Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Forum grupa: Transport
Skandaliczne zachowanie CentralwingsData wysłania: 2007-05-05 19:16 Autor: Czytelnik IP 89.78.11.*Lot 26.04.2007 Warszawa-Cork: samolot, który powinien wystartować o 6.55, odleciał dobrze po 15.00. Pierwsza informacja: awaria samolotu, później brak informacji. Niedoinformowane panie z obsługi, wyłączone telefony w biurach, pani informująca czekających na lotnisku pasażerów, że właśnie "są nad Polską". Gdyby nie przypadkowy celnik, nie dowiedzielibyśmy się nigdy, kiedy mniej więcej odlecimy. Stres i zmęczenie (niektórzy pasażerowie dojeżdżający spoza Warszawy czekali na lotnisku już o 2.00), głód (dzięki za darmową jajecznicę), płaczące małe dzieci w wózkach.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyPrzebudowa kolejowego przejścia granicznego w Kuźnicy
WDA: centrum kongresowe przy Stadionie Narodowym
Koniec połączenia Gdańsk-Kopenhaga
Białoruś: Premier chce 3 mln turystów rocznie!
Hotele Start już w 14 miastach Polski
W drugim dniu strajku Lufthansa odwołała 70 lotów
PKP Intercity przygotowało specjalną ofertę na wakacje
Rygorystyczne przepisy dla organizatorów pielgrzymek
Wypadek w Chinach: zginęło czworo holenderskich turystów
Dodatkowe kursy z krakowskiego Regionalnego Dworca Autobusowego
Ryanair zawiesza loty Warszawa - Dublin
Nie kursują pociągi pomiędzy Miechowem a Krakowem
PMR: 8 mld zł do 2013 roku na inwestycje lotniskowe w Polsce
Częstochowskie Zakłady Przemysłu Zapałczanego zapraszają do muzeum!
Integracja europejska, a turystyka w Tatrach
Linie British Airways będą sponsorować olimpiadę w Londynie
Zmiany w opłatach roamingowych. Od 1 lipca będzie taniej
Orbis zanotował prawie 1181 mln zł przychodów w 2008 roku