Alfa Star współpraca z linią Small Planet Airlines
Data wysłania: 2010-10-27 10:45 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Linia Small Planet Airlines nawiązała współpracę z touroperatorem Alfa Star.
Small Planet Airlines zapewni w najbliższym sezonie zimowym transport podróżnych z Warszawy do kurortów egipskich Taba i Mars Alam. Loty mają odbywać się dwa razy w tygodniu już od 6 listopada.
Dużą uwagę przywiązuje się w Small Planet do najmłodszych pasażerów, dla których długa podróż jest często nużąca. Personel pokładowy dostarcza nie tylko zabawki i kolorowanki, ale także menu przygotowane specjalnie z myślą o dzieciach.
Alfa Star razem z linią Small Planet Airlines [2010-10-27 10:45 213.64.141.*] GRATULACJE!
ALFA STAR zawsze gwarantowala wysoka jakosc uslug. Miejmy nadzieje, ze umowa ze SPA, dzieki ktorej dzieci beda traktowane jako male VIP-y jeszcze bardziej zacheci rodziny do dalszych podrozy za stosunkowo "male" pieniadze.
setoj odpowiedz »
Alfa Star razem z linią Small Planet Airlines [2010-10-29 13:49 195.117.222.*] Niech się zajmą lepiej punktualnością wylotów. Dotyczy to WSZYSTKICH polskich organizatorów. Jakoś w Niemczech można kupując pół roku wcześniej wycieczkę wylecieć o tych samych godzinach które są na umowie. Odstępstaw od godzin na umowie są wyjątkiem. W Polsce to jest przypadek i zbytek łaski jeśli wyleci się o planowanej godzinie i zazwyczaj wiadomo 2-3 dni przed wylotem. W Niemczech można to i u nas tez powinno być to mozliwe. Jest to zmorą nas - agentów, tłumaczenie klientom dlaczego mieli na umowie wylot o 8:00 a lecą o 23:59. Mimo że kupując wycieczkę są informowani że godziny wylotu na 90% się zmienią. Błagam - zawierajcie umowy charterowe tak, aby zmian godzin było jak najmniej, wiadomo że kosztem ceny za przelot. Polski klient się zmienia i ta zmiana musi nastąpić. odpowiedz »
Alfa Star współpraca z linią Small Planet Airlines [2011-05-28 02:18 62.152.135.*] Gwoli wyjaśnienia, loty SPA, w sezonie zimowym były najbardziej punktualne ze wszystkich czarterów operujących z Polski wiem, bo prowadzę takie statystyki. Poza tym w umowie z BP są zawarte wszystkie opcje zmiany godzin, o czym każdy klient powinien zostać poinformowany przez agenta BP sprzedającego daną wycieczkę- jeżeli nie informujecie klienta, to jest wasz problem i wasze niedociągnięcie... Akurat tak się składa, że to BP a nie linia lotnicza zmieniała godziny w tym konkretnym przypadku. Proponuję "agentom" sprzedaż wycieczek z Niemiec- bo tam wszystko jest "the best" i "on time" i "first cllas" Swoją drogą nie rozumiem słów "polski klient się zmienia"... Ale w co??? Co autor miał na myśli? ;) Pozdrawiam życząc miłych wakacji;) odpowiedz »
|