TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Transport

Wizz Air z nowym Contact Center

Data wysłania: 2011-01-31 11:23 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Nowy Contact Center taniego przewoźnika jest dostępny dla wszystkich klientów przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku. Klienci chcą dowiedzieć się więcej o cenach, usługach czy np.. nowych promocjach, mogą to zrobić dzwoniąc lub pisząc e-mail’a do Call Center.

Swoje zapytania można kierować w trzech językach: po polsku, niemiecku i angielsku. Planuje się także wprowadzenie języka włoskiego i francuskiego. Oczywiście działa także linia telefoniczna, poprzez którą można dokonać rezerwacji biletu.

    •  

      [2011-01-31 11:23 83.3.114.*]

      loty do warny lipiec sierpien   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję