Orbis zmienia logo
Data wysłania: 2005-10-27 13:48 Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
niewolnicy marketingu [2005-10-27 13:48 999.999.999.*] Oczywiście zmiana logo, bo co polskie i stare to niedobre. Dobrze, że choć nazwa zostaje, ale i tak hotele będą Ibisami i Mercurami... Dlaczego w świecie i logo i nazwa to największa wartość, a u nas trzeba dać zarabiać specjalistom od wydawania nie swoich pieniędzy, firmom reklamowym, plastykom itp. To czasem wygląda jak jakiś spisek... Ostatni przykład to IDEA/ORANGE, ale ileż tego było wcześniej? Sprymitywizowane logo Wedla, proste (i imitowane zagranicą) logo CPN, zupełnie niezłe PKSu rozmienione na dziesiątki wersji. Dlaczego są w świecie marki od 50 lat jest niezmienne? Zwykłe marki, z supermarketu, nie jakieś ekskluzywne... odpowiedz »
logo ORBISu [2005-10-28 12:03 999.999.999.*] Ten stary znak był bardzo charakterystyczny, wręcz niepowtarzalny. W latach 70 i 80 nawet podszywano sie pod ten znak jako symbol biur podróży (patrz plany miast wydawane w latach 70 i 80-tych).
Obecny jest denny. To jest jedno wielkie NIC. odpowiedz »
LOGO ORBISU cd. [2005-10-28 15:59 999.999.999.*] Całkowicie zgadzam się z moimi przedmówcami. Już poprzednia zmiana loga Orbis Travel, którą przeprowadzono (o ile dobrze pamiętam w 1999 lub 2000 roku) uważam, że była niekorzystna bo ładniejsze zastąpiono brzydszym, no i do tego wydano niepotrzebnie pieniądze, które ktoś zarobił - a może o to tylko właśnie chodziło i wtedy i teraz ??? Innego logicznego wytłumaczenia nie znajduję.
Zdzisław odpowiedz »
faceci z Orbisu , Zarząd pod wodza Francuzów nie maja zielonego pojęcia czym jest [2005-10-31 11:57 999.999.999.*] Sprzedali sie Francuzom za marny grosz Nowe logo Orbisu nawiazuje do loga sieci Novotel i nic z tego nie wynika. Powinni działac w celu wzmocnienia marki a nie ja zmieniac. To polityka Francuzów. Wyprowadzic z Orbisu caly majatek. To sie tylko liczy. Kasa !Niecha panowie z Zarządu powiedzą jaki mieli cel zmiany logo orbisu. Ich tłumaczenie bedzie prostackie, glupie i naiwne !!Orbis jako najstarsza polska firma powinna dbac o swoj znak towarowy a nie kombinowac z jego zmianą! odpowiedz »
jaka stategia takie logo [2005-10-28 12:48 999.999.999.*] Strategia globalizacyjno-bezwyrazowa i takie logo. Jak dziesiątki innych. Pewnie zmienią za 5 lat znowu żeby się dopasowac do mody. Przedwojenna czcionka słowa ORBIS była po prostu cudna... odpowiedz »
logo [2006-01-30 08:39 999.999.999.*] Brak szacunku dla własnej firmy wyrażany brakiem szacunku dla jej herbu czy idfentyfikacji wizualnej jest zadziwjąjaco często spotykany w Polsce. Przejmowanie pakietów kontrolnych, kupowanie firm, skutkuje niszczeniem tradycji (w firmach cukierniczych - równiez smaku towarów). Znany baton "Prince Polo" ma w tej chwili obojętne, standardowe opakowanie - wszyscy pamiętaja rodzime opakowanie: gwiazdki na złotym tle. Inne i tak charakterystyczne. W polskim kapitaliżmie zmieniła (sprostaczyła) znak firma "Wedel", logo cudem utrzymane jako alter-ego (przy stosowanym "22-lipca") przez całą komunę!!! Nowy, kiepski smak chałwy firmy "Odra" z Brzegu idzie w parze ze "zreformowanym" znakiem (tu - może i dobrze). Tygodnik "Przekrój" uprościl wiele z cech tradycyjnego znaku na rzecz pop-standardów - czerwonych logotypów tygodników niemieckich i całkowicie odmienił identyfikujace gio i tematycznie i plastycznie wnętrze, powstał jeszcze jeden tygodnik taki jak inne. Radiowa "Trójka" ... można mnożyć przykłady kultury neofitów nowej gospodarki, braku szacunku z takim trudem utrzymywanej przez lata kultury. odpowiedz »
logo [2009-01-20 13:32 80.55.20.*] Witam wszystkich czytających, chciałem polecić świetną firmę, która zaprojektuje logo dla ciebie bądź dla firmy w szybkim czasie bo w 24h, http://ilogo.pl .Zapraszam. odpowiedz »
logo [2013-07-29 23:56 80.51.32.*] W 24godz to tylko badziewne logo można zrobić, z gotowca, szablonu, clip arta... Projjektowanie logo to proces, przemyślony, zbadany, zaplanowany. www.ludio.pl odpowiedz »
|