TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Nowy dyrektor Lufthansy w Polsce

Data wysłania: 2010-02-17 11:41 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
W dniu 15 kwietnia br. Thorsten Bohg objął stanowisko Dyrektora Generalnego Lufthansy
w Polsce. Do jego podstawowych obowiązków będzie należała koordynacja sprzedaży, marketingu i kontaktów z klientami Lufthansy w Polsce. Jego poprzednik Christopher Zimmer, po ponad 4 latach spędzonych w Warszawie, przeniósł się do Manili, by objąć stanowisko Dyrektora Generalnego na Filipiny, Wyspę Guam i Mikronezję.

Thorsten Bohg rozpoczął swoją karierę zawodową w Lufthansie w 1999 r. we Frankfurcie, kiedy to przystąpił do programu Pro-Team, kształcącego przyszłych menedżerów Lufthansy. W tym samym roku Pan Bohg objął stanowisko kierownika ds. przekształceń projektu "Sales Force Efficiency Redesign", mającego na celu poprawę efektywności personelu sprzedaży. Po 8 miesiącach został przeniesiony do Tokio, gdzie w ramach tego samego projektu wprowadzał w życie nowe rozwiązania oraz odpowiadał za przeszkolenie 120 osobowego zespołu pracowników. W roku 2000 Thorsten Bohg pracował przy restrukturyzacji polskiego oddziału Lufthansy i sporo czasu spędził w Polsce. W kwietniu 2001 r., w wieku 25 lat, objął stanowisko Dyrektora Generalnego Lufthansy w Wietnamie, stając się jednocześnie najmłodszym szefem na kraj w historii firmy.

"Moim podstawowym celem będzie dalszy rozwój pomyślnej współpracy z PLL LOT, tworzenie bazującego na zaufaniu niezawodnego partnerstwa, które przynosi korzyści obu liniom i ich pasażerom. Chcemy nadal prezentować naszym pasażerom wspólny produkt Lufthansy, LOT-u i innych partnerów z sojuszu Star Alliance, oferujący dogodne połączenia, zintegrowany program zbierania mil i wiele innych korzyści zaspokajających potrzeby polskich klientów " - mówi Thorsten Bohg.

    • Chciałem złozyc skargę. 

      [2010-02-17 11:41 78.30.76.*]

      Skarga dotyczy sprzedazy biletu lotniczego waszej linii Lufthansy.
      Proszę o pomoc w zaadresowaniu mojej skargi.   odpowiedz »

      r e k l a m a

    • Nawet na prośbę nikt nie reaguje. 

      [2010-02-17 16:23 78.30.95.*]

      Na psy schodzi Niemiecki pożadek,aż wstyd.
      Pracownicy Lufthansy mogą porównac się z cwaniactwem amerykańskim.A TY,,,zanim kupisz bilet lotniczy tam dwa razy ich sprawdz bo cię oszukaja.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję