Pasażerów na Okęciu obsłuży nowa spółka - LOT Services?
Data wysłania: 2011-08-03 19:35 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Znana jest już firma, która przejmie obowiązki związane z obsługą pasażerów na Okęciu po upadłej firmie LGS Ground Services. Od 1 sierpnia zajmie się tym nowo powstała spółka LOT Services.
Andrzej Kozłowski z PLL LOT poinformował wczoraj (7.07), że LOT Services podpisał umowę dzierżawy przedsiębiorstwa LGS z syndykiem masy
upadłościowej firmy. Umowa dzierżawy jest podpisana na 4 miesiące, a po tym terminie powinien nastąpić wybór oferenta. LOT Services ma wydzierżawić sprzęt i urządzenia do obsługi bagażu.
Zawarcie umowy gwarantuje zachowanie ciągłości w obsłudze pasażerów na warszawskim lotnisku. Pasażerowie nie muszą się więc martwić, że w szczycie wyjazdów wakacyjnych nie będzie miał ich kto obsłużyć.
LOT Services będzie zajmowała się m.in. załadunkiem i rozładunkiem bagaży, transportem pasażerów po płycie lotniska oraz holowaniem samolotów.
Ruszył również drugi etap rekrutacji pracowników. Oferty pracy skierowane są zarówno do pracowników LGS, których umowy wygasają 31 lipca, jak i do osób, które wcześniej nie były zatrudniane przez spółkę - powiedział Kozłowski.
Tymczasem ULC analizuje pisma dwóch firm o świadczenie usług obsługi pasażerskiej. Rozpatrywane są wnioski syndyka LGS i LOT Services.
|