TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Przestój turystów na lotnisku

Data wysłania: 2011-09-20 14:36 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Pilot nagle zachorował - takie wytłumaczenie usłyszeli turyści dzwoniący na infolinię biura podróży Itaka. Mowa o sześciu godzinach spóźnienia samolotu, który miał zabrać polskich turystów na grecką wyspę Zakynthos. Operatorem lotu były nadbałtyckie linie Small Planet.

- Mieliśmy wylecieć o 2.20. Dopiero po jakimś czasie okazało się, że odlot jest przesunięty. Nie dostaliśmy żadnej informacji poza tą oficjalnie podawaną na lotnisku - irytuje się jedna z turystek, dla której wakacje na Zakynthos miały być pierwszym urlopem od kilku lat.

Rzeczywistym powodem kilkugodzinnego opóźnienia okazało zmęczenie pilotów, którzy już przekroczyli swój limit godzin za sterem. W związku z czym trzeba było czekać na przyjazd nowej załogi.

Na szczęście turyści, którzy na grecką wyspę wybrali się z biurem Itaka, wylecieli z podkatowickiego lotniska Pyrzowice w końcu o 10:30. Dodatkowym powodem opóźnienia był brak wolnej przestrzeni powietrznej.

    • Problemy turystów z wylotem 

      [2011-09-20 14:36 87.207.224.*]

      ITAKA - NIE POLECAM TEGO BIURA

      Choć niektóre oferty Itaki miały mieć w ramach promocji stałą cenę do końca września -

      dziś ich cenę podniesiono np. Lanzarote o 290 zł.
      ITAKA zaczyna być podobna do TRIADY. Na początku było o.k. , a teraz jest coraz gorzej   odpowiedz »

      • Problemy turystów z wylotem 

        [2011-09-20 23:00 83.29.196.*]

        od 20.09 wprowadzili dopłaty (chyba) kursowe, stąd zmiana ceny   odpowiedz »

        • Problemy turystów z wylotem 

          [2011-09-22 12:01 194.169.228.*]

          promocja owszem jest do końca września ale gwarancji stałej ceny nie obejmowala można ją było dokupić za 59pln/tydziń i 99pln/2 tygodnie. co za bzdury ktoś pisze!!!
          do końca sierpnia można było skorzystać z gwarancji stałej ceny gratis.
          a poza tym itaka postąpiła w porządku bo dopłatą zostały objęte tylko nowe rezerwacje założone od 20.09 wiec nie rozumiem komentarza???? moim zdaniem to jest własnie odpowiednie podejscie do klienta
          aneta   odpowiedz »

    • Problemy turystów z wylotem 

      [2011-09-20 17:46 83.25.197.*]

      jeżeli byłby to inny organizator to prasa pisała by, że klienci "koczują" na lotnisku..   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję