Rainbow Tours szkoli pracowników
Data wysłania: 2012-03-23 13:16 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: W drugiej połowie 2011 roku Rainbow Tours rozpoczął realizacje projektu szkoleń wewnętrznych. W pierwszym etapie przy pomocy firmy szkoleniowej wyłoniono grupę potencjalnych trenerów wewnętrznych rekrutujących się z pracowników sprzedaży touroperatora. W efekcie dalszych procesów wyłoniono zespół czterech osób, prowadzący zajęcia z zakresu technik obsługi klienta.
- Uczestnikami kursów oprócz doradców klienta z biur własnych Rainbow Tours są również pracownicy biur franczyzowych, ponieważ zależy nam na tym, aby standardy obsługi były wszędzie jednakowe. W kolejnym etapie, prawdopodobnie w IV kwartale 2012 roku stworzymy możliwość doszkalania również dla naszych najlepszych agentów - mówi Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży Rainbow Tours.
Na chwilę obecną w warsztatach wzięło udział około 90 osób. Głównym celem projektu jest nie tylko podniesienie jakości obsługi klienta ale również poprawa znajomości produktów i programów Rainbow Tours oraz Bee Free.
Drugą formą szkoleniową oferowaną przez touroperatora są study toury które są okazją do zapoznania się z baza hotelową oraz atrakcjami danego kierunku i jednocześnie stanowią doskonałą formę integracji pracowników. Rainbow Tours w roku 2011 przygotował dla swoich pracowników oraz agentów 13 wyjazdów szkoleniowych - między innymi do Chorwacji, Izraela, Turcji oraz na Sri Lankę i do Tajlandii. Łącznie wzięło w nich udział prawie 350 osób. Touroperator w br. planuje wysłać około 500 osób.
Biuro w swoich działaniach edukacyjnych skupia się nie tylko na pracownikach zajmujących się sprzedażą. Poprzez swoją Akademię Pilotów realizuje projekt szkoleń zamkniętych dla pilotów i rezydentów.
Szkolenia Rainbow Tours [2012-03-23 13:16 31.61.187.*] To jest to wsparcie które daje RT agentom. Był ktoś na takim szkoleniu? Podzielcie się. Na ile są skuteczne do sprzedawania. Zastanawiam się nad otwarciem kolejnego biura i właśnie franczyzę z RT rozważam. A nie mam czasu szkolić ludzi od początku. odpowiedz »
|