy sprawę do sądu. Do Wezyra nic nie dociera!   odpowiedz »

            • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

              [2014-09-21 11:38 164.127.124.*]

              dnia 19.09.2014rwyjechalismy z biura podrozy wezyr na krete do hotelu eri beach village lest to hotel 4-ro gwiazdkowy.Po przyjezdzie na miejsce zostalismy zakwterowani w pokoju (ziemiance)w ktorym mieszkalismy trzy dni.Żądam odszkodowania połowy kosztow czyli 2000zł.Nakręciłem tez filmik ktory pokazuje to "mieszkanie"   odpowiedz »

              • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                [2014-09-22 09:32 194.181.100.*]

                KOchani, trzeba szybko napisac reklamację i żądajcie zwrotu całej kwoty. Wezyr niestety leci na łatwiznę i ktos powinieni im utrzeć nosa. Ja kilka lat temu założyłam im sprawę, którą wygrałam. Zapłacili odszkodowanie ale oferta hotelu w którym bylismy wtedy (Turcja ) jest nadal aktualna. Teraz już się nauczyła, że wybierająć hotel należy sprawdzić WSZYSTKIE OPINIE . POwodzenia.   odpowiedz »

                • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                  [2014-10-02 19:01 178.235.195.*]

                  a gdzie można takową reklamację składać??   odpowiedz »

                  • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

                    [2014-10-03 10:45 194.181.100.*]

                    Reklamacje składa sie do siedziby BP Wezyr, oczywiscie odpiszą , że nie maja Państwo racji, że regulamin mówi coś innegi itd. Należy przeczytać przepis tzw. nadrzędny czyli ustawę o turystyce i obowiązkach biur podróży. Ja korespondowałam z Wezyrem ok. 2-3 miesięcy , wysłałam 2 reklamacje i pismo wzywające do wypłaty odszkodowania a nastepnie złożyłam pozew do sądu na UL. Marszałkowską w W-wie. Oczywiście musiałam zapłacić za pozew ale sprawę wygrałam i otrzymałam odszkodowanie z odsetkami.   odpowiedz »

      • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

        [2014-10-06 13:00 83.24.183.*]

        Wybraliśmy się z tym biurem podróży na tygodniową wycieczkę do Turcji.
        Biuro nie spełniło warunków oferowanych w umowie - inny hotel brak wyżywienia all inclusive itd., składane przez nas reklamacje odrzuca - mimo iż między wierszami przyznaje, że nie dopełniło warunków oferowanych w umowie. Nasze odwołania od odrzuconych reklamacji skwitowano w odpowiedzi jednym zdaniem - iż biuro podtrzymuje swoją decyzję - nie odniesiono się do większosci naszych argumentów i zarzutów zarówno w stosunku do wyjazdu jak i osoby p. rezydent.
        Dodatkowo przekroczono termin odpowiedzi na reklamację - gdyż ta składana była rownież już w Turcji.
        Argumenty podawane przez biuro są mijające się z prawdą. Ze swojej strony mamy zdjęcia, zaświadczenie o pobycie w innym hotelu niż wykupiony, xero reklamacji , która przedstawiliśmy p. rezydent podczas wyjazdu - nie podpisana przez nią lecz z jej numerem licencji, nazwiskiem oraz potwierdzeniem innych uczestników wycieczki - p. rezydent nie chciała jej przyjąć na miejscu, mimo iż przyznała nam jej zasadność słownie(!), bilingi telefonicznych reklamacji - wielokrotnie składanych jeszcze w Turcji.
        Po nieprzyjęciu reklamacji przez p. rezydent oraz nieskuteczności reklamacji telefonicznych, pisemną reklamację wysłaliśmy zbiorowo po powrocie (w 4 osoby -to był nasz wspólny wyjazd)

        W naszym imieniu zainterweniowała również Federacja Konsumentów oraz Lubelski Rzecznik Konsumentów popierając nasze stanowisko i wzywając biuro do poniesienia odpowiedzialnosci za niedotrzymanie warunków umowy - biuro Weryr jednak nadal uważa, ze nic się nie stało i podtrzymuje odmowne stanowisko - - skończy się to sprawą w sądzie.
        Dodam, że podczas wyjazdu byłam w ciązy i wykupiłam wycieczkę która zapewniała mi udogodnienia istotne dla mojego stanu - dostałam coś odwrotnego...   odpowiedz »

        • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

          [2014-10-07 08:16 194.181.100.*]

          Ja miałam dokładnie taką samą sytuację. Proszę się nie przejmować ich stanowiskiem, muszą jakoś się bronić. Sprawę należy złożyc do sądu. W pozwie ( na druku urzędowym) należy napisać, iz nie wywiązali się z terminu na udzielenie odpowiedzi na reklamację. Ja sprawę wygrałam i nawet sedzia powiedziała, że i tak moje roszczenie było małe w stosuku do tego co od BP WEZYR otrzymałam. Ja składałam sprawę w postępowaniu nakazowym, gdyz to BP nie ustosunkowało się do mojej reklamacji w przepisowym terminie, przez to mogłam mniemać, iz przychyla się do reklamacji. Ponadto nie mogą powoływac sięna regulamin wewnętrzny wezyra ( dot. organizacji wycieczek i sposobu reklamacji) gdyż jest on sprzeczny z ustawa o turystyca a jest to przepis nadrzedny. Warto z nimi walczyć, może jak wszyscy zaczną składać sprawy do sądu to coś zrobią. Pozdrawiam i powodzenia.   odpowiedz »

          • www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA 

            [2014-10-07 09:20 87.207.110.*]

            oczywiście, że trzeba reklamować i składać zawiadomienia o uchybieniach w oferowanych świadczeniach do UOKiK-u, nie może być tak ze kupujemy pakiet świadczeńw atrakcyjnej ofercie first minute a na 2 tygodnie przed wyjazdem ucinają nam (zmieniając informacje na stronie) dodatkowe bonusy zawarte w ofercie mówiąc, 'że jak się nie podoba to możemy zrezygnować z wyjazdu'.   odpowiedz »

    • Biuro podróży przegrało 

      [2008-10-29 09:23 83.29.133.*]

      rozdmuchana sprawa   odpowiedz »

    • Biuro podróży przegrało 

      [2009-08-25 14:54 195.117.171.*]

      Rezydentka z Wezyra ( Egipt 2009 ) to dramat !!! nie umywa sie do innych rezydentow z konkurencyjnych biur na prawde. My na pewno juz nie skorzystamy z ofert Wezyra wlasnie przez niekompetencje ich rezydentki!   odpowiedz »

      • Biuro podróży przegrało 

        [2009-11-10 14:46 89.171.95.*]

        witam wszystkich klientów weztra !!!!!
        właśnie został ogłoszony wyro w sprawie jaką założyłam wezyrowi. sąd uznał że to co przedstawiłam (zdjęcia, oferte z katalogu, zeznania swiadka) potwierdziły moją rację i przyznał mi wszystko o co wnosiłam , teraz czeka na uprawomocnienie wyroku. znając życie to sprawa trafi do ii istancji bo nie wieżę że wezyr odpusci ( przegarli na całej linii) ale sam fakt że utarto im troche nosa jest budujący. szkoda że tak mało osób które zostały oszukane przez biura podróży coś z tym robi , może wtedy zaprawdę zaczeli by dbać o klienta i lepiej dobierać personel.   odpowiedz »

    • B.P. Wezyr ,nie uczciwe bióro. 

      [2010-02-09 09:59 217.8.188.*]

      Wreszcie znalazł się ktoś kto utarł nosa tej nieuczciwej firmie.W 2009r.byliśmy z tego B.P. w Turcji w Bodrum w hotelu 5*Litera Altinel Etap.To co zobaczyliśmy na miejscu strasznie nas zdziwiło,i nie tylko nas.Wszędzie brud grzyb robactwo,sprzęt na plaży i przy basenie zdemolowany.Oferta katalogowa a rzeczywistość na każdym kroku rozmijały się.Rezydenci-wolałbym o nich zapomnieć,szkoda tylko czasu i kasy.Federacja Konsumentów też nic nie zrobiła,tak zręcznie Wezyr odpisał,wyszło na to że to moja wina bo po co tam pojechaliśmy.Przestrzegam, jeżeli chcecie mieć nie udane wakacje to tylko z tym biurem.
      Bolesław Tychy   odpowiedz »

      • B.P. Wezyr ,nie uczciwe bióro. 

        [2010-02-16 11:23 89.171.95.*]

        Szczrze współczuję . Ja nie poszłam na łatwiznę , pozbierałam dowody ( zdjęcia , kopie reklamacji jakie osobiście złożyłam w siedzibie firmy w Alanyi-bo rezydent nie raczył przyjechać do hotelu osobiście,zeznanie świadka którym był moj mąż i to wystarczyło).Sprwę skierowałam do sądu, nie korzystałam z pomocy adwokata,cały pozew napisałam sama. Warto było . Na pierwsza rozprawe przyszedł aplikant adwokacki który reprezentował Wezyra i zaproponował ugode 1000 zł. na którą nie zgodziłam się. Na następny termin przybyła Pani adwokat i coś tam chciała powiedzieć , zadawała pytania mnie i mojemu mężowi ale kompletnie była nieprzygotowana do sprawy. Ja przeczytałam troche informacji o dyrektywach unijnych, dobrze zapoznałam się z ustawą o turystyce i sprawdzałam w kodeksie cywilny. Wszystko pomogło i biuro przegrało sprawę w 100%, teraz czekam na sprawę apelacyjną, Wezyr złożył odwołanie od wyroku ale wiem,że to tylko formalność. proszę się nie poddawać im więcej osób będzie domagało się swoich praw tym lepiej. MOŻE ZACZNĄ LICZYĆ SIĘ Z WYMAGANIAMI KLIENTÓW A NIE TYLKO Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAROBIENIA NA NICH WCISKAJĄC PODRETUSZOWANE ZDJĘCIA W KATALOGACH .
        Pozdrawiam. Do sądu można składać pozew w każddej chwili ( nawet 1 rok po zakończeniu imprezy jeżeli reklamacja została odrzucona)   odpowiedz »

        • B.P. Wezyr ,nie uczciwe bióro. 

          [2011-08-14 20:55 95.160.172.*]

          Witam Panią, mam prośbę o dodatkowe informacje dotyczące Pani reklamacji i pobytu. My byliśmy w lipcu 2011 w Turcji, sprzedano nam imprezę o kategorii 4 gwiazdek, a hotel nie posiadał żadnej ponieważ to była wioska wakacyjna o której nikt nam nie raczył powiedzieć. Posiłki czyli obiad i kolacja pod chmurką w tem. 50 stopni. Śniadanie w baraku, o którym mówiono restauracja bez klimatyzacji. Recepcja w której była klima to pomieszczenie 10 metrów na 10 metrów, 2 komplety wypoczynkowe, i kilka krzeseł. Bary tylko na wolnym powietrzu, człowiek nie miał możliwości zjedzenia posiłku w klimatyzowanym pomieszczeniu. To nam sprzedali w kategorii 4 gwiazdek. Reklamowaliśmy wczasy bo zostaliśmy oszukani, rekalamacja odmowna oczywiście, czy z nimi człowiek wygra?Proszę o kontakt. Pozdrawiam Renata Siatkowska
          Rezydentki tragiczne, panie na infolini, pani Lidzia o grobowej nieugiętej twarzy, szok.
          Nikt nam nie chciał pomóc, po awanturze jaką zrobiliśmy zmieniono nam pokój. Proszę o kontakt. Pozdrawiam Renata   odpowiedz »

      • B.P. Wezyr ,nie uczciwe bióro. 

        [2010-07-02 15:38 89.171.95.*]

        Jeżeli składaliście reklamację do Wezyra i została odrzucona to warto złożyc pozew do sądu ( dołączając zdjęcia, dane świadków itp.). Ja sprawę w II instancji wygrałam i teraz muszę się dowiedzieć w jaki sposób odzyskać zasądzone odszkodowanie   odpowiedz »

        • B.P. Wezyr ,nie uczciwe bióro. 

          [2012-10-09 20:15 178.37.156.*]

          Witam. Czy mogłaby Pani/Pan opowiedzieć mi na ten temat troszkę więcej? Włąsnie dostaliśmy odpowiedź na reklamację - oczywiście , że hotel nie stwierdził niedogodności. Byłabym wdzięczna. Pozdrawiam   odpowiedz »

    • catering w Enter Air do Turcji-Antalyi 

      [2011-07-09 11:48 31.133.16.*]

      Leciałem liniami ENT w dniu 22.o6.2011 lotem nr 6635 godz. 19.35 z Katowic do Antalyi.Zgodnie z ofertą w samolocie wienien być catering.Cateringu nie było natomiast wg uczestników w powrotnym locie inne loty ENT w tym dniu do Antalyi były z poczęstunkiem.Proszę o wyjaśnienie.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję