Hotelarze narzekają: gości przybywa, ale przychody niższe
Data wysłania: 2010-06-24 11:15 Autor: Czytelnik IP automat
Hotele ciągle pod kreską [2010-06-24 11:15 83.238.170.*] Czy KPMG liczy tylko hotele skategoryzowane? To zaledwie 1/3 bazy noclegowej typu hotelowego i taka informacja nic nie daje. Podobnie ta ilość 55 miejsc na 10 tys. osób - co jest tu liczone? A skoro jakoś nie widać, żeby ludzie koczowali na walizkach przed hotelami w oczekiwaniu na wolny pokój, to może po prostu nie trzeba ich więcej? odpowiedz »
Hotele ciągle pod kreską [2010-06-24 17:22 80.52.226.*] recesja na swiecie az piszczy, a my - budujemy hotele.
kiedys kler za "iemnych czasów" budował koscioły. w angli koscioły zamieniają sie na domy i mieszkania.
potem dali si nabrac na "boom biznesowy" i budowali biurowce - teraz zamieniaja biurowce na mieszkania i hotele.
Teraz zamieniaja hotele na mieszkania.
tak w usa użytkowali hotele, aby nie było bankructwa.
Problem w tym, ze rozpustne i zdegenerowane rzady maniakow ( czytaj Busz jr.) roztrwonił resztke światowej kasy - wiec teraz - z 5* na 3* a z 3* na "pokoje u eli".
Szkoda, ze polska administracja jest tak głupia i egoistyczna, ze nie chce zobaczyc sytaucji w całości. A moze tak niedouczona, że nie umie ani czyatc ani liczyc i dlatego za polskie pieniadze rozwija sie cały swiat a my Polacy czekamy dalej na okruchy z "panskiego" zagranicznego stolu - ( patrz artykuł powyżej). Banda głupów - a mozna było inaczej, można było przyciągnąc tutaj cały świat tak jak poprzednio przyjeżdżal, bo taniej, bo naturalnie!
Po co jeden żyd dał drgiemu Żydowi i teraz - my tez jedziemy do Izraela - tam wydajemy kasę, tam dają nam to czego ponoc "brak w Polsce".
Miałeś chamie złoty róg...." - teraz szukaj go w Chinach! odpowiedz »
Hotelarze narzekają: gości przybywa, ale przychody niższe [2010-06-25 13:05 83.26.168.*] Aż strach pomyśleć co będzie w Polsce kiedy liczba miejsc noclegowych na 10 tyś. mieszkańców dorówna Europie Zachodniej.
Monitoruję rynek w Polsce i na świecie. Miałem kontakt z wieloma hotelarzami w Polsce i to co usłyszałem w zakresie zarządzania przychodami jest tragikomiczne. Około 90 procent polskich hoteli w odróżnieniu od zachodnich konkurentów nie posiada wydajnych standardów zarządzania przychodami z rezerwacji. W Polsce zarządzanie przychodami często ogranicza się do obniżania cen, aby zwiększyć sprzedaż jednak badania w tym zakresie pokazują, że taka taktyka przynosi więcej szkody, niż pożytku. Pomijając fakt mniejszego RevPAR, trudniej będzie wrócić do wyższego poziomu cen w warunkach rosnącej konkurencji, plus obniżanie cen powoduje degradację marki, co ma wpływ na sprzedaż.
Przeglądam wiele ofert hoteli, sposób prezentacji i sprzedaży, i nie mogę zrozumieć jak można popełniać tyle błędów, np. źle opisana oferta, błędne usability strony WWW, zamknięta sprzedaż w GDS i innych portalach w złych momentach czasu, marna promocja i reklama, brak jakichkolwiek narzędzi monitorowania cen konkurencji itd.
Drodzy hotelarze! Potrzebujecie pomocy. Zwiększajcie swój przychód. Chętnie udzielę dodatkowych informacji. Jarek Email: prasa.jar434@mamber.net odpowiedz »
Hotelarze narzekają: gości przybywa, ale przychody niższe [2010-06-25 14:29 83.30.208.*] Mam niewielki obiekt w Beskidach (pokoje gościnne) i mogę powiedzieć jedno. Bez dobrej promocji (a to wiąże się z wydatkami) obiektu, nie ma szans na dobre obłożenie (nawet w szczytach sezonu). W długi weekend (Boże Ciało) u nas był komplet, u sąsiadów pustki. Coś za coś ! odpowiedz »
Hotelarze narzekają: gości przybywa, ale przychody niższe [2010-06-25 14:57 83.26.168.*] Obłożenie jest ważne, ale ważniejszy jest przychód. Między innymi dlatego wielu hotelarzy ma gości przy mniejszych przychodach. Zadaniem "Promocji jest zwiększanie obłożenia, natomiast nie jest to dobry wskaźnik dla biznesu. Aby hotelarz miał wyższe przychody z rezerwacji powinien wziąć pod uwagę RevPAR, który zawiera ADR i OCC. Choć obecne trendy idą jeszcze dalej i już nie chodzi o maksymalizację przychodów, a o optymalizację zysków. Pozdrawiam Jarek odpowiedz »
Hotele ciągle pod kreską [2010-06-25 16:22 83.11.38.*] Ważne jest dotarcie do potencjalnego klienta, zaimponowanie mu ofertą i spowodowanie aby to, co napisaliśmy, gdy do nas przybędzie stało się rzeczywistością Mam mały pensjonat Nad Zalewem na Mierzei Wiślanej w Kątach Rybackich i mimo kryzysu nie narzekam, ponieważ wiele osób przybywa do mnie już enty raz. Na to składa się nie za duża cena, dobre, czyste pokoje, wyżywienie raczej tradycyjne ( mam własną wędzarnie i wędliny o jakich każdy śni w długie zimowe wieczory) i atrakcje, własna przystań na Zalewie Wiślanym, sprzęt wodny, nocne ogniska na samym brzegu przy muzyce tematycznej. Bliskość Malborka, Gdańska, Fromborka, wycieczki do nich w dni bez słońca, wszystko to powoduje, że mój wczasowicz się nie nudzi, a ja mam wymierną satysfakcję z jego pobytu. Ale nim on do mnie przybędzie muszę do niego dotrzeć, przekonać go, że ja będę najlepszy, że będąc u mnie nie zmarnuje urlopu i swoich pieniędzy. odpowiedz »
Hotelarze narzekają: gości przybywa, ale przychody niższe [2010-06-29 12:18 83.26.131.*] Właśnie dowiedziałem się, że Syrena Hotels w Warszawie mimo spatku RevPAR w Warszawie odnotowała u siebie wzrost wskaźnika. Jak widać, jak się wie co robić, to i można zminimalizować spadek przychodów, a nawet to wykorzystać. Efektywny Revenue Management daje pozytywne rezultaty. Niestety większość polskich hotelarzy, uważa to za zbędny koszt. A tylko wybrani uważają to za konieczność i na tym zyskują. odpowiedz »
Hotelarze narzekają: gości przybywa, ale przychody niższe [2010-06-30 19:02 83.28.204.*] Bardzo dużo zależy od promocji danego obiektu,bez tego ani rusz. Ale fakt,że mimo większej liczby gości to przychodów wciaż brak,wiem cos o tym. www.fregata.dabki.pl noclegi nad morzem odpowiedz »
Hotele ciągle pod kreską [2010-07-31 20:06 83.26.163.*] Gości przybywa, przychody rosną dzięki Yeelders: http://yeelders.com odpowiedz »
|