Wakacje.pl wirtualnie i realnie
Data wysłania: 2005-05-05 19:19 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Wakacje.pl uruchamia nowe punkty obsługi swoich klientów. Rzeczywiste biura umiejscowione w sieci ekskluzywnych centrów handlowych na terenie kraju są uzupełnieniem Internetowej oferty tej platformy. To śmiałe posunięcie jednego z największych w Polsce pośredników w sprzedaży turystyki on-line.
Pomysł poszerzenia kontaktów z klientem o rzeczywiste punkty handlowe to element szerokiego programu wyjścia do klienta. - Na bieżąco unowocześniamy firmę, wprowadzamy nowe narzędzia usprawniające obsługę klientów, a przez to kształtujemy nowe drogi w e-biznesie - wymienia jakościowe zmiany w Portalu Mariusz Panek, Wiceprezes Zarządu Wakacje.pl. - Oddziały rzeczywiste stanowią uzupełnienie i poszerzenie naszej podstawowej działalności jaką jest i nadal pozostanie handel elektroniczny.
Partnerem lokalizacyjnym Wakacje.pl została gdańska spółka JWK-INVEST S.A. Jest ona właścicielem powstającej ogólnopolskiej sieci galerii handlowych Alfa. - Nasze obiekty to miejsca zlokalizowane w świetnych rejonach miasta, łatwo dostępne dla klientów tak pieszych, jak i zmotoryzowanych. Do ich dyspozycji oddajemy dwupoziomowe parkingi z łatwą komunikacją wewnętrzną, bogaty i zróżnicowany pasaż handlowy, zespół kawiarniano-restauracyjny oraz nowoczesny multiplex kinowy - wymienia główne zalety centrum Katarzyna Szczycińska, Marketing Manager w JWK-INVEST. - Naszymi klientami są przede wszystkim kobiety i to zarówno te młode, dynamiczne jak i dojrzałe o ugruntowanej pozycji zawodowej i ściśle sprecyzowanych gustach. Przychodzą do naszego Centrum z całymi rodzinami i wszyscy znajdują dla siebie coś interesującego.
W chwili obecnej oferty Wakacje.pl można wybierać, konsultować i nabywać w pierwszym realnym oddziale zlokalizowanym w gdańskim Alfa Centrum. Już od połowy października ruszy kolejny punkt w powstającej właśnie olsztyńskiej galerii.
- Chcemy wyjść z naszą ofertą jak najbliżej do naszych klientów - precyzuje nowy pomysł Michał Kaczorowski, Prezes Zarządu Wakacje.pl - Jeżeli w trakcie dnia znajdą oni ciekawe oferty na naszych stronach Internetowych, to w trakcie popołudniowych zakupów mogą bez pośpiechu wejść do realnych oddziałów Wakacje.pl i skonsultować wszystkie szczegóły z pracującym tam specjalistą. Jeżeli tylko zechcą mogą też na miejscu, w prosty sposób, sfinalizować całą transakcję.
Zarząd firmy liczy, że nowy pomysł spotka się z dużym zainteresowaniem dotychczasowych klientów Portalu. Punkty realne to dla Wakacje.pl kolejny kanał komunikacji na linii klient - firma. Jest też duża szansa na portfel nowych klientów. Według statystyk spółki JWK-INVEST S.A. Centrum Alfa odwiedza miesięcznie ponad 350 tys. osób.
Turysta [2005-05-05 19:19 999.999.999.*] Proszę mi objaśnić,jak to jest z takimi biurami za nić nie odpowiadają a mają się super, ich odpowiedź zawsze brzmi to organizator odpowiada za wszystko, a ja znam takie biura/ już nie istnieje/ że zebrało kasę od turystów i do widzenia po wczasach.Bardzo proszę o wyjaśnienie, nie interesuje mnie odpowiedż że nie znam ustawy o usługach tyrystycznych że agent nie musi mieć koncesji a dlaczego więc jest to biuro podróży odpowiedz »
Do Turysty [2005-05-06 15:54 999.999.999.*] Powiem, krótko: pajac jestes i tyle. Czy coś jeszcze mam napisać? Porszę bardzo...: się chyba w ogóle nie wiesz, o co chodzi i jak funkcjonuje w dzisiejszym świecie szeroko pojęta TURYSTYKA. To tyle. I nie wypowiadaj się proszę już w tym temacie, bo płacz w oczach. odpowiedz »
odp na temat agenta [2005-05-06 16:09 999.999.999.*] Turysto, musisz odróżnić agenta od organizatora.
Agent - pośredniczy w sprzedaży między organizatorem a klientem i tylko za to odpowiada: za kompleksową i profesjonalną obsługę klienta.
Organizator - organizuje wyjazd, więc odpowiada za wszelkie zmiany, swoje poczynania, dopłaty i niestety również za ew. potknięcia typu zepsuty autokar. Proszę sobie poczytać warunki uczestnictwa w imprezie dowolnego organizatora - gdzie reklamacje przekazuje się do organizatora albo do agenta, który przekazuje pismo od klienta organizatorowi.
Biuro podróży - to nazwa, której uzywa się zamiennie dla organizatora (lub inaczej touroperatora) i dla agenta (ktory, jak już wspomniano, nie musi mieć koncesji, bo tylko pośredniczy w sprzedaży, nie organizuje).
Mam nadzieję, że to już jasne.
I proszę sobie nie mysleć, że agent to taka fajna profesja. Zazwyczaj są między młotem a kowadłem w razie jakichkolwiek problemów. odpowiedz »
produkt jak kazdy inny [2005-05-09 10:36 999.999.999.*] Usluga turystyczna to produkt taki jak kazdy inny na rynku i sprzedaje sie go na tych samych zasadach:
producent -> sklep -> klient (+ czasami "hurtownia").
Jezeli w kartonie mleka zakupionego w sklepie na rogu znajdziesz zdechlego gryzonia to do kogo bedziesz mial o to pretensje ? odpowiedz »
|