Nowy dyrektor Lufthansy w Polsce
Data wys³ania: 2010-02-17 11:41 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualno¶æ: W dniu 15 kwietnia br. Thorsten Bohg obj±³ stanowisko Dyrektora Generalnego Lufthansy
w Polsce. Do jego podstawowych obowi±zków bêdzie nale¿a³a koordynacja sprzeda¿y, marketingu i kontaktów z klientami Lufthansy w Polsce. Jego poprzednik Christopher Zimmer, po ponad 4 latach spêdzonych w Warszawie, przeniós³ siê do Manili, by obj±æ stanowisko Dyrektora Generalnego na Filipiny, Wyspê Guam i Mikronezjê.
Thorsten Bohg rozpocz±³ swoj± karierê zawodow± w Lufthansie w 1999 r. we Frankfurcie, kiedy to przyst±pi³ do programu Pro-Team, kszta³c±cego przysz³ych mened¿erów Lufthansy. W tym samym roku Pan Bohg obj±³ stanowisko kierownika ds. przekszta³ceñ projektu "Sales Force Efficiency Redesign", maj±cego na celu poprawê efektywno¶ci personelu sprzeda¿y. Po 8 miesi±cach zosta³ przeniesiony do Tokio, gdzie w ramach tego samego projektu wprowadza³ w ¿ycie nowe rozwi±zania oraz odpowiada³ za przeszkolenie 120 osobowego zespo³u pracowników. W roku 2000 Thorsten Bohg pracowa³ przy restrukturyzacji polskiego oddzia³u Lufthansy i sporo czasu spêdzi³ w Polsce. W kwietniu 2001 r., w wieku 25 lat, obj±³ stanowisko Dyrektora Generalnego Lufthansy w Wietnamie, staj±c siê jednocze¶nie najm³odszym szefem na kraj w historii firmy.
"Moim podstawowym celem bêdzie dalszy rozwój pomy¶lnej wspó³pracy z PLL LOT, tworzenie bazuj±cego na zaufaniu niezawodnego partnerstwa, które przynosi korzy¶ci obu liniom i ich pasa¿erom. Chcemy nadal prezentowaæ naszym pasa¿erom wspólny produkt Lufthansy, LOT-u i innych partnerów z sojuszu Star Alliance, oferuj±cy dogodne po³±czenia, zintegrowany program zbierania mil i wiele innych korzy¶ci zaspokajaj±cych potrzeby polskich klientów " - mówi Thorsten Bohg.
Chcia³em z³ozyc skargê. [2010-02-17 11:41 78.30.76.*] Skarga dotyczy sprzedazy biletu lotniczego waszej linii Lufthansy. Proszê o pomoc w zaadresowaniu mojej skargi. odpowiedz »
Nawet na pro¶bê nikt nie reaguje. [2010-02-17 16:23 78.30.95.*] Na psy schodzi Niemiecki po¿adek,a¿ wstyd. Pracownicy Lufthansy mog± porównac siê z cwaniactwem amerykañskim.A TY,,,zanim kupisz bilet lotniczy tam dwa razy ich sprawdz bo ciê oszukaja. odpowiedz »
|