e-Travel Forum 2010 - trzecia edycja rozpoczęta
Data wysłania: 2010-01-24 12:51 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Trzecia edycja spotkania e-Travel Forum, na temat sprzedaży produktów turystycznych przez internet, została objęta patronatem przez firmę Amadeus. W spotkaniu, które trwa w dniach 19-20 stycznia w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie, biorą udział przedstawiciele branży turystycznej.
Uczestnicy zapoznają się z trendami w dziedzinie e-commerce i rozwiązaniami technologicznymi wspomagającymi działalność on-line w branży turystycznej. Panele i wykłady dostarczą informacji o sposobach obniżania kosztów dystrybucji ofert i narzędziach generujących wzrost sprzedaży.
Program wydarzenia przedstawia się następująco:
19 stycznia 2010 r. (wtorek) - Konferencja e-Travel Forum
Słowo wstępne przewodniczącego konferencji, Ireneusz Marganiec - Prezes, Dyrektor Generalny Amadeus Polska,
KeyNote Speaker: Lutz Vorneweg - Director, Marketing and Portfolio Management EMEA, Amadeus IT Group SA, Innowacje w internecie,
Panel: Dobry content czy dobry kontekst. Jakie informacje na stronie firmy turystycznej przekonują klienta do zawarcia transakcji, a co go zniechęca:
- Maciej Banaszek - Traveltainment
- Agnieszka Sapa - Market Manager, Expedia.com
- Łukasz Neska - Kierownik Dzialu Marketingu, eSKY.pl
- Łukasz Lewczuk - Netmedia Business Travel, Grupa Netmedia S.A.
Co nas czeka w 2010 roku? Trendy i prognozy
Michał Kramarz - Senior Account Manager, CEE Travel & Retail, Google Poland
Analiza stron internetowych. Źródła danych i narzędzia wspomagające analizy (case study)
- Paweł Tkaczyk - Senior AdWords Strategist, Net Solutions
- Jarosław Sokołowski - Właściciel i CEO, Net Solutions
Badania w służbie marketingu miast, regionów i obiektów turystycznych
- Gabriel Matwiejczyk - Senior Internet Business Development Manager, Gemius SA
- Paulina Adamska - Młodszy Specjalista ds. badań e-marketingowych, Gemius SA
Panel: Meta Search - porównuj i daj się porównywać
-Jarosław Sokołowski - naWznak.pl, porównywarka cen usług turystycznych
- Konrad Jasiński - LOT Polish Airlines
- Marcin Lis - Prezes, TravelTECH Sp. z o.o.
- Agnieszka Stalińska - Media Representative, Mobissimo
- Blaine Stanga - Sales Director, Online Travel Agencies, EMEA Travelport
Panel: Promocja regionów i obiektów turystycznych
- Katarzyna Banasik-Sołgała - Doradca i Trener, Doradztwo Europejskie
- Sylwia Szmalec - Konsultant ds. PR, Effective Public Relations
- Jarosław Marciuk - Dyrektor, INSPIROS Consulting Group
- Agnieszka Róg - Skrzyniarz - Area PR & Communication Director, Starwood Hotels & Resort
Panel: Social Media - przemijająca moda, czy potężne narzędzie marketingowe?
- Tadeusz Zdankiewicz - Dział Promocji Teleinformatycznej, Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Tomasz Olejnik - Brand Manager, BrandoMetr
- Jakub Połeć - Dyrektor Zarządzający, Peryskop.pl
- Paulina Tomczyk - Członek Zarządu, Public Bridge sp. z o.o.
Podsumowanie dnia konferencji przez przewodniczącego konferencji, Ireneusz Marganiec - Prezes, Dyrektor Generalny Amadeus Polska
20 stycznia 2010 r. (środa) Konferencja e-Travel Forum
Słowo wstępne przewodniczącego II dnia konferencji, Marcin Pilarski - Regional Manager North Eastern Europe, Travelport GDS
Keynote Speaker: Niklas Andréen - Managing Director Eastern Europe, Travelport GDS, Nowa rola systemów GDS
Panel: Business Travel Management przy użyciu narzędzi on-line
- Dariusz Pałęcki - Polish Travel Quo Vadis
- Adam Bereza - Vice Prezes Zarządu, NetMedia Business Travel, Grupa Netmedia S.A.
- Michał Polak - GDS Product Manager EMEA, Carlson Wagonlit Travel
- Paweł Rek - Country Manager, Carlson Wagonlit Travel
- Łukasz Habaj - eSKY.pl
- Paweł Radoliński - Dyrektor Sprzedaży, HRS Polska
Prezentacja: Turystyka morska - zapomniana nisza, czy segment wart uwagi?
- Tomasz Gil - Prezes Zarządu, Marco Polo Travel Sp. z o.o., Grupa Netmedia S.A.
- Jarek Kruszka - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Marco Polo Travel Sp. z o.o., Grupa Netmedia S.A.
Rynek sprzedaży turystyki online w Polsce, Europie i na świecie. Prezentacja (ok. 10 minut):
Marcin Pilarski - Regional Manager North Eastern Europe, Travelport GDS
Panel dyskusyjny:
- Tomasz Szczęsny - Dyrektor Operacyjny, Netmedia S.A.
- Łukasz Habaj - eSKY.pl
- Marcin Lis - Prezes, Traveltech
- Dorota Cichańska - Mikrosystem
Prezentacja: Nowoczesne systemy zarządzania procesami biura podróży na przykładzie rozwiązań MOS/BOS (Mid Office System/Back Office System), Bartosz Kochanowski - Business Solutions Development, Amadeus Polska
Panel: Komplementarne modele dystrybucji. GDS vs. IDS (Internet Distribution System)
- Norwegian Air Shuttle
- Edyta Romanowska - Regional Manager North-Eastern Europe, Transhotel
- Radosław Tomczyk - Członek Zarządu, Założyciel Spółki, Anixe
- Iwona Białobrzycka - Dyrektor d/s Sprzedaży i Marketingu, Amadeus
- Blaine Stanga - Sales Director, Online Travel Agencies, EMEA Travelport
Panel: Czy wszyscy muszą sprzedawać on-line?
- Marian Szypuła - Prezes Zarządu, Netmedia Business Travel, Grupa Netmedia S.A
- Mirosław Nalazek - Kierownik Katedry Gospodarki i Zarządzania w Turystyce, Wyższa Szkoła Ekonomiczna ALMAMER
- Mirosław Bohun - Dyrektor Zarządzający d/s Korporacji, Grupa Travel Sp. z o.o.
- Dominik Pilip - prokurent, HURRA Sp. z o.o.
Podsumowanie dnia przez przewodniczącego II dnia konferencji, Marcin Pilarski - Regional Manager North Eastern Europe, Travelport GDS
Podsumowanie konferencji przez przewodniczącego konferencji, Ireneusz Marganiec - Prezes, Dyrektor Generalny Amadeus Polska
e-Travel Forum [2010-01-24 12:51 83.22.179.*] No nie trzeba być specjalistą, żeby o takich kwestiach się wypowiadać. Co zachęca na stronie firmy turystycznej: przede wszystkim funkcjonalność strony i oferta jaka firma prezentuje. Jak szukałam wyjazdy do Egiptu, to weszłam na kilka stron, ale jak nie mogłam znaleźć przelotu, ceny, zdjęć hotelu i tak dalej, to po prostu firmę olewałam. W końcu wybrałam Bon Voyage i wszytko się zgadzało. Hotel luksusowy, pobyt fantastyczny. Skoro potrafią dopilnować tego, żeby storna i oferta była zachęcająca, to założyłam że na wyjazdach też się znają i się nie zawiodłam. Swoje robi też doświadczenie - firma jest na rynku od prawie trzydziestu lat. odpowiedz »
|