TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Thomas Cook - problemy na horyzoncie

Data wysłania: 2011-11-23 11:02 Autor: Czytelnik IP automat

    • Problemy Thomas Cook 

      [2011-11-23 11:02 79.186.62.*]

      czarne chmury również nad Triadą. I to jest bardziej niepokojące. Thomas Cook jest wielkim konsorcjum posiadającym własne hotele, własne samoloty. Ma dosyć duży majątek, natomiast Triada nie ma nic. Tylko 16 mln pln długu.   odpowiedz »

      • Problemy Thomas Cook 

        [2011-11-23 13:52 85.14.102.*]

        trida to już historia my friend .....
        to tylko brand ....tzn marka.   odpowiedz »

        • Problemy Thomas Cook 

          [2011-11-23 15:11 79.188.167.*]

          wiesz co znaczy słowo triada? japońska mafia
          zakładając takie biuro chyba zakładali przekręt   odpowiedz »

          • Problemy Thomas Cook 

            [2011-11-23 17:56 83.13.189.*]

            Chyba chińska mafia   odpowiedz »

    • Problemy Thomas Cook 

      [2011-11-23 14:36 83.19.133.*]

      A jak to właściwie teraz jest. Byłam agentem Triady. teraz sprzedając Triadę, podpisujemy umowę w imieniu sky club, ale sky club nie podpisał z nami umowy. oferta wystawiana jest jako Triady, dopiero przy podpisywaniu umowy okazuje się, że produkt jest Sky club. straszny bałagan, i moim zdaniem niezgodne z prawem. Brand brandem, ale chyba wszyscy agenci powinni mieć umowę z oficjalnym organizatorem? jak to u was wygląda? i co o tym myślicie?   odpowiedz »

    • Problemy Thomas Cook 

      [2011-11-23 14:40 83.19.133.*]

      A jak to właściwie teraz jest. Byłam agentem Triady. teraz sprzedając Triadę, podpisujemy umowę w imieniu sky club, ale sky club nie podpisał z nami umowy. oferta wystawiana jest jako Triady, dopiero przy podpisywaniu umowy okazuje się, że produkt jest Sky club. straszny bałagan, i moim zdaniem niezgodne z prawem. Brand brandem, ale chyba wszyscy agenci powinni mieć umowę z oficjalnym organizatorem? jak to u was wygląda? i co o tym myślicie?   odpowiedz »

      • Problemy Thomas Cook 

        [2011-11-23 15:00 79.186.62.*]

        to macie problem. bo jak dojdzie do wypłat prowizji to się okaże że wylądujecie z ręką w nocniku. bo jak możecie dostać prowizję od firmy, która oficjalnie z wami nie współpracuje?   odpowiedz »

      • Problemy Thomas Cook 

        [2011-11-23 15:45 178.36.19.*]

        Nie widzę problemu-proszę zwrócić sie do Sky Clubu z prośbą o podpisanie umowy agencyjnej. Nie sądzę aby mieli coś przeciwko.   odpowiedz »

    • Problemy Thomas Cook 

      [2011-11-23 15:47 178.36.19.*]

      Neckerman "zadziera nosa" i daje sprzedawać tylko część swojej oferty niektórym agentom. A powinien zabiegać o klienta. Jeśli mamy klienta na ich hotele to czemu nie mozemy sprzedać ?   odpowiedz »

      • Problemy Thomas Cook 

        [2011-11-23 16:55 79.186.62.*]

        tak samo robi Tui, Itaka, Rainbow i wielu innych touroperatorów. Nie tak łatwo podpisują umowy agencyjne, więc to nic dziwnego. Trzeba się sprawdzić i dopiero wtedy Neckermann może z Tobą podpisać umowę. Nie podpisują jej z pierwszym lepszym biurem podróży.   odpowiedz »

        • Problemy Thomas Cook 

          [2011-11-24 14:51 83.19.133.*]

          Ja w ogóle nie rozumiem, rozwiązywania umów z agentami, którzy nie sprzedali zgodnie z narzuconym im limitem. Przecież każdy z agentów ma interes w tym, żeby sprzedać ofertę , w końcu na tym zarabiają. a czy to wina agenta, że klient chce kupić co innego. dzisiaj klient wie co jest na rynku i jak mu nie otrzyma od agenta oferty która mu się podoba, to kupi w internecie, albo gdzie indziej. działamy na rynku od kilkunastu lat, do Tui podchodziliśmy kilka razy - bez skutku. w dodatku ta buta przedstawicieli regionalnych, wyższość z jaką się do nas odnosili. niedobrze się robi. To samo Neckermann. Tym swoim HITem wciskają nam kit do sprzedania. jak już nie moga tego sprzedać to daja innym do sprzedania. a w ofercie głównej ceny lepsze itd.
          Co to komu szkodzi, że mają agentów , którzy od czasu do czasu sprzedają ofertę. w końcu nawet uśpiony agent to darmowa reklama - rozdaje katalogi, proponuje oferty. Kosztów żadnych, bo maile z lastami nic nie kosztują. A i klient jak otrzyma od takiego agenta ofertę, często ostatecznie wykupi ofertę u źródła.
          a teraz okazuje się, że maja kłopoty. nic dziwnego.   odpowiedz »

          • Problemy Thomas Cook 

            [2011-11-24 15:13 83.21.129.*]

            bo gdyby tak każdemu dawali umowę to każde biuro sprzedało by kilka-kilkanaście wycieczek w roku. i z czego by żyło? a tak te najlepsze biura które maja swoich stałych klientów i wysoką jakość obsługi mogą zarobić.   odpowiedz »

        • Problemy Thomas Cook 

          [2011-11-24 15:14 80.51.107.*]

          Trudno żeby w każdej psiej budce były oferty prestiżowych marek, nie może każdy każdego sprzedawać bo turoperatorom zależy na dobrej kondycji agentów a nie na ilości za wszelką cenę   odpowiedz »

          • Problemy Thomas Cook 

            [2011-11-24 16:27 83.24.122.*]

            Hm.... ponad 30 lat prowadzimy biuro podróży i nie wiedziałam, że to może być .... psia budka! Oj licz się ze słowami ! (nie pasujesz do braci turystycznej używając takiego języka) bo z psiej budki może wyskoczyć piesek i.... ugryzie cię w nogę;-))))   odpowiedz »

            • Problemy Thomas Cook 

              [2011-11-24 17:09 83.20.201.*]

              uu..to coś musi być cienko u was. 30 lat macie biuro a żadnego porządnego touroperatora. hmm..oni pewnie wiedzą dlaczego z wami nie podpisują umów   odpowiedz »

              • Problemy Thomas Cook 

                [2011-11-25 12:55 83.9.162.*]

                A "porządny" to jaki? Życzę samych "porządnych".   odpowiedz »

      • Problemy Thomas Cook 

        [2011-11-25 14:45 83.18.20.*]

        Bo trzeba mie wiedzę na temat produktu. Niestety większość agncików nie ma o tym pojęcia, prowizję chętnei biorą ale informacji klientom nie udzielają   odpowiedz »

        • Problemy Thomas Cook 

          [2011-11-28 15:19 83.9.178.*]

          Popieram. Wiedza na temat produktu w niektórych punktach sprzedaży jest na poziomie.....ziobrowym. Piękny uśmiech i wspaniały akcent np angielskiego na pewno pomaga allle nie zawsze wystarcza. No ale to się da uzupełnić. Wszystkim efektywnych rozmów z Klientami życzę.   odpowiedz »

    • Problemy Thomas Cook 

      [2011-11-23 19:54 78.9.76.*]

      A i bardzo dobrze, że problemy mają - trzeba się było na polski rynek otworzyć, a nie wypisywać podczas dokonywania rezerwacji on-line, ze rezerwacja możliwa tylko dla "british residents" czy jakoś tak! Przyszła kryska na matyska...   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję