Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2007-07-26 14:35 83.10.16.*]
Nikt nawet nie wspomina na jakich autobusach zdaje się egzamin na prawo jazdy i jakimi szkoli sie kierowców... odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-02-29 13:31 195.116.74.*]
wypadki były są ibędą inikt tego nie zmjeni aszczegulności po naszych drogach te wszystkje szkolenia to tylko okradanje ludzi pszez państwo .bo polak polaka okradnje to wtedy iest polakiem odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2007-07-26 14:42 80.48.185.*]
Niech ktoś mnie oświeci - co, poza kasą dla urzędów dadzą terminowe prawa jazdy odnawiane co 15 lat, po przyniesieniu zdjęcia do urzędu. Druga sprawa prawa jazdy zawodowe: jakie zmiany? W tej chwili kierowca zawodowy musi przedstawiać badania co 2 lata. Chodzi tylko o wyciagnięcie kasy z wymiany blankietów a nie podniesienie bezpieczeństwa. odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2007-07-26 15:51 83.5.108.*]
Copie przecież Ameryki nie odkryłęś - ktoś na tym musi zrobić biznes - odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2010-11-16 13:22 89.229.143.*]
odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2007-07-26 15:39 83.30.59.*]
Po co ponad dwieście godzin szkolenia? Teraz szkolenie dla kierowców to około 20 godzin, a w rzeczywistości ośrodki ruchu drogowego robią je w około 10 godzin, bo więcej nie ma o czym mówić. Już ktoś po tym wypadku wspomniał, że podstawowe zasady skutecznego hamowania omawia się na zwykłym kursie prawa jazdy. Wystarczy wrócić do wcześniejszych zasad uzyskiwania uprawnień - Jak ja w 1991 roku robiłem prawo jazdy na autobus to trzeba było przedstawić zaświadczenie o trzyletniej praktyce na ciężarówce, a żeby uzyskać kat. C trzeba było udokumentować praktykę na osobowym. Teraz nie trzeba niczego. odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2007-07-26 15:49 83.5.108.*]
A mówili KOMUNO WRÓĆ , komu przeszkadzały Zasadnicze Szkoły Samochodowe , Mechaniczne, Górnicze, ect, któe kształciły FACHOWCÓW w danym Zawodzie . Nasuwa sie powiedzenie .. jaki Naród tacy Politycy .Co chcą .. otwierać drzwi do lasu ???? Przecież kiedyś zawodowy kierowca musiał co 5 lat iść na psychotest i czemu to zliwidowali ??? Kto powiedział ,że każy musi mieć prawo jazdy ?? tak jak żę nie każdy musi być kosmonauta czy śpiewakiem operowym ,choć każy gdzieś leci i umie fałszowąć śpiew . TAK samo nie każdy musi prowadzić auto - po to wymyślili komunikację autobusową ->dla antytalenów drogowych . Niech wreszcie w tym Kraju zajmuję sie każdą dziedziną życia fachowcy a nie amatorzy - bo to już nie wystarczy ,że Polak potrafi ( w podtekście spierniczyć )) odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2007-07-27 08:39 83.9.79.*]
"Co pięć lat będzie musiał zaliczyć także szkolenie okresowe"- już ja widze te szkolenie...., będzie tak samo jak na kursie na przewóz osób (który kosztuje 600zł),który można zaliczyć nawet na nim nie będąc, jedna wielka ściema. Niczego nikogo nie nauczą... a dla kierowców i właścicieli firm transportowych kolejne wydatki!!!!! Pierd..ona biurokracja!!!!! odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-20 08:18 79.163.250.*]
wlasnie nic sie niezmieni tylko do 600zl dodasz wiecej cyferek zaplacisz a nakursie niebadziesz a i tak zaliczysz bo tak bylo i bedzie tylko okrasc ludzi z pieniedzy odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2007-11-23 19:53 80.51.166.*]
wszystko jest ok ale dlaczego minister polaczek nie zajmie się kierowcami amatorami bo wydaje mi się że więcej psycholi jeżdzi amatorsko niż zawodowo wymyślmy dla nich zaostrzpne uzyskanie praw jazdy .kierowca zawodowy odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-02-25 14:42 81.104.191.*]
zgadzam się nie można generalizować,amatorskich kierowców uczy się parkować zamiast ogólnej kultury na drodze (a swoją drogą i tak parkują jak chcą np.na miejscu inwalidzkim)kierowca zawodowy odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-02-25 14:51 81.104.191.*]
zgadza się.nie można generalizować,kierowców amatorskich uczy się parkowania zamiast ogólnej kultury w ruchu drogowym(swoją drogą i tak parkują jak chcą np.na miejscu inwalidzkim)kierowca zawodowy odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2007-12-01 00:01 999.999.999.*]
Nie dawno ukończyłem świadectwo kwalifikacji na którym nic nowego sie nie dowiedziałem.Po co wiec zwiekszac ilosc godzin skoro nie ma co omawiac. odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2007-12-28 22:01 80.238.85.*]
Ludzie 280h szkolenia! Jaki bedzie tego koszt teraz prawo jazdy na kat. D wacha sie w granicy 2000tys. zl. kogo bedzie puzniej na to stac?? parodia odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-01-20 18:34 213.238.90.*]
Natemat tych przepisów można by wiele mówić to co piszecie w tym artykule to dlamnie paranoja kierowcy samochodów ciężarowych i autobusów i tak muszą robić badania okresowe i psychotechniczne to było od zawsze a, jeśli chodzi o podwyszenie wieku to dlamnie jakas paranoja im starszy kierowca tym spużniony refleks po tym wypadku we Francji wszyscy myślą że młodzież nie umi jeżdzić to nie prawda tylko przepisy są temu wine za czas kierowcy właściciele firm powini dostawać bardzo surowe kary albo odbieranie koncesi na transport wiele kierowców jest zmuszana do jazdy na dwa tachografy powino się to zmienić za stan techniczny i kierowce który spowoduje wypadek przekraczając czas pracy powinien ponosić pracodawca dlatego że to oni popendzają kierowców a kierowcy goniom i przesto wiele wypadków bo są przemenczeni powinna się inspekcja transportu zainteresować firmami transportowymi i właścicielami bo to przeznich jest tyle wypadków bo zmuszają kierowców do jazdy na spiochach na dwuch tachogrfach i to właściciele powinni być karani a nie kierowcy oni nie mają wyjścia a w karzdej firmie są łamane przepisy dotyczące pracy kierowców wiem bo ja jeżdże i do puki się za właścicielów firm transportowych nie wezną to tak bendzie dalej młodzi niesą wini oni poprostu gonią bo muszą a że doświadczenia nie mają zbyt to się tak dzieje bo są naciskani przez pracodawców musi się to zmienić właściciele firm powini iść na szkolenia i dowiedziec jakie przepisy obowiązują kierowców i to oni powini ponosić konsekwencje wypadków swoich kierowców. odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-08-24 18:59 89.79.16.*]
To co sie dzieje w Polsce to przesada z przepisami jakie panuja tak samo Word czeka sie dlugo na zdawanie egzaminow oblewaja po 4 razy ludzi zeby tylko zgarnac kase kiedy bedzie lepiej pewnie jak zmienia kogos w sejmie to nie bierze kasy do kieszeni .## odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-08-25 21:13 213.158.196.*]
Witam wszystkich! Moim zdaniem to jest chore a nawet nie uleczalne. Co oni wogóle z nami robią. Ja jestem bez pracy i zaciągnąłem kredyt żeby zrobić to prawko ponieważ kolega ma sieć minibusów i już dziesiątego mam egzamin a tu jeszcze zmiany przepisów? Pozdrawiam Was wszystkich trzymajcie się chłopaki nie damy się!!!!!## odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-09-07 21:17 91.94.179.*]
to chore, przepisy się zmieniają, a gdzie są do tego przygotowane ośrodki szkoleniowe? Może ministrowie sami to zrobią? Krzysztof- warm-maz odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-10-07 15:15 87.207.13.*]
zwykłe wyłudzanie kasy a nie pruba poprawy sytułacji na drogach 10 tys zł za kwalifikację na katD wystarczy minimalnie wzbogacic stare przepisy kosztnie powinien przekroczyc 1tys zł a nie gnębic biednych ludzi [ zwykłe nabijanie komus kieszeni] odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-12-03 13:18 213.158.196.*]
jakie bezpieczeństwo na drogach i jeszcze naszych a to dobre ,każdy wie że tu chodzi tylko o pieniądz odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-12-04 02:10 91.146.232.*]
Durne! Co zmienia przepisy?? Ludzie poprostu przestana robic Prawka,oleja ten kraj i albo wyjada np.do Anglii albo siada sobie na rower.Rzad wymysla cuda na kiju tylko po co? Za chwile wszystko stanie a pamietajcie ze pomimo szkolen wypadki byly sa i beda-kierowcy nawet jak tacho bije pauze to baluja w sobote i niedziele-zreszta ja tez a pozniej jada nieprzytomni po dwoch dniach picia alkoholu-TIR-em po drogach!!! Co zmieni tu przepis?? Barany sa w Rzadzie i tyle! odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2008-12-04 15:05 83.26.66.*]
bzdura odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-01-13 18:17 93.159.128.*]
Proszę no kierowców kat c tak samo to czeka no nic bez komentarza }}}}}}}}}złodzieje złodzieje i tyle. odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-01-14 10:28 92.2.203.*]
takie coś to tylko w polsce jest możliwe ,kogo stać na taką głupote wypadki jak były tak będą dalej,a znając życie to na takich kursach to jest tylko gatka do Władka marudzenie bez sensu a słuchacze po godzinie śpią .Nasz rząd poprostu szuka kasy u biednych kierowców ,zresztą panowie wszyscy nas walą :pracodawcy,policja,itd,to i rząd też .z poważaniem kierowca. odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-01-16 20:34 83.25.20.*]
PO PROSTU BRAK SŁÓW !!!! Nie dość że nadchodzi kryzys to jeszcze te ped**** "go" pogłębią !! takimi debilnymi (bo inaczej nie idzie tych przepisów nazwać) przepisami rozpierdzielą tą gospodarke która już ledwo zipie !!! .. Bin-Laden powinien ten "Biały dom" na wiejskiej w warszawie wypieprzyć w powietrze !! bo już nic innego tu nie pomorze !!
(kierowca i właściciel firmy) odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-02-06 19:13 79.163.167.*]
paranoja, szkoda słów na ten temat kogo będzie stać na to wszystko... ?? Zróbcie drogi i będzie inaczej! odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-02-18 13:56 83.27.75.*]
tak , panowie kierowcy , ale jeśli dany kierowca nie zamierza wykonywać transportu drogowego to nie musi robić kursu ani badań psychotecjnicznch te badania i kurs wykonują co 5 lat kierowcy zatrudnieni w firma transportowych, chyba że ktoś chce to sobie zrobi kurs i badania bo jeździ od czasu do czasu na zlecone. - wprowadźmy trochę logiki a nie popadajmy w paranoje , tak jak wspomniałem jeśli ktoś nie zamierza wykonywać transportu drogowego , nie będzie przecież wykonywał badan psychotechnicznych ani robił kursu, tylko jesli wprowadzą prawa jazdy terminowe na 15lat (w co wątpie) to przyniesie tylko fotke i wymieni sobie prawko , a jak podejmie pracę jako kierowca wykonujący transport drogowy zrobi sobie badania i kurs oraz uzupełni wpis - pozdrawiam odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-02-19 18:37 78.144.33.*]
morzna ominac te przepisy na autobus zeby tyle nie placic wystarczy zrobic kategorie c i nie bedziesz placic za prawko na autobus 10,ooozl tylko tak jak dawniej kat c 160o i attobus podobnie wiec zostaje w kieszeni 6,000 i jeszcze masz w dodatku kategorie c w razie czego jak sie noga podwinie w pks ja juz mam c robie teraz e a po e d jak mi wyjdzie a te przepisy sa porąbane jak ta cala polska na każdym kroku począwszy od służby zdrowotnej odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-05-04 00:47 212.160.151.*]
Witam wszyskich nieszczęśników legitymujących się prawkiem kat. D zdobytym po 10.09. I ja, niestety zaliczam się do tej grupy. Czy ktoś wie czy są jakieś plany w za.... nym Sejmie dotyczące dewaluacji tej nowej ustawy? Przecież to niemożliwe, aby tyle kasiory wybulić na kurs przewozu osób. Tym mędrcom co przeforsowali tę ustawę chyba matka na głowę usiadła przy ich rodzeniu. Czy mając dodatkowo kat. C można jakoś ominąć ten nowy kurs kwalifikacyjny na przewóz osób i zrobić go na starych zasadach? pozdrawiam i nie dajmy się zwariować odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-02-28 15:08 83.238.240.*]
Ten kurs to nic więcej jak zdzieranie z ludzi pieniędzy.Niech najpierw zrobią drogi to i mniej będzie wypadków.Czy po takim kursie kierowca będzie błyszczał na drodze?Bzdura...Pozdrawiam. kierowca odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-05-10 21:01 89.231.24.*]
Ja juz jestem po kursie na przewoz rzeczy(swiadectwo kwalifikacji) i przyznam sie ze na bodajrze 40 godzin kursu bylem tylko 2 godziny i na dodatek jeszcze je przespalem.Kursant ktory chchodzil ze mna zapytal sie wykladowcy czy kierowca zawodowy musi wiedziec to co on nam mowi a on nam na to "ze nie,ale ja musze wam to przekazac".Jakos nigdzie w kraju nie ma tajk pojeban. jak u nas.Do konca juz chca ten kraj rozkrasc i go rozjeba. pozdrawiam
kierowca z tomaszowa maowieckiego odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-05-18 23:14 79.218.59.*]
jestem ciekaw gdy my juz kierowcy pracujący zawodowo będziemy musieli zrobic kurs uzupełniający który trwa 280 godz co prawda mniej zapłacimy,ale kto nam zapłaci za ten czas stracony na tym kursie przecież to będzie trwało prawie 35 dni roboczych po 8godz. dziennie a my mamy rodziny na utrzymaniu.CZY KTÓRY Z TYCH BARANÓW CHCĄ CYCH ZDZIERAĆ KASĘ Z UCZCIWIE ZARABIAJĄCYCH LUDZI POMYŚLAŁ O TYM?????BRAK SŁÓW odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-05 09:42 62.233.178.*]
przecież kierowcy przechodzą badania lekarsjie to po co terminowe prawa jazdy. Wystarczy bardziej rygorystyczny przepis odnośnie czasu pracy i czynności kierowców w pracy. Powinien również być ustalony przedział zarobku kierowcy. Wymagania odnośnie pracy są coraz większe i coraz to bardziej zaostrzone ale zarobek na tym stanowisku jest zbyt mały. Np. w miastach gdzie jest komunikacja miejska. odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-19 10:33 79.163.233.*]
paranoja ucinaja kierowca na kazdym kroku wiec widac ze to jest jeden z najbardziej niebespiecznych zawodow wiec Pytam gdzie sa dlanas wczesniejsze emerytury i konkretny okres pracy tak jak np.gornik po przepracowaniu okresu wymaganego idzie na emeryture a my musimy pracowac dlozej gdzie sa nasze choroby zawodowe niema nic czeba robic do kaca swoich dni na zlodzieji a oni ukrucaja nasze czasy pracy i kabinuja wiec widac ze nauczyciel sprzataczka czy lekaz maja bardziej niebespieczna prace jak my kierowcy
Wczesniejsze emerytury uznawanie chorob zawodowych pozwoli godnie przezyc bo mamy jeden z najniebespiecznieszych zawodow w kraju i my faktycznie przepracowujemy ten okrojony czas w porownaniu z gurnikiem gdzie faktycznie z 1 szychty przepracuje moze 50%swego czasu nauczyciel pracuje 45minut a liczona jest 1 godzina a kierowca pracuje do 15g w dzien z czego za kolkiem siedzi do 10 g. wiec gdzie nasz zad z naszymi placami odpowiednimi nawet nauczyciele sa lepiej oplacani na emerytory niz kierowcy wiec co jeszcze chcecie odnas kierowcow moze nasze wyplaty kpina i zlodziejstwo jawne sie szezy [bez urazy do gornikow nauczycieli spzataczek czy lekazy tylko przyklady wszyscy chca godnie przpracowac do emerytory a nie biedowac] odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-19 17:26 77.113.157.*]
bzdura nikt sie niczego wiecej nie nauczy znajomy niedawno zdal na kat c zadałem pytanie czy na kursię nauczyli go wymiany kola bądz odpowietrzenia ukladu paliwa NIE PLYTA Z TESTAMI I PLAC BO NAWAŻNIEJSZE W POLSCE JEST UMIEĆ WIECHAĆ MIĘDZY 2 PACHOLKI odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-20 07:49 79.163.250.*]
masz swieta racje z kazdej strony nas gnebia i twierdza ze niebespieczny zawud a wczesniejszych emerytur niechca dac cwaniaki maja udzialy w firmach transportowych i dlatego nic nierobia dlanas odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-20 08:01 79.163.250.*]
normalnie jaja se robia szukaja pieniedzy to swoje pesje niech obniza do polowy ,wydatki na biura zabrac wszystkie przywileje bo maja zadobrze chca to chodza na posiedzenia nie to nie a kase itak dostaja
chca poprawic bespieczenstwo na drogach to niech zrobia drogi bo to przez nie jest tyle wypadkow a nie nastawiac zakazow i nakazow
2-sprawa niech zajma sie minimalnym wynagrodzeniem dla kierowcy to niebedzie naginal
3 -prawa to wczesniejsze emerytury po 25 latach za kolkiem jak gornicy
4-iecej parkingow z zapleczem socjalnym
5 -znanie chorob zawodowych bo sie wycwanili na kierowcow
6 -prawa zmienic wszystkich w zadzie codo jednego bo ino krzeselka zmieniaja wiecej zarabiaja i kopletnie nic nierobia same bzdury
7-wezcie sie do normalnej roboty a nie pierdolami sie zajmujecie np; nakarmic glodne dzieci poprawic sluzbe zdrowia bo skazancy maja ;lepiej od obywatela ktory charuje
8-zrubcie pozadek z tym krajem bo dziura w budzecie rosnie a nic nierobicie
9-a dopiero wezcie sie za kierowcow odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-20 08:05 79.163.250.*]
bezlitosni bezmuzgowce ino takie przepisy wymyslaja ciekawe ile z tego kapnie im do kieszeni bo zadarmo tego niezrobia odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-20 08:08 79.163.250.*]
chca rozlozyc 1 tydzien kursu na 280 godzin chore do kwadratu niczego wiecej nienaucza bo niema co uczyc co jak pasy zapiac na ladunek 20g +20g praktyki 100g wypisywac tachografy kture znikaja bo cyfrowe sa albo jak posprzatac zazygany autobus po imprezie z wakacji paranoja
klupnijcie sie poglowie mlotkiem odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-20 08:15 79.163.250.*]
tak bo po 15latach zas zarobia na wydaniu nowego egzeplaza prawka i zas wpadnie do budzetu zlodziejska kaska z okradnietych ludzi i zasila kata lekazy i innych co piec lat panowie to wzeczywistosci niechodzi o bespieczenstewo na drogach tylko zeby nachapac sie szybkiej kasy za friko chcecie zeby bylo bespiecznie to zrobcie nam drogi i parkingi
blazenada zalosne co sie dzieje w tym kraju normalnie wstyd sie przyznac ze sie jest polaczkiem bo sie wszedzie znas smieja bo tak zadza tym krajem wlaza w du.. komu niepotrzeba a komu potrzeba to ich olewaja
wstydze sie normalnie tego obywatelstwa szkoda ze nieda sie byc bez obywatelstwa zrzekl bym sie go dawno odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-20 08:20 79.163.250.*]
jawne zlodziejstwo kradli pocichu a teraz zgodnie z przepisami beda nas okradac odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-20 08:28 79.163.250.*]
szkoda slow na to wszystko ciekawi mnie kto dostanie z tego najwiecej do kieszeni bo oto chodzi onic wiecej co moga wiecej nauczyc jak w zeczywistosci ta teoria mija sie zupelnie z praktyka szczatkowe zeczy z tych korsow ino sie przydaja w tym zawodzie praktycznie wyglada to inaczej lepsze drogi poprawia bespieczenstwo wypadki byly ,sa i beda bezwzgledu co wymysla
Ciekawe jak sie niezmieni nic po wprowadzeniu tych przepisow w ciagu np 2 lat to czy cofna te swoje bzdurne decyzje czy beda zas kombinowac zeby wiecej wylodzic od ludzi kierowca zawodowy odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-06-22 09:34 77.114.164.*]
pewnie więkcsoś tych co proponuja zmiany ma dochody z kursów dokształcajacych badz od lekarzy dlaczego kierowców osobowek niebadają niechby tylko co 10 lat pewnie polowa niedostala by zpowrotem papierka odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-07-01 14:28 83.20.161.*]
moim zdaniem to powinni wprowadzić równość a nie że kierowca w okularach może jeździć a z niedosłuchem ucha nie może wykonywać tego zawodu to gdzie tu sprawiedliwość jak jeden wzrok wzmocni po przez okulary to osoba z niedosłuchem może wzmocnić słuch po przez aparacik a w czym aparacik przeszkadza w prowadzeniu samochodu jak dla mnie to to jest chore i tyle odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2009-08-04 14:01 83.22.197.*]
Ich poj.....ło
Po 10 września bedzie to wszystko ponad 7 tyś. kosztowac
a ja dopiero zaczynam C, i chce C+E ciekawe czy zdąże? odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2010-03-05 08:18 89.230.119.*]
Co do wiadomości na temat dodatkowych kursów dla kierowców to za pieniądze które zdzierają za kurs powinno to być w cenie!!! odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2010-03-10 06:21 83.26.172.*]
Kurs doszkalający kosztuje około 7000 tyś zł a ile trzeba pracować żeby to się zwróciło za głupie 1500 zł na etacie np PKS ? Nasz "Rząd" to zgraja... odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2010-03-12 19:10 79.184.39.*]
to co robia nasi parlamentazysci to sk.....two hamstwo zlodziejstwo za ich wynalazki zaplaci robol odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2010-03-28 19:56 83.12.85.*]
Biorą kasę za jakieś niepotrzebne przepisy i tylko utrudniają nam prace . Wypłata nie starczy na kursy i gdzie tu sprawiedliwość . Nam wezmą a sobie dołożą odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2010-04-28 10:40 95.40.20.*]
dupa jasiu jest to tylko wyciąganie kasy od kierowców zawodowych na których wszyscy żerują a może tak poważne kontrole w firmach transportowych jak się tam dziś traktuje kierowców i do czego są zmuszani praktycznie do jazdy 24h na dobę jak to się mówi Polska Chiny w dwie godziny a może Pan minister ma udziały w którejś z firm to Go gówno to obchodzi najprościej zaostrzyc przepisy i obciążyc kierowców dodatkowymi kosztami my i tak już zarabiamy marne grosze a pracujemy jak w podwójnych obsadach do tego jesteśmy zmuszani! odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2012-01-06 13:26 46.174.224.*]
koledzy nie wszyscy zarabiają psie pieniądze ,ale za te duże zmuszają nas do takich czynów że kaskader to przy nas wysiada najlepsze rozwiązanie to kontrol i jeszcze raz kontrol w firmie bo jak do tej pory to tylko nas ścigają na drodze a szefostwo siedzi zadowolone w firmie i cieszą się jak z kontroli przez Inspekcję przywieziemy 400 zł mandatu ,a to dla nich nie mandat po zapłaceniu zaczynają znów orać zmuszając kierowce do jazdy na krawędzi sam jestem przykładem ale to tylko moja wina bo sam się na to zgadzam odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2010-05-28 21:39 95.41.117.*]
Niechaj sie kto wezmie za pracodawcow!najnizsza do odprowadzenia składek a reszta w kopercie! jak ci nie pasuje do oddaj kluczyki bo na twoje miejsce czeka 6u za brama! i jak tu pracowac jako kierowca!z kazdej strony opierdol itd bag policja spedytor szef i miejsca rozł czy zał! kiedy my bedziemy na jakim kolwiek prawie! odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2010-07-30 09:40 83.31.27.*]
Pojebalo ich od tego siedzenia w sejmie odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2011-04-06 10:54 85.221.158.*]
jestem za wysłać tych idiotów od ciągłych zmian przepisów na szkolenia do psychiatry nic nie mają bardziej konkretnego do roboty niech się zajmą minimalnym wynagrodzeniem dla kierowców a nie po 15 godzin dziennie za 1400zł brutto na miesiąc -sami niech zapieprzają za te wynagrodzenie ,jeszcze trochę a kominiarze ubiorą w mundurki i czapeczki z orzełkiem i też będą mogli kontrolować kierowców debilizm magistrów od logistyki nie zan granic ale co zrobić czy ktokolwiek widział na Wiejskiej normalnego ministra czy posła jeden głupszy od drugiego więc czego można się spodziewać . odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2010-08-03 22:57 95.41.148.*]
jestem bardzo ciekaw czego moge sie jeszcze nowego nauczyc na kursie doszkalajacym po 20 latach jazdy po europie.to paranoja,wymysl sejmowych zlodziei odpowiedz »
Będą nowe przepisy dotyczące pracy kierowców zawodowych?
[2011-01-14 13:39 83.23.138.*]
mam pytanie czy po zawale moge dalej pracowac jako kierowca Jacek odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2011-03-08 20:45 88.156.48.*]
to morze na wiejskiej zaczeli by od ustawy ze minimalne wynagrodzenie kierowcy zawodowego by wynosilo 8000 netto a za te szkolenia kture mamy odbyc powinno sie nam placic bo jak zabraknie kierowcow to chinole nie pomoga odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2011-04-13 20:54 94.40.53.*]
odpowiedz »
Nowe przepisy dotyczące kierowców zawodowych
[2011-04-17 13:13 88.199.233.*]
myślę że większą uwagę trzeba poświęcić właścicielom firm transportowych ponieważ zmiany sposobu wynagradzania pozostały jedynie na papierze a w dalszym ciągu wynagrodzenie polega na ilości przejechanych km. lub przewiezionych ładunków,co zmusza kierowców do pracy ponad ich siły. podstawa wynagrodzenia [1200 zł] to umożliwianie pracodawcy lawirowanie w kwestii wynagrodzenia. Podstawa wynagrodzenia powinna oscylować w okolicach całkowitego wynagrodzenia kierowy w przewozach tak krajowych jak i międzynarodowych. Z poważaniem Krzysztof Maćkowiak kierowca z 30 letnim stażem odpowiedz »