Zmiany w Wars-ie
Data wysłania: 2011-02-01 23:35 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: W styczniu tego roku, zakończył się I etap procesu restrukturyzacji Spółki Wars. Przedsiębiorstwo zaznacza, że zrealizowało wszystkie zaplanowane na 2008 r.
Proces restrukturyzacji spółki mający na celu zmianę wizerunku przedsiębiorstwa rozpoczął się listopadzie 2007 r. Firma mając na uwadze ustalone założenia strategii, w ciągu roku przeszła szereg zmian m.in. zmianę logo i menu. Plan restrukturyzacji na 2008 r. obejmował także modernizację 30 wagonów restauracyjnych i barowych, które z początkiem stycznia br. udało się zrealizować. Nowe wagony Wars kursują już na 42 połączeniach. Do końca 2009 r. z własnych środków ma być odnowione kolejne 20 wagonów. Wypracowany zysk netto za 2008 r. to netto 2,5 mln zł.
Rok 2008 był dobrym rokiem dla Warsu. Z usługi hotelowej PKP (czyli przejazdu w wagonach sypialnych) w minionym roku, skorzystało ponad 630 tys. podróżnych, czyli o ok. 80 tys. więcej niż w 2007. Głównie podczas wakacji i ferii zimowych, wagony obsługiwane przez konduktorów WARS, cieszą się dużą popularnością.
Firma zwróciła także uwagę na poprawę jakości usług, poprzez podnoszenie kwalifikacji współpracujących z firmą franczyzobiorców. W ubiegłym roku odbyło się ponad 100 szkoleń dotyczących obsługi klienta, zarządzania zespołem, prowadzenia biznesu itp. Rezultaty oceniano przy pomocy programu badań typu "Tajemniczy Klient". W 2008 r. w wagonach Wars odbyło się 296 wizyt, podczas których rewizji poddano ofertę firmy. Ponadto prowadzone są także okresowe badania wśród pasażerów, odzwierciedlające poziom zadowolenia podróżnych. Program restrukturyzacji przedsiębiorstwa, a tym samym naprawy wizerunku marki WARS - rozpoczął się 15.01.08. Realizację strategii zaplanowanej na lata 2008 - 2012. Proces podzielono na dwa etapy.
Restrukturyzacja Warsu [2011-02-01 23:35 194.88.224.*] Ciężko mówić o sukcesach warsu. Przepracowałem w Warsie dwa lata od 2009 do 2011 r. i mogę tylko powiedzieć że to najgorsza firma jaka istnieje. Tak są szkolenia z obsługi klienta i wszelkiego rodzaju wymgi (rygorystyczne) i co z tego jak do tych wymogow nie dostarczają narzędzi do pracy. Wagony maja po 35 lat są po liftingu!!!! co to znaczy ????? na wieszku nowe tapety zmywalne , nowe stoliki a pod spodem zakryta komuna czyli: prawie wszystko niesprawne!!! wybuchające kuchenki gazowe, naogół zawsze niedziałające ogrzwanie i wiele innych awariii. I tak. wpadają kontrolerzy z warsu w Poznaniu. Robią kontrole, wypisują raport i w raporcie piszą brudne lampy przedsionka, zakurzone parapetniki, moja odpowiedz: Dlaczego pan pisze takie bzdury. klosze od lamp mają 35 lat i nie są brudne tylko zżółknięte ze starości. Odp. kątrolera. Proszę pana mnie to nie obchodzi ja muszę coś w raporcie napisać bo bym pracy nie miał. Następny wymysł. tajni klienci zazwyczj tych oszołomow po zachowaniu zawsze się poznaje. Wypisują bzdury: wsiądzie jeden z drugim na jednej stacji i na drugiej stacji wysiądzie i przy okazji napisze że pomidor byl bez smaku , herbata zagorąca a barman lub barmanka miala spocone czoło. Nie ch taki idiota w sierodku sezonu przejedzie się na trasie szczecin - przemyśl 15 godzin jazdy przy upałach 35 stopni a na kuchni 48 stopni i dopiero niech pisze raporty. odpowiedz »
|