TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Baza turystyczna

Przychody Hotelu Revenue Management

Data wysłania: 2011-04-12 15:04 Autor: Czytelnik IP 83.26.166.*

Plan działań revenue managera

CODZIENNIE:

Inwentarz

a) Sprawdzaj ogólny raport przeglądający inwentarz, aby się upewnić że jest rezerwowalny przez następne 90 dni.
b) Dwa razy sprawdzaj, czy masz właściwie załadowany inwentarz, który jest dostępny do sprzedaży
c) Sprawdzaj "czerwone" dni, np. dni w których nie ma dostępnego inwentarza do sprzedaży w hotelu - przede wszystkim w dniach, kiedy twoi klienci raczej zamierzają dokonać rezerwacji, np. w miejskim hotelu miej na oku następne 3 tygodnie; jeśli twój biznes skierowany jest na klienta "wypoczynkowego", wtedy zwróć uwagę na następne 8 lub 10 miesięcy. Jeśli alokacja pokoi wynosi zero (czerwone dni) oznacza to, że nie masz nic do sprzedaży niezależnie od tego czy hotel jest zamknięty czy nie. Chcesz odrzucić potencjalnych klientów twojego hotelu?

Stawki

a) Upewnij się, że masz stawki dostępne do sprzedaży dla następnych 18-24 miesięcy. Przy dostępnych pokojach, musisz powiązać z nimi stawki, aby twój inwentarz był widoczny w kanałach sprzedaży online.
b) Pozwolenie hotelowym gościom na rezerwację z wyprzedzeniem spowoduje mniejszą blokadę sprzedaży, co przyczyni się do wzrostu przychodów. To pozwala na dopasowanie do wysokiego lub niskiego popytu w przyszłości.
c) Upewnij się, że masz stawki obłożenia dla typów pokoi "single", "double", jak również ekstra stawki dla dodatkowej osoby w pokoju.

Więcej na http://yeelders. com/2010/12/02/optymalizacja - przychody - hotelu

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję