TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Baza turystyczna

Konkurs PPH rozstrzygnięty. "Perła Hoteli" dla Warszawianki

Data wysłania: 2009-11-19 20:55 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Trwający od maja do końca października Konkurs Jakości Usług w hotelach Polish Prestige Hotels dobiegł końca.

Konkurs, organizowany przez Fundację PPH co dwa lata, ma na celu dokonanie anonimowej oceny poziomu usług wszystkich hoteli PPH z punktu widzenia gościa hotelowego. Zgodnie z regulaminem Konkursu oceniana jest jakość świadczeń w kategorii usług podstawowych i dodatkowych, a jego wyniki są podstawą aktualizacji rankingu hoteli Polish Prestige Hotels.

Podczas obrad Rady Hoteli PPH, które w dniach 6-7 listopada br. odbyły się w hotelu Klimek w Muszynie, przedstawiciele firmy AT Comunications A. Tulejko, która przeprowadziła Konkurs, dokonali prezentacji przebiegu konkursu i ogłosili jego wyniki.

"Perła Hoteli" jako statuetka przechodnia dla najlepszego hotelu PPH dostała się w ręce dyrektora Jacka Suchenka zarządzającego hotelem "Warszawianka Centrum Kongresowe - Hotel Wellness & SPA" w Jachrance k/Warszawy, a kolejne miejsca w Konkursie zajęły hotele: Villa Park - Klinika Zdrowia i Urody w Ciechocinku i ex aequo - Akwawit w Lesznie, Branicki w Białymstoku oraz hotel Europa w Lublinie.

    • Perła Hoteli dla Warszawianki 

      [2009-11-19 20:55 87.206.214.*]

      A to dobre !!! Główną nagrodę otrzymuje Hotel który od blisko 2 lat nie uregulował należności za pobrany towar (podkład pod obrusy), aczkolwiek nie astronomicznej wartości (945,50 zł) ale jednak !!! Nie reaguje także na kolejne wezwania do zapła-
      ty; coś nie tak z tym prestiżem.
      wb   odpowiedz »

      • Perła Hoteli dla Warszawianki 

        [2009-12-04 16:07 90.156.127.*]

        Coż, goście nie muszą wiedzieć, że hotel nie zapłacił, natomiast z pewnością wiedzą czy jest w nim dobrze czy nie. Konkurs dotyczył jakości obsługi a nie najlepszych płatników czy kontrahentów.
        Po za tym najlepiej wystawić wezwanie do zapłaty, a jak nie pomoże oddać sprawę do windykacji. Komentarz pod artykułem nie będzie raczej skuteczniejszy...   odpowiedz »

        • Perła Hoteli dla Warszawianki 

          [2009-12-04 20:31 87.206.214.*]

          Wzbudzić może podziw wyznawanych wysokich standardów etycznych dysku-
          tanta którego nie interesuje uczciwość handlowa Nagrodzonego Perłą HOTELU
          a jedynie ilozuryczna i z natury subiektywna ocena jakości obsługi gości; jednym słowem nie razi go taki kontrast i uważa że jest OK; komentarz ma jednak także na celu nierozmywanie faktu nieuczciwości.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję