TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Tajemniczy Klient odwiedził... polskich touroperatorów

Data wysłania: 2009-11-18 14:32 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Rainbow Tours, Neckermann, Scan Holiday czy Sun Club - to polskie biura podróży warte polecenia zdaniem International Service Check, która przeprowadziła badanie jakości obsługi biur podróży działających w Polsce wykonane metodą "tajemniczy klient".

Na zlecenie tej firmy badawczej anonimowi klienci udali się do 14 biur turystycznych w Polsce (m.in. Almatur, Ecco Holiday, Exim Tours, Neckermann, Orbis, Scan Holiday czy TUI). Na podstawie, zebranych w odwiedzanych biurach informacji, stworzono ranking przetestowanych biur turystycznych. Badanie odbyło się w dniach 4-19 października br.

W ocenie brano pod uwagę wiedzę i uprzejmość pracowników, przekazywanie informacji w sposób przystępny i zachęcający do zakupu. Zwrócono uwagę także na umiejętności w zakresie budowania lojalności, czyli sposób, w jaki klienci zostali zachęceni do powrotu do biura. Warto pamiętać, że zadowolony klient wraca i ponadto poleca biuro swojej rodzinie i znajomym.

Na pierwszym miejscu pod względem obsługi (wiedza o produkcie, umiejętność dopasowania oferty do oczekiwań klienta) znalazł się Rainbow Tours. Ten touroperator uzyskał najwyższy wynik - 91% możliwych do uzyskania punktów. Drugie miejsce należy do Neckermanna z 88,2% przy średniej 76%.

Według tajemniczych wizytatorów najlepiej lojalność klienta potrafi budować Scan Holiday (96%). Drugą pozycję zajął Sun Club z 87%.

Firma International Service Check ma kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji badań poziomu obsługi klienta metodą "tajemniczy klient".

Na podstawie wyników tego badanie nie należy jednoznacznie oceniać biura turystycznego, gdyż pojedyncza wizyta tajemniczego klienta nie jest reprezentatywna dla wszystkich placówek danego biura.

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-18 14:32 83.12.91.*]

      złodzieje czasu   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-18 14:38 80.52.193.*]

      "Tajemniczy klient" działa już dobrych kilka lat... Pracownicy są na niego przygotowani:))   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-18 15:35 94.78.155.*]

      skoro są przygotowani dlaczego tak często są kiepskie wyniki   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-18 17:04 83.13.135.*]

      Neckermann czy TUI nie jest polskim touroperatorem   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-18 17:41 77.253.217.*]

      manipulacja jak wsztstko...   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-18 20:03 83.26.31.*]

      ciekawe jakie bylo kryterium doboru biur podrozy   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-19 12:17 77.253.209.*]

      takich tajemniczych klientów jest codziennie kilkunastu, szwędają się od biura do biura i zawracają gitarę. Już ktoś trafnie to skomentował - złodzieje czasu-. Bidoki chcą zawsze ofertę, której niema. oczywiście z 999zł All incl.!   odpowiedz »

      • Badania typy mystery client w biurach podróży 

        [2009-11-19 22:09 81.219.244.*]

        napisz z jakiego jesteś biura, żeby było wiadomo,gdzie nie należy kupować wyjazdu.   odpowiedz »

        • Badania typy mystery client w biurach podróży 

          [2009-11-21 10:36 83.8.248.*]

          Uproszczę ci sprawę: takiej oferty za 999,- All Inclusive nie znajdziesz w zadnym biurze, to i bez znaczenia jest nazwa.   odpowiedz »

        • Badania typy mystery client w biurach podróży 

          [2009-11-21 10:39 83.8.248.*]

          Uproszcze ci sprawe: takiej oferty za 999,- All inclusive nie ma w zadnym biurze, to i po co ci nazwa.   odpowiedz »

        • Badania typy mystery client w biurach podróży 

          [2009-11-21 10:45 83.8.248.*]

          Uproszcze ci sprawe: takiej oferty za 999,- All inclusive nie ma w zadnym biurze, to i po co ci nazwa.   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-21 09:13 83.6.221.*]

      doświadczony pracownik biura zawsze rozpozna "tajemniczego klienta".Tajemniczy klient powinien się udać na inne badanie.   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-21 15:56 79.184.227.*]

      Dobre ;)
      przeciez takeigo "podjudzacza" i testera łatwo poznac...
      Zadaja takei wyreżyserowane pytania, że szok ;)
      Wystarczy, ze zapytasz o cos czego on nie mial w scenariuszu i klapa lezy ...
      Tak samo poznac łatwo jak pracownik jednego biura sprawdza wiedza i oferte w innym.
      Takich poznaje od razu   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-25 09:13 83.25.211.*]

      Bardzo dobre . Proponuje rowniez oceniać mniejszych organizatorów , aby miec opinie o organizowanych przez nich imprezach   odpowiedz »

    • Badania typy mystery client w biurach podróży 

      [2009-11-25 10:37 95.49.50.*]

      Rainbow i Neckermann powinny znaleźć się pod koniec 1-szej dziesiątki pod względem obsługi zarówno klienta jak i agenta   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję