Czy kampania reklamowa warta miliony pomoże Egiptowi?
Data wysłania: 2006-11-15 10:07 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Egipski Urząd ds. Turystyki rozpoczyna właśnie wielką kampanię reklamową, która warta jest kilka milionów dolarów i pojawi się w mediach na całym świecie.
"Egipt - jedyny pod słońcem" - to motto kampanii, która prezentowana będzie w Azji, Europie, oraz Ameryce Północnej przez 24 miesiące. Kampania opiera się na założeniach poprzednich kreacji, w tym “Red Sea Riviera", po których w 2005 Egipt odwiedziła rekordowa liczba turystów: 8,6 milionów. W Polsce reklama będzie emitowana w telewizji: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Meteo i TVN24, Discovery Channel oraz Animal Planet. Zobaczymy ją również na kanałach składających się na pakiet At Media (m.in. National Geographic, Travel, Planete, Zone Europa, etc).
Spot telewizyjny to 10 scen, które ukazują różne oblicza Egiptu. Zaprezentowane w reklamach atrakcje turystyczne to m.in.: Świątynia Abu Simbel, Piramidy w Gizie, Nil i Asuan, czy pole golfowe w Mena House, jak również plaże przy hotelu Sheraton w Soma Bay; targowisko Khan el Khalili w Kairze lub pustynia niedaleko Hurghady. Zobaczymy też Zatokę Delfinów w Marsa Alam. Główny wątek reklamy to pokazanie, w jaki sposób słońce towarzyszy codziennemu życiu w Egipcie. Ciekawostką jest, iż film kręcono w różnych porach dnia, tak aby pokazać słońce wędrujące od wschodu do zachodu.
Kampanie telewizyjną będą wspierać reklamy w prasie. Reklamy prasowe pojawią się m.in. w Polityce, Przekroju, Newsweek-u, Wprost oraz prasie branżowej.
Od 10 listopada ruszyły spoty reklamowe w sieci Multikino, w sześciu miastach, m.in.: Gdańsk, Kraków Warszawa, Szczecin, Poznań i Zabrze. Kampania medialna potrwa do 11 grudnia. - Jesteśmy bardzo podekscytowani inauguracją naszej nowej kampanii reklamowej. Wierzymy, że reklama wiernie oddaje niezwykłe atrakcje, które Egipt oferuje odwiedzającym go turystom. Sądzimy, że jest to najbardziej kreatywna i dynamiczna z dotychczasowych naszych reklam i w najbliższych latach oczekujemy zwiększonej liczby zagranicznych turystów - powiedział Egipski Minister ds. Turystyki, Zoheir Garranah. Kto stoi za kampanią Egiptu? Globalna agencja reklamowa Egipskiego Urzędu ds. Turystyki DDB Travel & Tourism. Natomiast spot reklamowy wyreżyserował, znany m.in. z kampanii Rolexa, francuski reżyser Michael Meyer z Blue Marlyn Productions.
Wraz z kampanią reklamową Egipski Urząd ds. Turystyki zaplanował już szereg działań skierowanych do branży turystycznej. Z inauguracją kampanii reklamowej planowany jest szereg działań marketingowych, łącznie z programem internetowym w szesnastu krajach i dystrybucją gadżetów, takich jak: plakaty, t-shirty, zakładki do książek, długopisy, torby itd. Dodatkowych informacji na temat Egiptu udzieli nam również nowa 36-stronicowa broszura, dostępna w dwudziestu językach.
Egipt intensywnie się promuje [2006-11-15 10:07 83.11.74.*] przydałoby się oprócz kampanii reklamowej otrzymywanie hotelu,który się wykupiło , porządek i brak śmieci na ulicach Kairu, czy też obok hoteli, nie wyrzucanie śmieci na pustynię . odpowiedz »
Egipt intensywnie się promuje [2006-11-19 21:08 89.228.32.*] Owszem mówi sięo tych informacjach i broszurach, ale gdzie je można dostać. Może ktoś wie? odpowiedz »
|