Pasażerowie życzą PKP szybszych dróg i większej ilości połąc
Data wysłania: 2007-01-30 23:35 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Większość osób ankietowanych przez PKP uznała, że budowa szybszych dróg kolejowych oraz zwiększenie liczby połączeń to najważniejsze zadania, które PKP powinno zrealizować w 2007 roku.
Marek Sieczkowski z Biura Marketingu i Komunikacji Społecznej PKP S.A. poinformował, że na przełomie roku 2006/2007 spółka przeprowadziła internetową ankietę, w której pytali, czego internauci najbardziej życzyliby Grupie PKP w 2007 roku.
Co trzecia ankietowana osoba wskazała na konieczność budowy szybszych dróg kolejowych, 28% pytanych za konieczne uznało uruchomienie większej liczby połączeń, a 19% badanych opowiedziało się za wprowadzeniem nowych pociągów.
Najmniej ankietowanych wskazało za konieczne: modernizację dworców kolejowych (14%) i poprawę obsługi klienta (6%).
Następnie przez trzy tygodnie stycznia Grupa PKP pytała, które drogi kolejowe powinny zostać w najbliższych latach zmodernizowane, aby skrócić czas podróży.
Na linię Warszawa-Radom-Kraków swój głos oddało 38% badanych. Na drugim miejscu znalazła się trasa Warszawa-Gdańsk (14%), a na trzecim Poznań-Wrocław (11%). Najmniej głosów otrzymały drogi kolejowe: Bydgoszcz-Trójmiasto (4%) i Trójmiasto-Szczecin (3%).
W ubiegłym roku Grupa PKP przewiozła 19 mln 700 tys. pasażerów, czyli o 1 mln 700 tys. więcej niż w 2005 roku. Rok 2006 był pierwszym od 17 lat, w którym wzrosła liczba pasażerów Grupy PKP.
Łącznie w ankietach, które trwały od końca grudnia do drugiej połowy stycznia wzięło udział 14 tysięcy osób. Serwis internetowy www.pkp.pl każdego dnia odwiedza średnio 80 tys. internautów.
Co PKP powinno zrobić w 2007 r. [2007-01-30 23:35 999.999.999.*] jak widze takie opinie to zaraz mnie krew zalewa,typowe opinie dla włodarzy pkp to głosowanie to fikcja bo co chcą to i tak zrobia i gdzie,a tak poza tym dziśiejsza konferencja w sprawie odwołania ministra transportu przez PO pokazała że kolej PO też ma w nosie bo mówi sie tam tylko o jej restruktaryzacji czyli dalszej jej degradacji .A dlaczego nikt nie powie wprost prawdy która jest zatrważająca i tragiczna , a mianowicie dziś miedzy szczecinem a poznaniem wszystkie boczne linie zamknieto i pozwolono na ich degradacje a dotyczy to takich stacji które kiedyś pełniły role wezłowych:stargard szczecinski,choszczno,drawski młyn,wronki,szamotuły ludzi pozbawiono mozliwosci dojazdu do wiekszych miejscowosci,a linie celowo sie niszczy aby nie przeszły w rece konkurencyjnych przewożników prywatnych,czy kolei niemieckich.A pózniej sie mówi że nie ma pasażerów i fikcyjnie podaje sie wiadomosci ze tylko grupa intrer-city ma dochody ,skad takie dane skoro nie ma pasażerów z bocznych lini a potencjalni pasażerowie z dużych miast wybierają samolot,autobus,a najcześciej pryw.samoch.Panowie zPKP wstyd,wstyd,wstyd,pomyślcie o przewozach regionalnych a nie tylko o kierunku rzepin-siedlce,czy cieszyn-gdansk odpowiedz »
|