Będą kłopoty z ubezpieczeniem Open Travel?
Data wysłania: 2006-09-29 17:20 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Są poważne kłopoty z uruchomieniem drugiej polisy ubezpieczeniowej upadłego biura podróży Open Travel - podało radio RMF FM. Oznacza to, że może nie wystarczyć pieniędzy na zaspokojenie roszczeń wszystkich klientów poszkodowanych po bankructwie touroperatora.
Open Travel było ubezpieczone w dwóch firmach - Polskim Towarzystwie Ubezpieczeniowym oraz w Signal Iduna. Polisa z PTU jest już uruchomiona. Problem nastąpił natomiast z uruchomienia drugiej polisy. Na razie towarzystwo ubezpieczeniowe Signal Iduna odmówiło jej uruchomienia, tłumacząc się faktem, iż urząd marszałkowski nie ma oryginału polisy, a jedynie kopię.
Radio RMF FM podało, iż być może ubezpieczyciel próbuje grać na czas, bo polisa Open Travel w Signal Iduna traci ważność w październiku.
Uruchomienie polisy w Signal Iduna jest bardzo ważne, bo poszkodowanych przez Open Travel może być wielu. Kwota 4 mln zł z pierwszej polisy może nie wystarczyć dla wszystkich, którzy kupili wycieczki w Open Travel.
Problemy ze zwrotem pieniędzy za wycieczki z Open Travel [2006-09-29 17:20 84.40.133.*] Hehehe, mam nadzieje ze prokuratura zbada wnikliwie całą sprawę ;] odpowiedz »
Problemy ze zwrotem pieniędzy za wycieczki z Open Travel [2006-09-29 17:39 80.244.142.*] od 18 sierpnia usiłuje odzyskac należne mi pieniądze!!!!juz straciłam nadzieje-oszuści i złodzieje nie wywiązujący się z umów nie tylko z klientami ale i agentami Urszula odpowiedz »
Problemy ze zwrotem pieniędzy za wycieczki z Open Travel [2006-09-30 12:26 83.27.250.*] Urszula, chyba mamy podobny problem. Ja zlozylam rezygnacje 5 wrzesnia, jak mi tydzien po wplacie calosci pieniedzy zaczeli zmieniac hotele. Pieniedzy oczywiscie nie odzyskalam. Wylot planowany byl na 20 wrzesnia. Chyba bedzie niezly problem, bo jak dzwonilam do PTU to mi powiedziano, ze nie przewiduja wyplaty odszkodowan z tytulu rezygnacji z imprezy! A przeciez to nie moja wina, ze chcieli mnie uupchac w 3 gwiazdkowym hotelu, zamiast tak jak przewiduje regulamin tej samej klasy lub wyzszej! 4427005 moj nr gg gdybyc cos wiedziala....Joa odpowiedz »
Problemy ze zwrotem pieniędzy za wycieczki z Open Travel [2006-09-30 08:23 83.29.0.*] Współodpowiedzialność za kłopoty Klientów ponisi Polska Izba Turystyki która odwołując komunikat nr.45/06 o kłopotach OPEN-a uspokoiła Klientów i agencje turystyczne ,a tym samym została uruchomiona dalsza sprzedaż oferty bankrutującego Opena. Dlaczego PIT tak postąpił? oczekujemy wyjaśnień. odpowiedz »
Problemy ze zwrotem pieniędzy za wycieczki z Open Travel [2006-09-30 20:06 83.31.250.*] od kiedy to touroperator ma dwie polisy ubezpieczeniowe? Przecież nie ma takiego zapisu w ustawie ani takiej praktyki. Po co pisać kit. Przecież ta druga polisa należy do innej firmy, czyli SKY Holidays sp. z o.o. która nie ogłosiła upadlości i ma się całkiem dobrze. Chociaż została odkupiona w ostatnich dniach sierpnia przez członka zarządu OTG. Takie małe zawirowanie w ostatnim momencie. odpowiedz »
Nowości w sprawie Open Travel [2007-02-16 19:57 83.5.225.*] Jestem jedną z poszkodowanych - wpłaciłam pieniądze, a nie pojechałam na wycieczkę. Na początku roszczenia miały być zweryfikowane do końca stycznia i w lutym miały być wypłacane pieniądze. Jednak ostatnio okazało się, że weryfikacja roszczeń musi być przeprowadzona przez firmę brokerską, więc potrwa to jeszcze parę miesięcy. Ja już i tak długo czekam na MOJE pieniądze, zresztą wiele osób jest w takiej samej sytuacji. Ile jeszcze mamy czekać? I czy w ogóle cokolwiek nam zwrócą? Jeśli ktoś ma pomysł, co zrobić z tym "fantem", to proszę o kontakt. Mój e-mail: aqata4@wp.pl. odpowiedz »
Nowości w sprawie Open Travel [2007-02-17 14:21 217.116.100.*] jestem rownniez poszkodowanym przez open.zastanawia mnie jedno czy PTU jako ubezpieczyciel wiedzac jaka jestsytuacja finansowa opena nie jest przypadkiem wspolodpowiedzialnym za moje pieniadze. Wybierajac turoperatora wiedzac ze jest ubezpieczony nie wiedzialem ile osob moze objac to ubezpieczenie,a PTU sprawdzajac finanse opena i wiedzac ze sa bardzo zle(wpierwszej wersji nie wyrazalo zgody na ubezpieczenie opena) dopiero zmiana wladzPTU spowodowala podpisanie umowy ubezpieczenia.(wg pulsu biznesu) kiedy inni ubezpieczyciele odmowili ,pozwolilo to panu Przewoznikowi na dalsze naciaganie klienta.Wszyscy w branzy wiedzieli tylko nie ten glupi klient Poradzcie jak puscic go w skarpetkach. odpowiedz »
|