TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Baza turystyczna

Geovita z nową strategią marketingową

Data wysłania: 2011-01-16 14:25 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Z dniem 3.01.2011 Turystyczna Sieć Marzeń Geovita Geovita po 3 latach realizacji założonej w 2008 r. strategii mediowej podjęła współpracę z nowym domem mediowym - MTR Media z Warszawy.

Współpraca ma na celu rozwój marki oraz osiągnięcie strategicznych celów marketingowo-sprzedażowych na rynku hotelarsko-turystycznym. Nastąpi też kontynuacja wzmacniania wizerunku marki Geovita. Umowa na obsługę mediową podpisana została na 3 lata.

Pierwszym elementem wprowadzanej nowej strategii jest zmiana claim’u przy logo. Po przeprowadzeniu podstawowych badań dom mediowy MTR Media zarekomendował modyfikację claim"u "Geovita - turystyczna sieć marzeń" na bliższy charakterystyce Geovity, "Geovita - hotele i ośrodki marzeń". Nowy claim wprowadzony zostanie na stronie geovita.pl oraz na wszystkich materiałach promocyjnych i reklamowych.

    • Geovita współpracuje z MTR Media 

      [2011-01-16 14:25 188.147.25.*]

      Czy to pomoże ? Zarządzana w stylu Orbisu forma przynosi straty i egzystuje dzieki bogatemu "dopalaczowi".   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję