TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Gastronomia

Nowy program lojalnościowy w kawiarniach coffeeheaven

Data wysłania: 2011-11-05 22:31 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Od 20 września w kawiarniach coffeeheaven można odebrać specjalne karty magnetyczne my coffeeheaven. Klienci zdobywają punkty za zakup wszystkich produktów dostępnych w kawiarni oraz w prosty sposób wymieniają je na dowolne produkty coffeeheaven.

Ten program premiuje całą ofertę, bez wyjątku. Punkty są zapisywane na karcie od momentu pierwszego zamówienia. Za każdą wydaną złotówkę, Klient otrzymuje 0,5 punktu.

Jak wyrobić kartę?

Kartę można także zarejestrować na stronie internetowej lokalu. Dzięki takiej rejestracji Klienci uzyskują dodatkowe korzyści: ekstra punkty w dniu urodzin, specjalnych okresach promocyjnych czy punkty premiowe za specjalnie dedykowane dla konkretnego Klienta promocje. Rejestracja jest też bardzo przydatna w przypadku zagubienia karty. Wszystkie dotychczas zebrane przez nas punkty są przypisywane do naszego konta, więc można je bez problemu przenieść na nową kartę. Dzięki stronie WWW, każdy ma dostęp do swojego konta - liczby zgromadzonych punktów, historii wizyt w coffeeheaven oraz bieżących informacji o programie.

Strona wizualna

Karty wstępują w trzech wariantach graficznych do wyboru - korespondujące z chwilami wartymi celebracji, stanowiącymi motywy komunikacji zewnętrznej programu. Chwila wytchnienia dla siebie, udane negocjacje biznesowe i zakupowe szaleństwa z przyjaciółkami tworzą zestaw, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie.

Wszystkie szczegóły dotyczące programu można znaleźć na stronie www.mycoffeeheaven.pl oraz w kawiarniach coffeeheaven.

    • Program lojalnościowy coffeeheaven 

      [2011-11-05 22:31 89.76.197.*]

      Nie wiem w jaki sposób Coffeeheaven dba o swoich klientów jeśli chodzi program lojalnościowy. Jako, że jestem częsta bywalczynią tej kawiarni używałam karty stałego klienta która wcześniej oferowała 1 kawę gratis za 10 kupionych. Teraz oferta się zmieniła i stały klient traci na tym. Teraz za kupioną kawę za powiedzmy 10zł dostajemy 5 punktów, co jest równoważne z 50gr. Nawet jeśli kupię 10 takich kaw na swoim koncie będę miała 50 punktów, czyli 5zł - a za to już kawy nie kupię!!! I to się nazywa troska o klienta? I gdzie jest te 70% klientów, którzy ocenili pozytywnie ten program???   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję