Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Forum grupa: Baza turystyczna
Jak zaradzić niepoważnym rezerwacjąData wysłania: 2005-09-22 22:17 Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*Mam coraz więcej niepoważnych rezerwacji noclegów na telefon lub maila, zamawiający dzwonią zamawiają noclegi i nie przyjeżdżają w umówionym terminie. Zjawisko to nasiliło się gdy zacząłem reklamować się w interniecie. Czy osoba wysyłająca smsa z rezerwacją bez podania nazwiska to poważna osoba chyba nie. Smsami w internecie pewnie bawią się dzieci dla checy.Została chyba tylko rezerwacja z opłaconą zaliczką.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyRestauracje Łowcy Smaków planują wejście na giełdę
Zakopane: Kolejka na Kasprowy Wierch zamknięta do 28 listopada
Polska turystyka przyjazdowa w 2008 roku: mniej Rosjan, mniej Francuzów, więcej Czechów
Global Insight: w 2008 podróż zagraniczną odbędzie 25.1 mln Amerykanów
1 września przywita pierwszych gości Best Western Premier w Krakowie
W Mikołajkach powstanie nowoczesny apartamentowiec
obniżka akcyzy na olej napędowy
Ukraina: otwarto muzeum Ukraińskiej Powstańczej Armii (UPA)
PLL LOT zadebiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych na przełomie 2007/2008 roku
Lotnisko w Modlinie już za dwa lata!
Czarnostawiański Kocioł - znaleziono zwłoki
Dantejskie sceny na Okęciu: wściekli pasażerowie i pracownicy lotniska
Płonie grecka wyspa, ewakuowano turystów
POT: będzie pierwsza ogólnoświatowa promocja Polski Wschodniej
Jak ustrzec się przed bankructwem touroperatora?