Hotele oszukują?
Data wysłania: 2004-05-10 04:53 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Niektóre hotele brytyjskie zostały publicznie potępione przez Brytyjskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych za celowe wprowadzanie w błąd potencjalnych klientów przeszukujących strony internetowe w poszukiwaniu obiektów noclegowych. Przykładem takiego nieuczciwego postępowania jest, należąca do brytyjskiej firmy Bass sieć hoteli InterContinental. Firma oprócz oficjalnej strony swojej sieci hotelowej (www.intercontinental.com) posiada również inne strony, wyglądające z pozoru na strony agencji turystycznych. Przeszukujący sieć klienci trafiający na strony takie jak na przykład www.discounthotelreservations.co.uk, www.accommodations.info, czy www.hotel-deals.com, poszukując obiektów hotelowych natrafiają jedynie na hotele firmy InterContinental, co w egzotycznych miejscach może nie wydawać się klientowi dziwne…Strony oprócz mylącej nazwy, niemającej z pozoru nic wspólnego z nazwą firmy, mają też wygląd typowych stron agentów turystycznych, informacja o tym, że strona jest własnością firmy InterContinental jest umieszczona jedynie na pasku na dole strony.
i co w tym dziwnego? [2004-05-10 04:53 999.999.999.*] Ta strategia jest znana od dawna. W sieci nic nie musi być tym na co wygląda... a skoro hotel wyda pieniądze na promocję rzekomej agencji, to czemu mamy się tego czepiać? Przecież klient sobie może porównać oferty z wielu miejsc... odpowiedz »
|