TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

"Bliżej incentive travel" na TT Warsaw

Data wysłania: 2011-07-07 12:57 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Jakie nowe trendy pojawiają się w turystyce biznesowej na świecie? Dlaczego warto korzystać z profesjonalnych dostawców usług incentive travel? Co wpływa na efektywność organizowanych podróży motywacyjnych? Odpowiedzi na te zagadnienia znajdą uczestnicy konferencji "Bliżej incentive travel" odbywającej się 22 września, podczas XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011.

Udział w konferencji przygotowanej przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na targi za pośrednictwem strony www.ttwarsaw.pl/rejestracja.

- Incentive travel stanowi bardzo ważny dział turystyki, któremu sporo uwagi poświęcimy również podczas targów TT Warsaw. Tutaj bowiem odpowiednich miejsc, usług i nowych pomysłów szukają zarówno profesjonalni organizatorzy konferencji, szkoleń, wyjazdów motywacyjnych, integracyjnych, jak również pracownicy firm zajmujących się przygotowywaniem delegacji. Na stoiskach w trakcie TT Warsaw mogą zapoznać się z kompleksowymi ofertami krajowych i zagranicznych ośrodków konferencyjnych i hoteli, ciekawymi atrakcjami turystycznymi, a także propozycjami ubezpieczycieli czy przewoźników. Co więcej, okazją do skorzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów zajmujących się turystyką biznesową będzie konferencja "Bliżej incentive travel" organizowana pierwszego dnia targów - mówi Urszula Potęga, prezes zarządu spółki MT Targi, organizatora TT Warsaw.

Podczas jednego z paneli konferencji “Bliżej incentive travel" prowadzący będą odpowiadać na pytanie: czy i dlaczego warto korzystać z profesjonalnych dostawców usług związanych z organizacją podróży służbowych? Uczestnicy dowiedzą się na czym polega różnica pomiędzy organizacją podróży przy wykorzystaniu Internetu, a z pomocą profesjonalnego dostawcy. Wskazane zostaną również wartości dodane jakie mogą zaoferować fachowcy. Słuchacze uzyskają cenne wskazówki, które będą pomocne przy wyborze profesjonalnych dostawców i weryfikacji ich kompetencji. Natomiast podczas spotkania zatytułowanego "Miękko-twardo, czyli dwie twarze efektywności w organizacji incentive" prelegenci opowiedzą m.in. o poszukiwaniach rozwiązań, które są efektywne, czyli skuteczne motywacyjnie i racjonalne kosztowo, a przy tym, mieszcząc się w sztywnych budżetach, elastycznie i kreatywnie odpowiadają na aktualne potrzeby klienta. Na ostatniej części konferencji prowadzonej w języku angielskim będzie można dowiedzieć się: co nowego pojawia się w incentive travel na świecie? Przedstawione zostaną najnowsze trendy w branży spotkań, tendencje zmian, a także wpływy jakim ulega ta branża. Prowadzący odpowie również na pytania czy to prawda, że dobry incentive travel generuje zyski a nie koszty, a także czy wszechobecne media społeczne mają wpływ na organizatorów incentive travel? Ponadto wskazane zostaną różnice pomiędzy prawdziwym incentive travel a ofertami typu All inclusive.

Rozpoczęła się już rejestracja on-line na targi TT Warsaw, które odbędą się w dniach 22-24 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Zapisy na stronie www.ttwarsaw.pl/rejestracja umożliwiają przedstawicielom branży bezpłatny wstęp na tegoroczną edycję imprezy. Pierwszy dzień targów tradycyjnie będzie przeznaczony wyłącznie dla przedstawicieli sektora turystycznego, zapewniając komfortowe warunki do rozmów biznesowych. Dla zwiedzających indywidualnych otwarte natomiast będą kolejne dni, 23 i 24 września. W tym roku po raz pierwszy wstęp na ostatni dzień TT Warsaw obfitujący w liczne atrakcje będzie bezpłatny.

    • Trendy w turystyce biznesowej 

      [2011-07-07 12:57 87.105.185.*]

      Rynek tego typu usług jest już mocno nasycony. Tak jak rynek szkoleń. Z tego względu firmy wybierają lub za chwilę zaczną wybierać dostawców, którzy dają duże prawdopodobieństwo osiągnięcia konkretnych wymiernych celów i korzyści (ROI).
      Impreza, która gwarantuje zadowolenie i fajną zabawę odchodzi do lamusa, tak jak szkolenia oparte na książkach akademickich z psychologii bez konkretnych doświadczeń i dopasowania do realiów rynkowych klienta obejmujące zagadnienia komunikacji interpersonalnej, zwane szumnie "szkoleniami z technik sprzedaży".

      BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW POPRZEZ INCENTIVE? Wątpię.
      Często można usłyszeć opinie "Lubię Heńka, ale kupuję od Ryśka bo ma taniej". To samo "Podobała mi się praca w firmie X, ale odszedłem z niej bo w Y zaproponowali mi dwa razy więcej". Dziś często lojalność w dużej mierze jest kwestią ceny. I zgodzę się, że w jednostkowych przypadkach bardzo wysokiej ceny. W pewnej firmie zorganizowano wyjazd integracyjny połączony ze wspinaczką. Handlowiec zabezpieczał klienta przed odpadnięciem ze ściany i odwrotnie. To zbudowało potężne bariery wejścia dla konkurencji i wyjścia dla klienta. Przecież "zawdzięczał mu życie".

      CO INNEGO BUDOWANIE RELACJI I SYMPATII. To tak jak z profesjonalną obsługą klienta. Jest bardzo ważna. Ale jest wg teorii Herzberga tzw. "czynnikiem higieny", czyli w opinii klientów "należy się jak psu buda". Dobra obsługa nie zwiększa wyników sprzedażowych. Ale brak dobrej obsługi na pewno je obniża. To samo z relacjami w biznesie.

      ORGANIZOWANIE EVENTÓW JAKO ELEMENT PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ? Tak, w niektórych branżach, które jeszcze tego nie organizują. NIE, w branżach, w których to się już "przejadło" np. medyczna. Kolejne sympozia i związane z nimi wyjazdy egzotyczne nadal gromadzą chętnych. Przecież jest fajna zabawa. Ale praktycznie wszyscy najwięksi dostawcy to organizują. To nie wyróżnia i nie buduje wtedy lojalności. W pewnym momencie buduje wręcz przeciwnie, roszczeniowość.
      W przypadku incentive tours dla pracowników w niektórych firmach obserwuje się wręcz niechęć do wyjazdu, co prowadzi do niezadowlenia pracowników i również efekt odwrotny od zamierzonego.

      WAŻNY JEST CEL I POMYSŁ JAK GO ZREALIZOWAĆ.
      Dlatego coraz częściej korporacje, aby zbudować lojalność pracowników, angażują do tego ich rodziny. Od listów gratulujących do najbliższych jakiego mają świetnego tatę, męża, mamę, żonę, poprzez tanie połączenia telefoniczne w grupie, organizowanie pikników rodzinnych, aż do wyjazdów incentive czy konkursów pod hasłem "wygraj i zabierz ze sobą rodzinę". Integracja społeczna. Nie tylko pracowników, ale też ich rodzin.
      To tworzy społeczne bariery wyjścia z organizacji. Jak kontynuować relacje ze znajomymi w pędzącym świecie, w którym nie ma na to czasu, a najwięcej znajomych mamy na Facebook-u.
      www.trenerturystyki.pl
      EWOLUCJA
      Nowym pomysłem są CSR-y czyli eventy, których celem jest wygenerowanie dobra publicznego. Przykładem może być pomysł zrealizowany w jednej z firm. Losowano wśród pracowników u czyjego dziecka w przedszkolu zarząd i top management wybuduje własnymi rękoma plac zabaw. Project management dla zarządzających i CSR i duma, połączona z dozą lojalności, wylosowanego rodzica.

      PODSUMOWUJĄC.
      Jeśli planujesz event, CSR, czy Incentive tour planuj to z głową i myśl co chcesz tym osiągnąć w granicach rozsądku, realnie, a nie pobożnymi życzeniami.   odpowiedz »

    • "Bliżej incentive travel" na TT Warsaw 

      [2015-05-15 11:43 212.244.185.*]

      Wycieczki zagraniczne w ramach programu Incentive Travel są bardzo ciekawe, interesujące. Można w niecodzienny sposób poznać dany kraj. Programy Incentive Travel są dopasowane do potrzeb każdego i na pewno trafią w gusta i upodobania turystów. Ja miałam okazję uczestniczyć w takiej wycieczce organizowanej przez biuro podróży http://cortinatravel.pl/. Jako że jestem właścicielką restauracji to zamarzyłam sobie że z grupą przyjaciół, pracowników polecimy do Toscanii aby tam poznać i posmakować oryginalną włoską kuchnię, podpatrzeć jak tam wyglądają potrawy. Nasz pobyt był bardzo udany. Wiem że biuro Cortina Travel organizuje również takie wyjazdy dla miłośników motoryzacji gdzie można zobaczyć legendarne koncerny samochodowe Ferrari i Lamborghini. Dla każdego znajdzie się coś dobrego.   odpowiedz »

      • "Bliżej incentive travel" na TT Warsaw 

        [2015-08-14 14:28 77.65.93.*]

        Programy incentive travel to rzeczywiście świetny pomysł. Organizując wyjazd dla swoich pracowników korzystałem z biura Newpoland.pl Zwiedziliśmy kawałek Azji, było naprawdę świetnie. Wspomnienia mamy do dziś, mimo że było to już kilka lat temu. Teraz myślę o tym, by wybrać się jeszcze raz do nieco innego miejsca, np. do Ameryki Południowej.   odpowiedz »

    • "Bliżej incentive travel" na TT Warsaw 

      [2015-08-14 14:28 77.65.93.*]

      Programy incentive travel to rzeczywiście świetny pomysł. Organizując wyjazd dla swoich pracowników korzystałem z biura Newpoland.pl Zwiedziliśmy kawałek Azji, było naprawdę świetnie. Wspomnienia mamy do dziś, mimo że było to już kilka lat temu. Teraz myślę o tym, by wybrać się jeszcze raz do nieco innego miejsca, np. do Ameryki Południowej.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję