TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

e-Travel Forum 2010 - trzecia edycja rozpoczęta

Data wysłania: 2010-01-24 12:51 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Trzecia edycja spotkania e-Travel Forum, na temat sprzedaży produktów turystycznych przez internet, została objęta patronatem przez firmę Amadeus. W spotkaniu, które trwa w dniach 19-20 stycznia w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie, biorą udział przedstawiciele branży turystycznej.

Uczestnicy zapoznają się z trendami w dziedzinie e-commerce i rozwiązaniami technologicznymi wspomagającymi działalność on-line w branży turystycznej. Panele i wykłady dostarczą informacji o sposobach obniżania kosztów dystrybucji ofert i narzędziach generujących wzrost sprzedaży.

Program wydarzenia przedstawia się następująco:

19 stycznia 2010 r. (wtorek) - Konferencja e-Travel Forum

Słowo wstępne przewodniczącego konferencji, Ireneusz Marganiec - Prezes, Dyrektor Generalny Amadeus Polska,

KeyNote Speaker: Lutz Vorneweg - Director, Marketing and Portfolio Management EMEA, Amadeus IT Group SA, Innowacje w internecie,

Panel: Dobry content czy dobry kontekst. Jakie informacje na stronie firmy turystycznej przekonują klienta do zawarcia transakcji, a co go zniechęca:
- Maciej Banaszek - Traveltainment
- Agnieszka Sapa - Market Manager, Expedia.com
- Łukasz Neska - Kierownik Dzialu Marketingu, eSKY.pl
- Łukasz Lewczuk - Netmedia Business Travel, Grupa Netmedia S.A.

Co nas czeka w 2010 roku? Trendy i prognozy
Michał Kramarz - Senior Account Manager, CEE Travel & Retail, Google Poland

Analiza stron internetowych. Źródła danych i narzędzia wspomagające analizy (case study)
- Paweł Tkaczyk - Senior AdWords Strategist, Net Solutions
- Jarosław Sokołowski - Właściciel i CEO, Net Solutions

Badania w służbie marketingu miast, regionów i obiektów turystycznych
- Gabriel Matwiejczyk - Senior Internet Business Development Manager, Gemius SA
- Paulina Adamska - Młodszy Specjalista ds. badań e-marketingowych, Gemius SA

Panel: Meta Search - porównuj i daj się porównywać
-Jarosław Sokołowski - naWznak.pl, porównywarka cen usług turystycznych
- Konrad Jasiński - LOT Polish Airlines
- Marcin Lis - Prezes, TravelTECH Sp. z o.o.
- Agnieszka Stalińska - Media Representative, Mobissimo
- Blaine Stanga - Sales Director, Online Travel Agencies, EMEA Travelport

Panel: Promocja regionów i obiektów turystycznych
- Katarzyna Banasik-Sołgała - Doradca i Trener, Doradztwo Europejskie
- Sylwia Szmalec - Konsultant ds. PR, Effective Public Relations
- Jarosław Marciuk - Dyrektor, INSPIROS Consulting Group
- Agnieszka Róg - Skrzyniarz - Area PR & Communication Director, Starwood Hotels & Resort

Panel: Social Media - przemijająca moda, czy potężne narzędzie marketingowe?
- Tadeusz Zdankiewicz - Dział Promocji Teleinformatycznej, Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Tomasz Olejnik - Brand Manager, BrandoMetr
- Jakub Połeć - Dyrektor Zarządzający, Peryskop.pl
- Paulina Tomczyk - Członek Zarządu, Public Bridge sp. z o.o.

Podsumowanie dnia konferencji przez przewodniczącego konferencji, Ireneusz Marganiec - Prezes, Dyrektor Generalny Amadeus Polska


20 stycznia 2010 r. (środa) Konferencja e-Travel Forum

Słowo wstępne przewodniczącego II dnia konferencji, Marcin Pilarski - Regional Manager North Eastern Europe, Travelport GDS

Keynote Speaker: Niklas Andréen - Managing Director Eastern Europe, Travelport GDS, Nowa rola systemów GDS

Panel: Business Travel Management przy użyciu narzędzi on-line
- Dariusz Pałęcki - Polish Travel Quo Vadis
- Adam Bereza - Vice Prezes Zarządu, NetMedia Business Travel, Grupa Netmedia S.A.
- Michał Polak - GDS Product Manager EMEA, Carlson Wagonlit Travel
- Paweł Rek - Country Manager, Carlson Wagonlit Travel
- Łukasz Habaj - eSKY.pl
- Paweł Radoliński - Dyrektor Sprzedaży, HRS Polska

Prezentacja: Turystyka morska - zapomniana nisza, czy segment wart uwagi?
- Tomasz Gil - Prezes Zarządu, Marco Polo Travel Sp. z o.o., Grupa Netmedia S.A.
- Jarek Kruszka - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Marco Polo Travel Sp. z o.o., Grupa Netmedia S.A.

Rynek sprzedaży turystyki online w Polsce, Europie i na świecie. Prezentacja (ok. 10 minut):
Marcin Pilarski - Regional Manager North Eastern Europe, Travelport GDS

Panel dyskusyjny:
- Tomasz Szczęsny - Dyrektor Operacyjny, Netmedia S.A.
- Łukasz Habaj - eSKY.pl
- Marcin Lis - Prezes, Traveltech
- Dorota Cichańska - Mikrosystem

Prezentacja: Nowoczesne systemy zarządzania procesami biura podróży na przykładzie rozwiązań MOS/BOS (Mid Office System/Back Office System), Bartosz Kochanowski - Business Solutions Development, Amadeus Polska

Panel: Komplementarne modele dystrybucji. GDS vs. IDS (Internet Distribution System)
- Norwegian Air Shuttle
- Edyta Romanowska - Regional Manager North-Eastern Europe, Transhotel
- Radosław Tomczyk - Członek Zarządu, Założyciel Spółki, Anixe
- Iwona Białobrzycka - Dyrektor d/s Sprzedaży i Marketingu, Amadeus
- Blaine Stanga - Sales Director, Online Travel Agencies, EMEA Travelport

Panel: Czy wszyscy muszą sprzedawać on-line?
- Marian Szypuła - Prezes Zarządu, Netmedia Business Travel, Grupa Netmedia S.A
- Mirosław Nalazek - Kierownik Katedry Gospodarki i Zarządzania w Turystyce, Wyższa Szkoła Ekonomiczna ALMAMER
- Mirosław Bohun - Dyrektor Zarządzający d/s Korporacji, Grupa Travel Sp. z o.o.
- Dominik Pilip - prokurent, HURRA Sp. z o.o.

Podsumowanie dnia przez przewodniczącego II dnia konferencji, Marcin Pilarski - Regional Manager North Eastern Europe, Travelport GDS

Podsumowanie konferencji przez przewodniczącego konferencji, Ireneusz Marganiec - Prezes, Dyrektor Generalny Amadeus Polska

    • e-Travel Forum 

      [2010-01-24 12:51 83.22.179.*]

      No nie trzeba być specjalistą, żeby o takich kwestiach się wypowiadać. Co zachęca na stronie firmy turystycznej: przede wszystkim funkcjonalność strony i oferta jaka firma prezentuje. Jak szukałam wyjazdy do Egiptu, to weszłam na kilka stron, ale jak nie mogłam znaleźć przelotu, ceny, zdjęć hotelu i tak dalej, to po prostu firmę olewałam. W końcu wybrałam Bon Voyage i wszytko się zgadzało. Hotel luksusowy, pobyt fantastyczny. Skoro potrafią dopilnować tego, żeby storna i oferta była zachęcająca, to założyłam że na wyjazdach też się znają i się nie zawiodłam. Swoje robi też doświadczenie - firma jest na rynku od prawie trzydziestu lat.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję