Spór dwóch biur podróży o jedno słowo
Data wysłania: 2011-07-26 10:14 Autor: Czytelnik IP automat
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 10:14 83.13.116.*] marek śliwka jest właścicielem logos travel!!! odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 10:14 83.13.116.*] odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 10:15 91.94.104.*] odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 10:25 83.11.226.*] odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 12:13 95.51.115.*] to jasne, ze nowsza firma chce sie przewiezc na renomie starszej firmy, przykladem najklasycznieszym jest Orbis i jak jest od 15 lat i teraz wykorzystywane w nazwach "Orbis-ek", "PolOrbis", "Polbis", "Polskie Biuro Podróży", "PBP" i dziesiątki innych. Wozily sie na Orbisie byle Licencje, biura ktore wydzielily sie jako biura prywatne ale chcialy nadal jechac na renomie Orbisu. Teraz byli dyrektorzy i niektorzy pracownicy rozdrapuja co zostalo i jak chociazby w Lublinie czy przykład Olsztyna odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 22:37 79.187.82.*] nie mają co rozdrapywać, szefostwo Orbisu już rozdrapało razem z funduszem ,któremu sprzedało za fizyczną 1 złotówkę i jedną i drugą firmę czyli Orbis i Travel Time odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-27 10:02 95.49.117.*] a to trochę nie na temat, ale też z naszej branży. Są "Wiadomości Turystyczne" - wszyscy znają. Osoby które tam pracowały (wszystkiego się nauczyły) założyły "Turystyczną". Doszło do tego, ze klienci nie gubili się i nie wiedzieli gdzie kupują reklamy (dziwne podobne oferty, to samo nazwisko). No cóż, w każdej branży zdarzają się takie przypadki... Trzeba uważać... odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 11:55 79.187.82.*] Marek Śliwka kiedyś pracował w Logos Tour , jak odszedł założył własną firmę ale nazwa została,dołożył tylko własne imię i nazwisko. Jeśli chciałby wypracować własną markę to powinien wymyślić sobie nową nazwę a nie powoływać się na starą firmę w której kiedyś pracował. Widać,że dokładnie wiedział co robi - po tym co zastrzegł, zrobił to dokładnie analizując jakie zastrzeżenia ma Logos Tour- widać, że dokładnie wiedział co robi i chciał swoją firmę oprzeć na marce Logos Tour. Uważam, że jest dobry w tym co robi, tak samo jak Logos Tour. Nie bardzo rozumiem po co podpiera się nazwą byłej firmy. Wracając do tego, że nazwa myli się klientom, mnie też na początku się myliła jako agentowi, to co mają powiedzieć klienci przy takiej ilości biur, tak naprawdę jest nazwa a imię i nazwisko gdzieś dalej to jakby dziwny dodatek ,trzeba się wgłębić i dopiero się zwróci na to uwagę. Życie jest tak szybkie , że na wszystko patrzymy po łebkach, chwytamy coś szybko i nie wnikamy wgłąb - bo nie mamy na to czasu. odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 12:20 95.51.115.*] Oczywiste nie pierwszy raz kiedy nowsza firma chce sie przewiezc na renomie starszej, najlepszy przyklad Orbis - biura licencyjne od 15 lat uzywają nazw typu "Polskie Biuro Podrózy", "PBP", "Orbis-ek", "PolOrbis" a ostatnio zwolnieni dyrektorzy bylych oddzialow tez potrafia tworzyc potworki nazw typu "Polbis" w Lublinie, czy Olsztyn, nowa faka ludzi rozdrapuje co może po działalności bylego Orbisu i jego oddziałow, oczywiście ze to jest co najmniej nieetyczne bo nikt z nich nie ma prawa do nazwy firmy zalozonej w 1920 r, jak nikt nie ma prywatnego prawa do nazwy Polska. odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 12:22 95.51.115.*] no tak, a nikogo nie stać zeby tak naprawdę tworzyć coś samemu, gdzie odwaga, nie sztuka kopiować z kopii i z jeszcze jednaj kopii, może jakaś kasa wpadnie odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 12:25 95.51.115.*] tak, nikt nie ma odwagi zacząc samemu, wszystko kopia z kopii i myślą jeszcze że klient będzie im ufać tak jak dawnej firmie ufalo chociaz te kilka tysiecy stałych klientów odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 14:34 77.115.246.*] Mi sie bardzo mylą te nazwy. Przecież Marek śliwka ma już wyprawy.pl , chodzi tylko o kasę. Zrezygnowałem z wyjazdu z Markiem Śliwką bo ma bardzo złe opinie to raz nawet u agentów z którymi współpracuje. Podobno na początku było fajnie a teraz wszytko sie po popsuło. Wogle Marek ślwika ma ochydna i trudną strone internetową odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 16:43 83.12.5.*] sedno sprawy jest inne jak usuniecie z nazwy logos to w przypadku jednej z firm zostanie travel i w drugim tour, a firm które mają w nazwie travel lub tour są setki w polsce. w związku z tym problem sprowadza się do tego że jedna z firm musi całkowicie zmienić nazwę i niestety od nowa wypromować swoją markę :( odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 19:18 94.75.121.*] Logos Tour z Warszawy i Logos Travel Marek Śliwka z Poznania to są jak widać dwa zupełnie różne biura i dwie zupełnie różne nazwy. Jeśli mylą się one klientom, to jestem to w stanie zrozumieć; ludzie bywają różni - jedni bystrzejsi inni mniej, jedni umieją czytać inni nie. Ale jeśli nie potrafią ich odróżnić ludzie z branży - to bardzo źle świadczy o nich i o całej branży turystycznej. Justyna odpowiedz »
Nazwa biura myli się klientom /inny przykład [2011-07-29 08:11 95.49.120.*] a to trochę nie na temat, ale też z naszej branży. Są "Wiadomości Turystyczne" - wszyscy znają. Osoby które tam pracowały (wszystkiego się nauczyły) założyły "Turystyczną". Doszło do tego, ze klienci gubili się i nie wiedzieli gdzie kupują reklamy (dziwnie podobne oferty, to samo nazwisko). No cóż, w każdej branży zdarzają się takie przypadki... Trzeba uważać... odpowiedz »
|