Szkolenie dla branży turystycznej!! Skuteczna rozmowa przez telefon- Warszawa
Data wysłania: 2011-05-04 10:40 Autor: Czytelnik IP 217.153.143.*
Szanowni Państwo,
Sredecznie zapraszam na nasze szkolenie 26-27.05.2011 w Warszawie Dzięki uczestnictwu w szkoleniu będą Państwo mieli możliwość : • Rozwinąć umiejętność oferowania usług. • Używać języka korzyści • Rozwinąć umiejętności dostrzegania i diagnozowania potrzeb klienta w celu zaproponowania mu najkorzystniejszej oferty lub rozwiązań dodatkowych. • Rozwinąć umiejętności oferowania klientowi korzystnych rozwiązań, odpowiadających na jego potrzeby. • Rozwinąć umiejętności odpowiadania na obiekcje i wątpliwości klienta • Umiejętnie domykać sprzedaż • Poznać typy motywacji klienta do zakupu (oraz jak je rozpoznać i odpowiednio zareagować)
Program szkolenia: 1. Czym jest sprzedawania • satysfakcja klienta w kontakcie z obsługi. 2. Komunikacja w sytuacjach sprzedażowych • ludzie są różni • style komunikacji interpersonalnej 3. Docieranie do potrzeb klienta • nawiązywanie kontaktu • budowanie pozytywnej atmosfery w rozmowie telefonicznej • rozpoznawanie potrze klienta • oczekiwania versus potrzeby • trening skutecznego zadawania pytań 4. Odpowiadania na potrzeby klienta: • rozpoznawanie sygnałów sprzedażowych • przekonywanie w rozmowie telefonicznej • radzenie sobie z obiekcjami i wątpliwościami 5. Finalizacja sprzedaży • gościnne techniki domykania sprzedaży
Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy Konsorcjum doradczo- szkoleniowe S.A. (reprezentujące m.in. House of Skills, ClientFirst) dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach: - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę, - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.
Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie : • www.akademiagoscinnosci.pl Proszę także o kontakt: • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).
Zapraszam! Adrianna Słyk Akademia Gościnności
|