TUI udoskonala swój serwis internetowy
Data wysłania: 2010-12-22 00:45 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: TUI Poland, laureat tegorocznej edycji Programu Certyfikacyjnego Użyteczna Strona, 9 grudnia br. uruchomił nową stronę internetową. Serwis podzielony według nowych linii produktowych jest bardziej przejrzysty i przyjazny dla użytkownika.
Nowa witryna www.tui.pl prezentuje nowy podział linii produktowych w TUI Poland: TUI Samolotem, Z dojazdem własnym, TUI Family i TUI Premium. To rozwiązanie pozwoli klientom szybko odnaleźć interesujące ich informacje o dostępnej ofercie wyjazdowej. Wchodząc w wybraną zakładkę wyświetlą się nam zarówno najtańsze oferty wyjazdowe, jak również te z opcją All Inclusive.
Spośród wprowadzonych nowości, na uwagę zasługuje rozbudowana sekcja poświęcona konkretnym kierunkom wyjazdowym oraz hotelom. Każdy region wzbogacony jest materiałem zdjęciowym oraz opisem zawierającym ogólne informacje o destynacji. Dla wybranych hoteli na stronie dostępna jest także prezentacja video. Klient może odbyć wirtualną wycieczkę po wybranym hotelu, w trakcie której zapozna się nie tylko z jego standardem i wyposażeniem pokoi, ale z dostępnymi udogodnieniami.
TUI Poland wprowadza także nowe funkcjonalności. Jedną z nich jest usługa "schowek", umożliwiająca klientom umieszczenie w nim wyjazdów, które ich zainteresowały, ale nie są jeszcze zdecydowani na ich zakup. W schowku może znajdować się kilka propozycji spędzenia wakacji, spośród których użytkownicy dokonują ostatecznego wyboru. Proces przeglądania ofert aż po zakup wycieczki może odbywać się metodą on-line, co jest doskonałą propozycją dla osób lubiących spokojnie zapoznać się z wszystkimi możliwościami wyjazdów. Płatność za wybraną ofertę wakacyjną będzie można uregulować na wiele możliwych sposobów, od zwykłego przelewu bankowego po zapłatę kartą kredytową przez telefon. W przypadku wątpliwości związanych z ofertą lub innymi trudnościami, użytkownicy serwisu będą mogli skorzystać z pomocy call center - usługi dostępnej 24 h na dobę.
Przygotowaniem nowej strony internetowej dla TUI Poland zajęła się firma Infinity Group. Agencja realizuje również projekty interaktywne dla takich marek jak: PTC Era, Citi Handlowy, Cadbury Wedel, BNP Paribas Fortis, Alico, Allianz, Grupa Polsat, BASF, Nordea, BP.
TUI Poland z nową stroną internetową [2010-12-22 00:45 193.200.82.*] Fachowa ocena serwisu: słaby mechanizm silnika; wolne działania, pozycjonowanie serwisu wogóle nie uwzględnione, totalna bzdura: serwis online rezerwacji niedostępny w godzinach: 00:30 - 04:00. Brak w wyszukiwarce miejscowości, np. wyjazd do Bułgarii - to jeden region Riwiera Bułgarska....Brak powiązania wyboru daty np. od 20-25.12 z opcją " powyżej tygodnia", Dojazd własny to całkowita porażka, przez brak wyboru miejscowości. Niezrozumiała ilość ofert różniących się w cenie o kilka złotych: http://www. tui. pl/dojazd-wlasny/lato/wlochy/hotele;offe r, 1097, osrodek - wypoczynkowy - villaggio - ai - tigli - vce49052?hotel=5336&offer_price=150&seas on=s Kończę ocenę, bo jest to totalna żenada i produkt technologicznie nie nie warty na rynku. Oceniam serwis TUI bardzo nisko, falstart, albo pogoń za klientem, ale bez zaplecza. odpowiedz »
|