Thomas Cook - problemy na horyzoncie
Data wysłania: 2011-11-23 11:02 Autor: Czytelnik IP automat
Problemy Thomas Cook [2011-11-23 11:02 79.186.62.*] czarne chmury również nad Triadą. I to jest bardziej niepokojące. Thomas Cook jest wielkim konsorcjum posiadającym własne hotele, własne samoloty. Ma dosyć duży majątek, natomiast Triada nie ma nic. Tylko 16 mln pln długu. odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-23 14:36 83.19.133.*] A jak to właściwie teraz jest. Byłam agentem Triady. teraz sprzedając Triadę, podpisujemy umowę w imieniu sky club, ale sky club nie podpisał z nami umowy. oferta wystawiana jest jako Triady, dopiero przy podpisywaniu umowy okazuje się, że produkt jest Sky club. straszny bałagan, i moim zdaniem niezgodne z prawem. Brand brandem, ale chyba wszyscy agenci powinni mieć umowę z oficjalnym organizatorem? jak to u was wygląda? i co o tym myślicie? odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-23 14:40 83.19.133.*] A jak to właściwie teraz jest. Byłam agentem Triady. teraz sprzedając Triadę, podpisujemy umowę w imieniu sky club, ale sky club nie podpisał z nami umowy. oferta wystawiana jest jako Triady, dopiero przy podpisywaniu umowy okazuje się, że produkt jest Sky club. straszny bałagan, i moim zdaniem niezgodne z prawem. Brand brandem, ale chyba wszyscy agenci powinni mieć umowę z oficjalnym organizatorem? jak to u was wygląda? i co o tym myślicie? odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-23 15:00 79.186.62.*] to macie problem. bo jak dojdzie do wypłat prowizji to się okaże że wylądujecie z ręką w nocniku. bo jak możecie dostać prowizję od firmy, która oficjalnie z wami nie współpracuje? odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-23 15:45 178.36.19.*] Nie widzę problemu-proszę zwrócić sie do Sky Clubu z prośbą o podpisanie umowy agencyjnej. Nie sądzę aby mieli coś przeciwko. odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-23 15:47 178.36.19.*] Neckerman "zadziera nosa" i daje sprzedawać tylko część swojej oferty niektórym agentom. A powinien zabiegać o klienta. Jeśli mamy klienta na ich hotele to czemu nie mozemy sprzedać ? odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-23 16:55 79.186.62.*] tak samo robi Tui, Itaka, Rainbow i wielu innych touroperatorów. Nie tak łatwo podpisują umowy agencyjne, więc to nic dziwnego. Trzeba się sprawdzić i dopiero wtedy Neckermann może z Tobą podpisać umowę. Nie podpisują jej z pierwszym lepszym biurem podróży. odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-24 14:51 83.19.133.*] Ja w ogóle nie rozumiem, rozwiązywania umów z agentami, którzy nie sprzedali zgodnie z narzuconym im limitem. Przecież każdy z agentów ma interes w tym, żeby sprzedać ofertę , w końcu na tym zarabiają. a czy to wina agenta, że klient chce kupić co innego. dzisiaj klient wie co jest na rynku i jak mu nie otrzyma od agenta oferty która mu się podoba, to kupi w internecie, albo gdzie indziej. działamy na rynku od kilkunastu lat, do Tui podchodziliśmy kilka razy - bez skutku. w dodatku ta buta przedstawicieli regionalnych, wyższość z jaką się do nas odnosili. niedobrze się robi. To samo Neckermann. Tym swoim HITem wciskają nam kit do sprzedania. jak już nie moga tego sprzedać to daja innym do sprzedania. a w ofercie głównej ceny lepsze itd. Co to komu szkodzi, że mają agentów , którzy od czasu do czasu sprzedają ofertę. w końcu nawet uśpiony agent to darmowa reklama - rozdaje katalogi, proponuje oferty. Kosztów żadnych, bo maile z lastami nic nie kosztują. A i klient jak otrzyma od takiego agenta ofertę, często ostatecznie wykupi ofertę u źródła. a teraz okazuje się, że maja kłopoty. nic dziwnego. odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-24 15:13 83.21.129.*] bo gdyby tak każdemu dawali umowę to każde biuro sprzedało by kilka-kilkanaście wycieczek w roku. i z czego by żyło? a tak te najlepsze biura które maja swoich stałych klientów i wysoką jakość obsługi mogą zarobić. odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-24 15:14 80.51.107.*] Trudno żeby w każdej psiej budce były oferty prestiżowych marek, nie może każdy każdego sprzedawać bo turoperatorom zależy na dobrej kondycji agentów a nie na ilości za wszelką cenę odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-24 16:27 83.24.122.*] Hm.... ponad 30 lat prowadzimy biuro podróży i nie wiedziałam, że to może być .... psia budka! Oj licz się ze słowami ! (nie pasujesz do braci turystycznej używając takiego języka) bo z psiej budki może wyskoczyć piesek i.... ugryzie cię w nogę;-)))) odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-25 14:45 83.18.20.*] Bo trzeba mie wiedzę na temat produktu. Niestety większość agncików nie ma o tym pojęcia, prowizję chętnei biorą ale informacji klientom nie udzielają odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-28 15:19 83.9.178.*] Popieram. Wiedza na temat produktu w niektórych punktach sprzedaży jest na poziomie.....ziobrowym. Piękny uśmiech i wspaniały akcent np angielskiego na pewno pomaga allle nie zawsze wystarcza. No ale to się da uzupełnić. Wszystkim efektywnych rozmów z Klientami życzę. odpowiedz »
Problemy Thomas Cook [2011-11-23 19:54 78.9.76.*] A i bardzo dobrze, że problemy mają - trzeba się było na polski rynek otworzyć, a nie wypisywać podczas dokonywania rezerwacji on-line, ze rezerwacja możliwa tylko dla "british residents" czy jakoś tak! Przyszła kryska na matyska... odpowiedz »
|