easyJet wprowadza odprawę online dla pasażerów z bagażem rejestrowanym
Data wysłania: 2010-03-15 20:35 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Od 30 listopada pasażerowie easyJet podróżujący z bagażem rejestrowanym mogą odprawiać się za pośrednictwem internetu. Dotychczas z takiej formy odprawy pasażerskiej mogły skorzystać jedynie te osoby, które miały przy sobie tylko bagaż podręczny.
Nowa usługa pozwala odprawić się za pośrednictwem strony przewoźnika. Po przybyciu na lotnisko należy zgłosić się do punktu odpraw bagażu (tzw. bag drop point) oraz okazać kartę pokładową, którą pasażer otrzymuje w wersji elektronicznej podczas rezerwacji lotu.
easyJet jest przekonany, że pasażerowie uznają odprawę pasażerską online za wygodniejszą i bardziej atrakcyjną, ale nie zmienia to faktu, że przewoźnik będzie nadal oferował standardową usługę na stanowiskach odpraw. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za zarówno za odprawę przez internet, jak i odprawę na lotniskach.
- Połączenie potencjału nowych punktów odprawy bagażu oraz istniejącej możliwości odprawy online dostępnej już od 60 dni przed datą podróży sprawia, że nasz produkt ma ogromną przewagę. Większość pasażerów z bagażem rejestrowanym może teraz wydrukować karty pokładowe na swoje loty już w domu, a to znacznie przyspiesza późniejszy proces odprawy - powiedziała Dana Dunne, Dyrektor Handlowy.
Odprawa online dla pasażerów z bagażem rejestrowanym jest dostępna na 94 spośród 113 lotnisk, na których obecny jest easyJet - wśród nich są wszystkie porty lotnicze, w których przewoźnik ma swoje bazy. Z czasem do tej listy dołączy 18 kolejnych lotnisk: Agadir, Ajaccio, Bodrum, Casablanca, Dalaman, Dubrownik, Düsseldorf, Hurghada, Innsbruck, Lublany, Marrakesz, Salzburg, Split, Sharm el Sheik, Sztokholm, Tangier, Tel Awiw oraz Wiedeń.
|