UOKiK: wakacyjne reklamacje już napływają
Data wysłania: 2010-08-02 20:01 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Środek wakacji, a do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpływają już reklamacje na biura podróży.
Turyści skarżą się przede wszystkim na warunki wypoczynku: standard hotelu, jakości posiłków. Skargi wobec biur podróży dotyczą głównie programu wycieczek oraz niekompetencji pilotów.
Agnieszka Majchrzak z biura prasowego UOKiK twierdzi, że rosnąca liczba skarg to efekt wzrostu świadomości Polaków o własnych prawach.
UOKiK: są już wakacyjne reklamacje [2010-08-02 20:01 62.1.223.*] a ja myślę, że polscy turyści za cenę 300 euro oczekują cudów ... a tu niestety nie ma w 3 gwiazdkowych hotelu pomidora na śniadanie , a śniadanie bez pomidora to jak brak śniadania i trzeba się poskarżyć ... szkoda mi polskich turystów, życzę im więcej luzu, radości i uśmiechu, i patrzenia w morze a nie na to, czy kafelki są równo położone ;) odpowiedz »
UOKiK: są już wakacyjne reklamacje [2010-08-03 10:08 79.187.132.*] Dobrze powiedziane! odpowiedz »
UOKiK: są już wakacyjne reklamacje [2010-08-03 10:50 58.8.5.*] A byla juz skarga ze pilot nie mowi Absolutnej Prawdy? My taka mielismy! Jako ze pilot byl Dr. juz wyslalismy go na re-Habilitacje. Ludzie - wlasne prawa - przeszkadzaja wam odpoczywac! odpowiedz »
UOKiK: wakacyjne reklamacje już napływają [2010-08-03 11:11 195.225.246.*] A kto kontroluje UOKiK? odpowiedz »
UOKiK: są już wakacyjne reklamacje [2010-08-03 13:07 83.14.178.*] Polak maruda i malkontent najpierw szuka jak najtaniej, póżniej narzeka na wszystko... Za jakość trzeba płacić, tak jest w każdej branży..!! odpowiedz »
UOKiK: są już wakacyjne reklamacje [2010-08-03 14:38 83.9.242.*] A ja się cieszę, że jest coś takiego jak UOKiK. Jestem sama hotelarzem, jeżdżę też po świecie i wiem, czego mam oczekiwać. Biura podróży niestety naciągają swoich klientów. Moje marzenie: żeby UOKiK wszedł do polskich szpitali. Tam jest dopiero dramat i bezkarność personelu. Będąc kilka dni z dzieckiem w szpitalu porównywałam szpital do najtańszego hotelu. Pomijam zakwaterowanie, ale ta monotonia w wyżywieniu dla chorego, który i tak nie ma apetytu. Jedzenie niedostosowane dla osób po operacji gardła, itd. Ale najgorsze jest to chamstwo lekarzy i pielęgniarek... Czy nad nimi nie ma kontroli? odpowiedz »
UOKiK: są już wakacyjne reklamacje [2010-08-03 16:54 217.144.201.*] jak Pani chce lepszej opieki to polecam Zakłady Karne. Sam nie byłem ale wiem ,że stawka zywieniowa jest wyższa niż pacjenta w szpitalu. W kraju ważniejszy jest skazany niż pacjent bo ten może rozrabiać Nioe lubię określenia przyglupa PALIK ale to naprawdę dziki kraj stworzony nam przez polskich patrotów politykow odpowiedz »
UOKiK: są już wakacyjne reklamacje [2010-08-04 21:53 80.52.226.*] ale to przecież normalne, ze sa skargi - to jest modne na całym świecie - milionerzy zawsze wszedzie wypoczywaja - gratis - po prostu maja dobrych adwokatow. cała ameryka zaczyna sie i konczy na adwokatach - bogczy choc zakłamanych - chronia, a biednych wsadzaja do kicia i tam oni sa myszkami doswiadczalnymi.
a co było wpolsce wiosna - babcia z amnezja została zatrzymana przez policje i była sprawa sadowa - o 2 masła, a Olewnik - jego mordercy wciażniedoscignieni! ot proza zycia.
A kosciół woła - szanuj blizniego - jak siebie samego - bo czeka reinkarnacja - i sytuacje sie odwrócą.
w żydowskiej TORZE jest powiedziane, że do 10 pokolenia płacic bedziemy ( lub nasze wnuki i prawnuki) za nasze czyny - wiec - "hulaj dusza - piekła nie ma!" odpowiedz »
|