Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Forum grupa: Transport
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Prosze o porade!!!!Data wysłania: 2009-10-12 18:04 Autor: Czytelnik IP 86.150.46.*Mam kilka pytan na temat przewozow autokarowych ...w tym roku chcialabym jechac do polski na swieta autokarem stad moje pytania...do kiedy trzeba zamowic bilety zeby nie zostac bez biletu(pani z biura Sindbad podkreslila ze do 2 tygodni od planowanej daty wyjazdu daja gwarancje na to ze bedzie wolne miejsce)czy to prawda? tak naprawde to boje sie czekac az do poczatku grudnia ...z drugiej strony (ta sama pani) mowila ze czasami zdarzaja sie promocje?! Ale czy z Anglii do Polski to tego nie wyjasnila.. Wiec jaka jest prawda? A co z obsluga? Na co sie przygotowac? A moze jakis inny przewoznik?..np. Eurolines ale ma az 2 przesiadki w tym jedna w berlinie...to nie przejazd autokarem tylko cala przeprawa...czy ta podroz musi byc az taka uciazliwa? Moze ktos ma jakies doswiadczenia i mi doradzi ..lub ma wyprobowanych przewoznikow Prosilabym was bardzo o jakiekolwiek uwagi i opinie Interesuje mnie polaczenie z Birmingham do Kielc Dziekuje !!!!
r e k l a m a |
Forum gorące tematy
Forum gorące tematy
Zmiany w dyrekcji krakowskich hoteli
Ambitne plany krakowskiego lotniska
Jak kształtowały się ceny pokojonocy w kwietniu 2016?
MSZ aktualizuje komunikat w sprawie Afganistanu
Wenecja chce zmienić opłaty dla turystów
Na jakie przeszkody można trafić, starając się o zwrot z gwarancji?
Wygoda Travel rozpoczyna sprzedaż oferty narciarskiej
Zbliża się Polski Kongres Pilotażu i Przewodnictwa
MSZ wydaje komunikat w sprawie Tajlandii
Czy da się znaleźć rozwiązanie kosztownego dla branży problemu?
Kto zyskał, kto stracił na polskim rynku lotniczym?
Hotel z Gliwic wstąpił do sieci Silfor