Signal Iduna - rusza procedura wypłat
Data wysłania: 2010-09-15 15:20 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Poniżej publikujemy komunikat, który otrzymaliśmy od ubezpieczyciela biura podróży Selectours.
Uprzejmie informujemy, że Towarzystwo Ubezpieczeniowe Signal Iduna w dniu dzisiejszym otrzymało od Marszałka Województwa Mazowieckiego pełnomocnictwo, które uprawnia Signal Iduna do zbierania dokumentacji związanej z wpłatami zaliczek na zakup imprez turystycznych w biurze podróży Selectours & Telemac Sp. z o.o.
W związku z tą wyjątkową sytuacją, Towarzystwo Ubezpieczeniowe Signal Iduna uruchomiło specjalną infolinię turystyczną dla klientów biura podróży Selectours & Telemac Sp. z o.o., która będzie czynna całą dobę. Wszelkie informacje dotyczące procedury zgłaszania roszczeń można uzyskać pod numerem telefonu +4822 50 56 508 lub na stronie internetowej www.signal-iduna.pl.
Na wezwanie Marszałka Województwa Mazowieckiego Towarzystwo Ubezpieczeniowe Signal Iduna jest zobowiązane do zapłaty kwoty niezbędnej na pokrycie kosztów powrotu do kraju klientów Selectours & Telemac Sp. z o.o.. Górna granica odpowiedzialności Signal Iduna Polska TU S.A. to kwota 3 665 000,00 PLN.
Wypłaty dla klientów Selectours [2010-09-15 15:20 83.4.229.*] Wszechobecne gwarancje bankowe nie zabezpieczają Klientów. Powinny wrócić obowiązkowe polisy z oc od osoby, gdzie każdy klient miał zwrot na konkretną kwotę. Kiedyś tak właśnie było, ale oczywiście gwarancje są tańsze i również dopuszczalne, tylko klienci nie są wystarczająco zabezpieczeni.... odpowiedz »
Wypłaty dla klientów Selectours [2010-09-15 18:04 195.8.52.*] odpowiedz »
|