Wyborcza radzi szukać klauzul i pisać reklamacje!
Data wysłania: 2005-07-11 12:10 Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
a gdyby tak... [2005-07-11 12:10 999.999.999.*] ... chociażby na tydzień wszystkie duże biura podróży zrezygnowały z umieszczania ogłoszeń w GW? Taka akcja była jakieś 10 lat temu na Śląsku, dotyczyła tylko ogłoszeń drobnych (bo i innych z branży wówczas mało było) i nagle skończyła się nagonka na biura... ;-) odpowiedz »
biuro [2005-07-11 14:12 999.999.999.*] popieram. odpowiedz »
Popieram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [2005-07-11 15:50 999.999.999.*] Popieram wszystkim - polecam, moze wydawcy i dziennikarze wreszcie czegos sie naucza? Moze nie jest za pozno? odpowiedz »
Jestem za... [2005-07-12 04:42 999.999.999.*] Jestem za, chociaż uważam, że reklama jest dźwignią handlu.
Klient jednak powinien otrzymać wszelkie niezbędne informacje w biurze podróży, w ktorym wykupuje wycieczkę, ubezpieczenie, bilety autokarowe czy lotnicze. Powinien także być poinformowany o niezgodnych z prawem przepisach w umowie. Powoływanie sie na poniesione koszty i utracone zyski przy błędnej umowie cywilno-prawnej jest filozofią Kalego.
odpowiedz »
Cancellations charge [2005-07-11 15:48 999.999.999.*] zawsze część kosztów wyprawy można odliczyć, choćby zysk biura.
A dlaczego?, biuro przdciez wykonalo swoja prace. Czy kazdy urzedas lubi pracowac za darmo? Nie? a dlaczego? A dlaczego biuro turystyczne ma pracowac za darmo?
odpowiedz »
to żenujące [2005-07-11 18:40 999.999.999.*] to żenujące, jak każdego lata media szukaja tanich chwytów, aby zwiększyć liczbe odbiorców. A biura podróży to najlepszy temat, juz tradycyjnie. Nie słyszałem o "zasadzkach" w innych segmentach rynku.
A może to dlatego, ża nasi turyści nie są jeszcze w pełni wyedukowani, i tak łatwo dają sie ponieść emocjom i tej chorej nagonce na biura podróży... odpowiedz »
to jest właśnie edukacja turystów [2005-07-12 04:50 999.999.999.*] przerabiana już była filozofia, że idea jest słuszna tylko społeczeństwo nie doroslo do niej. To nie jest nagonka na biura podrozy, ale edukacja turystów jak nalezy unikać i sprawdzać nierzetelne biura podróży. odpowiedz »
Edukacja [2005-07-12 23:26 999.999.999.*] A co z nierzetelnymi turystami. Tych kto bedzie scigal, Episkopat? a jest ich przeciez tak wielu. odpowiedz »
Edukacja [2005-07-13 09:41 999.999.999.*] Dobre pytanie. Kto ma ścigać oszustów, bo w przypadku turystów, trudno ich nazwać "nierzetelnymi".
Nierzetelnością można byłoby określić jedynie to, że nierzetelnie przeczytał warunki umowy lub nierzetelnie zapłacił.Czyli jak? Brudnymi rękami? Przecież turysta, klient, pasażer "z góry" płaci za usługę, która ma być wykonana rzetelnie. Klient ma prawo grymasić i być upierdliwy. i ma prawo wymagać. To przeciez my jestesmy dla klienta, a nie klient dla nas. Zawsze możemy "tego Pana nie obługiwać". odpowiedz »
Gazeta Wyborcza na wszystkim się zna... [2005-07-13 10:43 999.999.999.*] Nie należy poważnie brać treści które zamieszcza Wyborcza.
Goni ona za czytelnikami.Ma ich coraz mniej a turystyka w sezonie jest
dobrym tematem,
Najlepszą odpowiedzią jest niekupowanie jej.
odpowiedz »
[2008-08-24 13:43 83.242.84.*] wlaśnia zasiadam do pisania reklamacji i będe się domagać 30%zwrotu wycieczki jestem rozczarowana moim zakupem i mam prawo do reklamacji zbieram cały rok na wakacje . a bp wiedzą same doskonale czy oferują bubel aga.## odpowiedz »
|