Jest logo Portu Lotniczego Warszawa/Modlin
Data wysłania: 2011-08-23 22:04 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Port Lotniczy Warszawa/ Modlin przedstawia swoje logo. Autorem logo jest agencja reklamowa Salt and Pepper Brand Design.
Nowa kreacja logo nawiązuje do kolorystyki folkloru Mazowsza, położenia geograficznego lotniska i emocji jakie wiążą się z podróżowaniem. Koncepcja obrazuje charakterystyczny układ dwóch rzek (Wisły i Narwi) łączących się ze sobą w pobliżu lotniska. Świeża zielona kolorystyka odwołuje się do malowniczych pejzaży wokół Modlina, a różowy element z samolotem symbolizuje lotnisko jako nowoczesne i przyjazne miejsce. Wszystko to ujęte jest w kształt kuli, która nasuwa skojarzenia z kula ziemską mówiąc o podróżowaniu i bliskości lotniska z resztą świata.
- Logo to połączenie oryginalnej kolorystyki wpisanej w unikatowość naszego regionu i folkloru z odwołaniem się do dziedzictwa naturalnego i naszego nowoczesnego spojrzenia na biznes. Te właśnie składowe kreślą radosny i przyjazny obraz lotniska - naszego lotniska." - komentuje Piotr Okienczyc, Prezes Zarządu Spółki zarządzającej Portem Lotniczym w Modlinie. - Lekka, żywa i przyjemna forma logo to zapowiedź naszej strategii wobec otoczenia, w którym będziemy prowadzić działalność biznesową. Chcemy być jak najbliżej naszych Pracowników, Pasażerów i Partnerów handlowych, podkreślając emocjonalność związaną z lotniskiem samym w sobie, jakim jest początek podróży, podróżowanie i powrót do domu - dodaje Prezes.
- Dzięki naszej wytężonej pracy, w bardzo krótkim czasie, udało nam się stworzyć nowoczesne logo, które opiera się na pozytywnych emocjach, oddaje wyjątkowy charakter naszego lotniska i jednocześnie identyfikuje symbolikę lotniskową. Przekaz logo, wyraża to co istotne dla naszych działań, zmierzających do stworzenia lotniska przyjaznego dla pasażerów, pracujących tu osób i otoczenia. Mamy nadzieję, że to logo szybko zyska sobie akceptację i sympatię klientów, jednocześnie nastawiając ich pozytywnie do podróżowania - uważa Marcin Danił, Wiceprezes Zarządu.
Logo posłuży jako baza do dalszych działań wizerunkowych, promocyjnych i komunikacyjnych.
|