Rusza nowa kampania reklamowa LOT
Data wysłania: 2005-08-04 11:29 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: 1 sierpnia 2005 ruszyła najnowsza kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT. LOT będą promować w niej ptaki - zrealizowane techniką animacji poklatkowej.
Kampania, realizowana pod hasłem "Pod dobrymi skrzydłami" ma na celu wprowadzenie nowej strategii reklamowej marki LOT, opracowanej przez Ogilvy Brand Consulting. Obejmie ona telewizję, prasę, internet, outdoor oraz indoor. Szacowany czas jej trwania to miesiąc.
Celem najnowszej kampanii PLL LOT jest zmiana wizerunku marki i realizacja strategii podążania za potrzebami pasażerów. Kampania ma pokazać klientowi, iż z LOTem można latać nie tylko podczas podróży służbowych, ale również na tanie wakacje.
Reklamy LOTu będzie można zobaczyć w telewizji, prasie (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki i dwutygodniki opiniotwórcze, miesięczniki lifestyle oraz kolorowe dodatki w prasie ogólnopolskiej), internecie (billboardy, videoady, toplayery na głównych portalach) oraz na zewnątrz (np. na budynku LOT, pobliskim billboardzie 6x3, bannerze na Dworcu Centralnym) i wewnątrz (plakaty w centrach biznesowych).
Kampanii medialnej towarzyszyć będzie szereg dodatkowych działań, w tym m.in. produkcja plakatów i ulotek, kartek pocztowych i gadżetów oraz komunikacja wewnętrzna skierowana do pracowników PLL LOT.
LOT-Late Or Tomorrow [2005-08-04 11:29 999.999.999.*] zastanawia mnie fakt jak ma sie ta wielka kampania reklamowa do tych wszystkich opoznien lotów naszego LOT-u, na te tanie wakacje osobiscie z nimi bym nie ryzykowala. odpowiedz »
|