Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Forum grupa: Biura turystyczne
Gandalf Travel...niepowazne traktowanie klientów!!!Data wysłania: 2006-10-29 13:57 Autor: Czytelnik IP 62.21.77.*Okolo 2 miesiace przed planowanym wyjazdem podpisalam umowe z posrednikiem Lodzkiego biura podrozy Gandalf Travel. Zgodnie z umowa wyjazd mial odbyc sie 26.08 o godzinie 23:30. Zblizal sie termin wyjazdu i nikt nie potwierdzal dokladnej jego godziny. 5 dni przed wyjazdem wybralam sie do biura i zapytalam czy wszystkie dane dotyczace wyjazdu sa aktualne. Dowiedzialam sie, ze prawdopodobnie tak, ale jeszcze ktos do mnie zadzwoni i to potwierdzi. Kiedy w przeddzien planowanego wyjazdu (sobota) przed poludniem nikt jeszcze nie zadzwonil, postanowila ponownie odwiedzic biuro (przeczucie? chec upewnienia sie?). Niestety w soboty bylo nieczynne, wiec weszlam na strone internetowa i skontaktowalam sie poprzez komunikator "gadu -gadu" z osoba przebywajaca aktualnie w glownej siedzibie biura Gandalf Travel w Lodzi (jak sie pozniej okazalo z sama szefowa). Powiedzialam, ze ktos mial dzwonic i potwierdzic godzine wyjazdu, na co pani najpierw sie zdziwila, ze nikt nie dzwonil (po calej historii upierala sie, ze wlasnie miala dzwonic) i powiedziala, ze zmienila sie tylko godzina wyjazdu i bedzie to 24:45. Zrozumialam to w ten sposob, ze wyjazd przesunal sie z 23:30 na 24:45. (w ogole nie ma takiej godziny jak 24:45, jak juz to 00:45, 24:45 mozna zrozumiec jako przedluzenie doby, czyli przesuniecie 45 minut po polnocy, nie uwazacie?). Okazalo sie tak naprawde, ze wyjazd byl faktycznie 45 minut po polnocy, ale nie z niedzieli na poniedzialek, tylko z soboty na niedziele, czyli kilka godzin po tym, jak rozmawialam z "szanowna pania" na gg. W ten spospob znalazlam sie na przystanku PKS, gdize zaden autokar nie dotarl. Zadzwonilam na nr tel komorkowego podany na stronie internetowej biura, a pani wrecz z pretensjami, ze wszystkie autokary do Grecji wyjechaly dzien wczesniej i co ja jej glowe w nocy zawracam, moja strata, ze nie pojechalam. Mialam jechac z Poznania, a nastepnie przesiadka w Lodzi. NIKT nie zainteresowal sie, ze i w jednym i w drugim autobusie nie bylo dwoch osob (mnie i mojego chlopaka). W jakim celu podawalismy swoje telefony komorkowe w takim razie? Wystarczylo zadzwonic, a w ciagu godziny moglibysmy sie tam zjawic...tym bardziej, ze autobus mial okolo dwugodzinne opoznienie. Wykupilismy dojazd do miejsca docelowego w innym biurze podrozy, a nastepnie, z 3 dniowym opoznieniem, skorzystalismy z pobytu i powrotu oplaconego w Gandalf Travel. Sam pobyt w Grecji wspominam bardzo dobrze. Jednak w drodze powrotnej biuro rowniez sie nie popisalo. O godiznie 10 rano musielismy sie wykwaterowac. Zawieziono nas do pobliskiej miejscowosci, wysadzono w holu pewnego hotelu, gdzie mielismy dostep jedynie do toalety, i kazano czekac do godziny 23!!!! Pani rezydent powiedziala tylko "tam jest morze, tam miasto" i zniknela. W pomieszczeniu nie bylo nawet krzesel. Byli z nami starsi ludzie, ktorzy przez kilka godzin musieli smazyc sie siedzac na kraweznikach, z mysla, ze czeka ich okolo 36 godzin w autobusie.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyInterferie przygotowują swoje ośrodki do sezonu letniego
W Bawarii powstanie największe na świecie Day SPA
Forbes wybrał 25 najbardziej prestiżowych polskich hoteli
Dzienniki "Polska" w samolotach LOT-u
eSKY.pl pozwala ocenić linie i porty lotnicze
Nowy odcinek drogi S-1 powstanie z dala od Auschwitz-Birkenau
Śledztwo w sprawie Open Travel trwa już od roku!
Cztery firmy chcą projektować terminal na Balicach
British Airways: promocja biletów lotniczych na Hawaje, Wyspy Karaibskie, do Australii
Europa częściowo otwarta dla ruchu lotniczego
Okęcie coraz wyżej na liście lotnisk obsługujących najwięcej pasażerów
Międzynarodowe Spotkania Biznesu Turystycznego
easyJet wprowadza odprawę online dla pasażerów z bagażem rejestrowanym
A jednak władze miasta będą bawić się w hotelarzy
CZY INTERNET ZAGRAZA STACJONARNYM AGENCJOM TURYSTYCZNYM ???