Aplikacja portalu hotelowego HRS
Data wysłania: 2010-08-10 12:06 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Portal hotelowy HRS umożliwia użytkownikom telefonu iPhoneTM wygodne dokonywanie rezerwacji niezależnie od aktualnego miejsca pobytu. Mająca swą główną siedzibę w Kolonii firma HRS opracowała specjalną aplikację do wielofunkcyjnego telefonu komórkowego iPhoneTM, którą można znaleźć na stronie Apple Store i bezpłatnie stamtąd pobrać.
Tym samym użytkownicy tego telefonu komórkowego marki Apple uzyskują dostęp do pełnej oferty HRS, obejmującej około 250 000 hoteli na całym świecie, a także do funkcji, wyszukiwania i rezerwacji pokoi hotelowych przy użyciu intuicyjnych elementów obsługi, charakterystycznych dla aparatu iPhoneTM.
W nowej aplikacji nie jest konieczne wpisywanie adresu internetowego HRS w oknie przeglądarki telefonu iPhone, co może przyspieszyć wyszukiwanie i rezerwację hotelu.
Podstawową funkcją aplikacji jest wyszukiwanie hoteli w systemie HRS. Wprowadzanie kryteriów wyszukiwania zwłaszcza dla szybkich rezerwacji zostało uproszczone dzięki wygodnym ustawieniom domyślnym, takim jak aktualne miejsce pobytu i data. Ponadto użytkownik może za pomocą suwaków indywidualnie filtrować bogatą ofertę hotelową według ceny, wybranej kategorii i ocen klientów, a także zapisać wyniki w pamięci telefonu. Wyniki wyszukiwania na przejrzystej liście trafień można - tak jak to ma miejsce w wersji internetowej - sortować według różnych kryteriów, ustawieniem domyślnym jest przy tym zawsze najkorzystniejsza cena.
Opis oferty informuje o wyposażeniu hotelu i pokoju, usługach serwisowych i akceptowanych sposobach płatności. W wyborze odpowiedniego hotelu pomocne są oceny klientów, zdjęcia hotelu w rozmiarze ekranu oraz informacje o otoczeniu hotelu i mapy serwisu Google Maps - wszystko to dostosowane do wielkości i właściwości telefonu iPhoneTM.
Po dokonaniu rezerwacji użytkownicy otrzymują potwierdzenie, które można automatycznie zapisać w kalendarzu. Przycisk "Rezerwacje" pozwala również dokonać ewentualnych anulacji w szybki sposób. Jest to możliwe także wtedy, gdy rezerwacji nie dokonano za pomocą telefonu iPhone. Ponadto dostępna jest funkcja wyświetlania całej historii rezerwacji - wystarczy wpisać numer rezerwacji. Zaletą są też przyjazne użytkownikowi funkcje dodatkowe, jak choćby praktyczny przycisk infolinii do bezpośredniego nawiązania kontaktu z Call Center HRS (również w języku polskim) lub ustawienia waluty. Niezależnie od miejsca pobytu użytkownik ma dostęp do oferty firmy HRS i przez to do korzystnych cen w danym dniu.
Aplikacja HRS do telefonu iPhoneTM oferowana jest w siedmiu wersjach językowych -angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim, polskim, tureckim i włoskim.
HRS jest operatorem systemu rezerwacji hotelowych, opartego na bazie danych obejmującej ponad 250 000 hoteli w 180 krajach.
Portal hotelowy HRS dostępny w telefonie [2010-08-10 12:06 83.24.148.*] Po co takie cudo skoro wszystko można zrobić online przez systemy rezerwacyjne typu e-hotel.pl. Na ekranie ipfona nie zobacze przeciez dokladnie zdjcia obektu. A na duzym ekranie juz tak. odpowiedz »
|