TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Baza turystyczna

Sieć Best Western 10 lat na polskim rynku hotelarskim

Data wysłania: 2009-12-17 22:49 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Pierwszy polski hotel należący do niezależnego inwestora i działający w ramach sieci hotelowej Best Western został oddany do użytku dziesięć lat temu. W pierwszej połowie 2010 roku w Katowicach otwarty zostanie siódmy hotel tej właśnie sieci. W sumie sieć ta będzie posiadać 769 pokoi hotelowych na terenie Polski.

Z siecią Best Western jest w Polsce związanych sześć hoteli. Znajdują się one: w Krakowie, Wrocławiu, Zakopanem, Białymstoku, Białowieży, Ożarowie Mazowieckim koło Warszawy. Hotel w Krakowie i wspomniany obiekt w Katowicach należeć będzie do kategorii Best Western Premier. Tego typu kategoria została przeznaczona dla osób oczekujących wyższego standardu obsługi. Jak stwierdził Saija Kekkonen, CEO sieci Best Western na Finlandię, kraje Bałtyckie i Polskę - Polski rynek usług hotelarskich jest jednym z największych w tej części Europy i zajmuje on ważną pozycję w strategii rozwoju sieci Best Western. Wprawdzie branża ogółem przeżywa trudniejszy okres, jednak hotele naszej sieci nie odnotowały spadku obłożenia w porównaniu do lat poprzednich. Wiemy jak skutecznie przyciągnąć gości z całego świata i wierzymy, że nasze sukcesy oraz renoma marki Best Western będą wystarczającą zachętą dla kolejnych właścicieli polskich hoteli do przyłączenia się do sieci.

Sieć Best Western, powstała w Stanach Zjednoczonych w 1946 roku, obecnie ma 4 000 hoteli w 80 krajach i obsługujących każdego dnia ponad 400 000 gości. Wszystkie hotele Best Western to obiekty, które mają prywatnych właścicieli. Każdy hotel, który decyduje się na przyłączenie do sieci dostaje w zamian wsparcia marketingowego i sprzedażowego na poziomie globalnym. Obiekty otrzymują również dostęp do międzynarodowego know-how w dziedzinie zarządzania obiektami hotelowymi, szkoleń dla pracowników i precyzyjnej strategii rozwoju oferty hotelowej. Rozpoznawalna marka, wysoki standard hoteli sieci oraz międzynarodowa promocja i sprzedaż skutecznie przyciąga klientów nawet w okresie spadków popytu na miejsca noclegowe. Dowód to stała liczba gości w hotelach Best Western w Polsce w ostatnich latach, pomimo tego, że krajowy rynek hotelowy odnotowuje tendencje spadkową.

    • Hotele sieci Best Western już 10 lat w Polsce 

      [2009-12-17 22:49 87.205.47.*]

      Ponoć opłaty za franczyzę są rozsądne. Czy ktoś może wie jak to liczą? Od pokoju, od rezerwacji przez sieć? Jakaś opłata wstępna?   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję