Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Forum grupa: Biura turystyczne
obrazek polskiego turystyData wysłania: 2010-10-09 13:28 Autor: Czytelnik IP 79.186.156.*właśnie przejrzałem sobie uwagi "LUDZI PISZĄCYCH O TYM JAK JEST NAPRAWDE" na temat innych biur podróży.wszędzie tylko narzekanie na rezydentów,na transfery,na wycieczki fakultatywne,na hotele itd.obojętnie,czy opisują TUI,TRIADĘ,ALFASTAR,ITAKĘ czy jakiekolwiek inne biuro.wszędzie to samo.właściwie można byłoby to wrzucić razem,po co rozdzielać biura podróży.gdyby człowiek miał się sugerować tym,co wypisuje na forum niemądry,nienauczony jeszcze podróżowania polski pseudoturysta,to musiałby się zamknąć z przerażeniem w domu i nosa nie wychylać,bo wszędzie tylko będą go chcieli oszukać,nabić w butelkę,wyzyskać,ograbić itp.na szczęście nie wszyscy są pozbawieni zdrowego rozsądku i nie dają się odwieść od podróżowania takim malkontentom,którzy sami w domach mają Stajnie Augiasza,ale płacąc grosze oczekują luksusu,którego nawet nie znają.i sądzą,że ponieważ zapłacili te swoje grosze,to wszyscy będą na ich zawołanie i traktują ludzi jak niewolników.polski turysto,spójrz i na siebie krytycznym okiem,a nie tylko na wszystko i wszystkich dookoła!zacznij: dawać napiwki zamiast taszczyć samemu walizki,naucz się:że gdy kupujesz w promocji wczasy na 2 tygodnie za 1000 zł,to nie będziesz mieszkał w Hiltonie,bo warunki odpowiadają cenie,że all inclusive jest tylko na określone napoje i w określonych godzinach,więc nie awanturuj się,gdy ci każą zapłacić w barze za drinka z zagranicznych alkoholi,którego kupiłeś po północy,że obsługa hotelowa zabierze ręczniki,którymi zarezerwowałeś sobie leżaki przy basenie,bo rezerwować nie wolno,że wychodzenie z restauracji z furą kanapek to objaw niewychowania,bo nie wolno wynosić jedzenia,że tubylcza obsługa hotelowa to tacy sami ludzie jak ty i należy ją traktować z szacunkiem,że nawet gdy ci się coś nie podoba,nie musisz od razu się awanturowac,lecz możesz kulturalnie wyjaśnić sprawę, i naucz się...przede wszystkim naucz się choć podstawowych słów z języka angielskiego!!!!
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyJuż kursuje wakacyjny pociąg Koszalin - Mielno
Dobry sygnał dla biur podróży: internauci szykują się na zimowy urlop!
Międzynarodowe targi i pokazy lotnicze Farnborough International Air Show
Rzym powitał Nowy Rok i turystów… dodatkowymi podatkami
Lotnisko w Masłowie zostało zamknięte
Polish Travel Quo Vadis nie znajdzie się w rękach Netmedia S.A.
Zmiany w warunkach zwrotów biletów lotniczych w Air Canada!
Sheraton Sopot Hotel: nowa, szersza oferta od września
Rozporządzenie UE na temat lotnictwa
Biznes hotelowy spotka się na WorldHotel 2010