TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek Superbrands

Data wysłania: 2011-03-28 10:09 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
W warszawskim Hotelu Sheraton odbyła się uroczysta gala, podczas której rozdano statuetki dla najlepszych marek na polskim rynku. Jedną z wyróżnionych firm jest Neckermann Polska.

Już po raz piąty międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 15 lat w ponad 80 krajach wyłoniła marki, które odniosły największy sukces wypracowując najsilniejszą pozycję na rynku. - Cieszymy się z tak prestiżowego wyróżnienia, które świadczy o sile marki Neckermann i jej wysokiej pozycji w branży turystycznej. Zaufanie klientów jest dla nas największym wyznacznikiem sukcesu, a w tak trudnym okresie jakim były dwa ostatnie lata dla branży turystycznej ma szczególne znaczenie. - mówi Magda Plutecka-Dydoń, PR Manager Neckermann Polska.

Ideą projektu Superbrands jest identyfikacja i promowanie najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na świecie. We wszystkich krajach proces selekcji marek jest podobny i rozpoczyna się od stworzenia ich listy w oparciu o wyniki niezależnych badań konsumenckich. Po wstępnej selekcji, lista przekazywana jest sędziom wchodzącym w skład Rady Marek - niezależnego panelu ekspertów: dziennikarzy, menedżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz przedstawicieli największych firm. Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów biorąc pod uwagę m.in. rozpoznawalność, wyrazisty wizerunek marki, stały rozwój i aktywne budowanie relacji z klientami. Najsilniejsze marki otrzymują tytuł Superbrands. W tegorocznej polskiej edycji konkursu najlepsze marki wyłoniono spośród blisko 3000 produktów i usług.

W tym roku, już po raz kolejny, tytuł Superbrands na rynku brytyjskim otrzymała marka Thomas Cook. Jeden z największych koncernów turystycznych na świecie Thomas Cook Group plc działa w Polsce pod marką Neckermann Polska.

    • Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands 

      [2011-03-28 10:09 83.26.45.*]

      Kolejny portal daje RABATY!!! Znowu portal daje rabaty i do tego wlasciciel jest tak bezczelny, ze na targach turystycznych w Katowicach rozdawal karty rabatowe! A w regulaminie na jego stronie pisze czarno na bialym, ze karta jest wazna na wycieczki wszystkich organizatorow! Czy ktos cos wreszcie z tym zrobi!!!
      http://www. lookoftravel. pl/Karta-VIP. html   odpowiedz »

      • Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands 

        [2011-03-28 11:25 195.128.228.*]

        Choć to nie na temat artykułu -pozwólcie na komentarz
        Tak naprawdę, to jeśli popatrzeć w regulamin to lookoftravel jest w porządku (formalnie).
        Po pierwsze - pisze o kliencie, który zawarł umowę z LookOfTravel a nie z innym touroperatorem (a tak sie podpisuje wszak umowy u agenta).
        Po drugie - pisze o przypadkach, kiedy Look Of Travel jest organizatorem lub POŚREDNIKIEM (a nie Agentem!!) czyli działa w imieniu i Klienta i bierze od niego za to pieniądze. Ma więc prawo udzielić rabatu na SWOJE usługi.
        Patrząc z tej strony jest w porządku i pewnie jest to zrobione po to, by od strony prawnej nie można się było przyczepić.
        Inną sprawą jest jak to działa w praktyce. jeśli da rabat na imprezie agencyjnej to ją łamie...
        Oczywiście może byc jeszcze tak, że jak wiele osób - również z branży - nie odróżnia Agenta od Pośrednika.... ale to juz zupełnie inna historia (a tak przy okazji - zna ktos jakiegos prawdziwego Pośrednika ;-) ?   odpowiedz »

        • Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands 

          [2011-03-28 11:40 195.128.228.*]

          Sorry - przeczytałem jeszcze raz dokładnie regulamin.
          Po pierwsze - jest niespójny i bez sensu. Look Of Travel samo nie wie kim jest co nieźle swiadczy o nich samych i ich (jeśli mają) redcy prawnym.
          Punkt pierwszy juz mówi o zawarciu umowy z LoT z organizatorami - więc z kim?
          dalej o zawieraniu umowy za pośrednictwem LoF z touiroperatorami...

          wycofuję swój poprzedni komentarz bijąc się w piersi. Nie doczytałem.

          Ale nie wycofuję komentarza o totalnym myleniu Agenta i Pośrednika. ;-)   odpowiedz »

    • Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek Superbrands 

      [2011-03-28 10:56 95.48.25.*]

      Żałosne... Neckerman i pozycja na polskim rynku, ha, ha....   odpowiedz »

      • Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek Superbrands 

        [2011-03-29 12:03 79.189.99.*]

        Żałosny to jest ten komentarz. Trzeba mieć pojęcie o czym się pisze.   odpowiedz »

    • Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands 

      [2011-03-28 15:39 83.9.130.*]

      a dzisiaj na grouponie znowu bony znizkowe. tym razem do Turcji z turcjaallinclusive.pl   odpowiedz »

      • Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands 

        [2011-03-28 16:16 83.9.130.*]

        niech teraz dla przykładu wszyscy touroperatorzy wypowiedzą im umowę i będzie spokój!   odpowiedz »

        • Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands 

          [2011-03-29 12:02 79.189.99.*]

          Strasznie infantylne stwierdzenie. Co ten komentarz miał znaczyć   odpowiedz »

    • Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands 

      [2011-03-29 12:14 195.94.208.*]

      Zadaje się, że to taka nagroda w rodzinie przyznawana u cioci na imieninach. Chyba nikt, kto nie jest zakręcony marketingowo o niej nie słyszał. No ale na ścianę pierdyknąć dyplomik + statuetka do gablotki - bezcenne. Niech szefostwo wie, że marketingowcy darmo chleba nie jedzą.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję