Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Forum grupa: Baza turystyczna
Metoda krakowskich hotelarzy na zwiększenie zyskówData wysłania: 2003-08-25 20:03 Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*Krakowscy hotelarze przenieśli walkę o klienta na dworzec PKP, otwierając na dworcu punkty, w których turyści mogą od razu po wyjściu z pociągu zarezerwować sobie pokój lub apartament w jednym z wielu krakowskich hoteli i schronisk. Klienci, zgłaszający się do pomarańczowej budki ustawionej na dworcu PKP, mają możliwość negocjacji cen (zniżki do 30%), hotelarze natomiast mają więcej klientów. Promocyjne ceny są więc opłacalne nie tylko dla klientów.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyParyż - kiepskie wpływy z turystyki
Ścieżki turystyczne w Puszczy Knyszyńskiej za pieniądze UE
Norwegian: od listopada trzy rejsy w tygodniu z Gdańska do Oslo Gardermoen
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
19% mniej wyszukiwań lotów do Meksyku
W Klekotkach powstaje nowe spa
Polskie ośrodki treningowe są uważane za jedne z najlepszych
Polskie porty lotnicze liczą straty po pyle
Koszt rewitalizacji toruńskiego Starego Miasta wyniesie 41 mln zł
Wielomilionowe inwestycje w turystykę w stanie Rio de Janeiro
Turysta chciał przewieźć przez granicę szczęki rekina ludojada
Ruszyła polska wersja Belvilla
Tanie linie nadlatują nad Azję
Dostępność hotelowej klimatyzacji
Problemy polskich turystów w Tajlandii
29 polskich hoteli i restauracji może pochwalić się znakiem "Recommended by Michelin"
Lublin: 15 firm walczy o projekt lotniska w Świdniku
Tragiczny stan polskich statków wycieczkowych