Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Forum grupa: Biura turystyczne
niezadowolony klientData wysłania: 2009-12-30 11:51 Autor: Czytelnik IP 95.48.23.*Witam, chciałam ostrzec przed korzystaniem z usług biura CST Travel, Kraków, Dominikańska 3. Od prawie dwóch miesięcy firma ta przetrzymuje zupełnie bezprawnie nasze pieniądze, wykorzystując je do niewiadomych nam celów. Mimo wielokrotnych zapewnień, także pisemnych (zawierających nawet terminy zwrotu), że pieniądze zostaną nam oddane nie odzyskaliśmy należnej nam kwoty. Dodatkowo pracownicy i zarząd firmy traktują nas bardzo nieprofesjonalnie, podają nieprawdziwe informacje - wręcz okłamują i nie dotrzymują złożonych na piśmie obietnic. Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług!!!
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyParlament Europejski chce bezpłatnego bagażu podręcznego
Rafał Milczarski ponownie prezesem PLL LOT
Koleje Dolnośląskie przewiozły prawie tylu pasażerów co przed pandemią
Chopin Airport Development przejmuje dwa hotele
Jak zmieniają się ceny wyjazdów na koniec września?
Wielka Brytania rozpocznie szczepienia na COVID-19
Grudzień rozczarowujący dla hotelarzy
Bałtyk coraz ważniejszym kierunkiem rejsów
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach narodowych
Czy należy się bać wyjazdów do Rimini?
Wakacje przyszłoroczne nie zapowiadają się taniej
Dopłaty za odwołanie rezerwacji mogą być nielegalne?
KE zarzuca nierzetelność serwisom rezerwacyjnym
Nowy przewoźnik lotniczy rozpoczął działalność
Słowacja zamyka część przejść granicznych
Polska jednym z najatrakcyjniejszych miejsc do inwestycji hotelowych?
Prezydent Krakowa apeluje o pomoc dla turystyki w mieście
Rzecznik MŚP: Walka z pandemią nie może odbywać się kosztem rujnowania gospodarki