TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Turystyka zagraniczna wyjazdowa

Kilkunastogodzinny koszmar oczekiwania na lotnisku

Data wysłania: 2006-08-11 14:42 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Turyści, oczekujący kilkanaście godzin na lotniskach w Łodzi i Szczecinie na lot do Egiptu, zapowiadają proces o odszkodowanie - podało radio RMF FM.

W środę pechowi pasażerowie ze względu na awarię samolotu nie odlecieli w terminie. Zepsuł się transponder, czyli urządzenie, dzięki któremu maszyna widoczna jest na radarze.

Przez kilkanaście godzin, 170 turystów koczowało na lotnisku w Łodzi, oczekując na połączenie do Egiptu. Drugi przybyły samolot, przywiózł jedynie części i mechaników, którzy naprawili usterkę, dopiero po 12 godzinach.

Niestety, pasażerowie odlecieli dopiero nad ranem, ponieważ czekano pilotów śpiących w hotelu. Jednak nie wszyscy turyści odlecieli do Egiptu, gdyż wielu zrezygnowało z podróży. Część z pasażerów zapowiedziała już, iż będzie walczyć z organizatorem imprez (biurem podróży Alfa Star), o odszkodowanie.

    • Turyści będą składać reklamacje na Alfa Star 

      [2006-08-11 14:42 83.21.54.*]

      a co alfa star do popsutego samolotu????? popier... już ludzi chyba??
      Turysta.   odpowiedz »

      • Turyści będą składać reklamacje na Alfa Star 

        [2006-08-14 11:13 83.8.225.*]

        Zgadzam sie , są to rzeczy niezalezne od organizatora i nie do przewidzenia. Alfa Star z całą pewnoscią uczyniło wszystko, aby klienci wylecieli i wrócili cali i szczęśliwi. W końcu tu tez chodzi o reklamę.   odpowiedz »

    • Turyści będą składać reklamacje na Alfa Star 

      [2006-08-11 15:35 83.11.28.*]

      Pasażerowie jest to grupa ludzi która nie rozumie niebezpieczenstwa lotu niesprawnym samolotem.Każde opóżnienie lotu to jest istotna przyczyna.7 Godzin siedziałem w samolocie w Rio De Janeiro tylko dlatego że Madryt powiadomił że powstało wielkie oblodzenie pasa.Ludzie wrzeszczeli i nic nie rozumieli co robią.Oczywiście touroperator powinien wyrównać straty turystow .   odpowiedz »

    • Alfa Star to porządne biuro 

      [2006-08-16 13:54 81.210.71.*]

      Rok temu byłem w Egipcie z Alfa Star i musze przyznać że wszystko było w jak najlepszym porządku - porównując z poprzednią moją wycieczką również do Egiptu z jakimś biurem Sun&...   odpowiedz »

      • Alfa Star to porządne biuro ??? 

        [2006-08-25 13:30 83.17.81.*]

        Witam
        Jestem jedna z osob która bedzie reklamowala pobyt w Egipcie z BP Alfa Star. Arogancja i skrajna opieszalosc biura jest glownym powodem.
        Dla wszystkich ktorzy nie lecieli nieszczesnym lotem z Łodzi przez Szczecin do Hurghady dodam tylko, ze po jednym telefonie do biura Alfa Star ma dosc kontaktu z nimi, gdyz moje uwagi na temat braku informacji na lotnisku Pani skwitowala - "prosze sie tak nie goraczkowac..."
        Jednak lot to nic w porownaniu z brakiem organizacji na miejscu. Na dwa obszerne emaile z Egiptu z opisem sytuacji i z prosba o pomoc i nr tel do polskich rezydentow oraz na temat dalszych krokow biura w mojej sprawie dostalem odp - " reklamacje prosze przesylac listem poleconym"
        Rece mi opadly...
        Absolutnie nie polecam nikomu tego biura, gdyż ilość negatywnych opini na miejscu w Egipcie była druzgocaca.   odpowiedz »

        • Alfa Star to porządne biuro ??? 

          [2006-10-29 18:50 83.25.246.*]

          Ciekawa jestem efektów reklamacji bo mnie nawet biuro w Polsce zignorowało i obraziło .Ja już nigdy z tym biurem nie polecę i wszystkim odradzam   odpowiedz »

          • Alfa Star to porządne biuro ??? 

            [2007-03-01 19:48 83.27.192.*]

            państwa opinie wyrażone oględnym i taktownym sformułowaniem nigdy nie oddadza tych stanów które towarzyszą zdesperowanym i oburzonym turystom tak pięknie zachęconym a jakże okrótnie potraktowanym przez odbierające ochotę do podróżowania biuroALFA STAR.   odpowiedz »

          • Alfa Star to porządne biuro ??? 

            [2008-09-30 21:28 217.153.158.*]

            To,że biuro Alfa star tak traktuje swoich klientów to nic nowego.Sama tego doświadczyłam.Byłam z mężem i dwoma synami w Egipcie.To co zastaliśmy po przyjeździe na miejsce jest nie do opisania!To miał byc długo oczekiwany wypoczynek,a przerodził się w koszmar!Tylko dwa zdjęcia miały pokrycie z tym co zastaliśmy na miejscu(było ich ponad dziesięc)!Brud,nie miałam odwagi położyc się w hotelowej pościeli,spałam więc na swoich ręcznikach.W łazeience syf!Na potwierdzenie tego wszystkiego zrobiliśmy zdjęcia,wysłaliśmy reklamację,a co usłyszeliśmy w odpowiedzi?!Radca prawny tego biura nie doszukał się żadnych uchybień!!!Bez komentarza,nigdy więcej wyjazdu z tego biura!!!!   odpowiedz »

    • Turyści będą składać reklamacje na Alfa Star 

      [2006-08-17 13:06 212.244.179.*]

      dobrze, zgadzam sie ze z zepsutym samolotem biuro nie miało nic wspólnego, tylko ze zadem przedsawicial biura nie pojawil sie na lotnisku, i zostawil pasazerów samych sobie, nie odpowiadaly telefony, właczal sie fax, nie wiadomo bylo co sie dzieje, czy np biuro nie zbankrutowalo   odpowiedz »

      • Turyści będą składać reklamacje na Alfa Star 

        [2006-08-28 23:58 83.15.84.*]

        Wyłączanie telefonów, unikanie odpowiedzialnosci i chamskie odnoszenie się do turystów, to metody stosowane przez to biuro. Proszę mi wierzyc, doświadczyłam dokładnie tego samego. Długo jeszcze będę dochodziła do siebie po urlopie z biurem ,, Alfa Star'' . Zrobię jednak wszystko, co w mojej mocy, by nikt już nie został nabity w przysłowiową butelkę. Pora powiedziec dosc ludziom, którzy zerują na innych!   odpowiedz »

    • [usunięto] 

      [2006-08-24 23:58 213.238.95.*]

      [wypowiedź została usunięta]   odpowiedz »

      • alfa star 

        [2006-08-25 08:33 81.210.71.*]

        Droga Magdo
        Powinnaś udać się do psychologa bo widać że z Twą psychiką nie jest najlepiej.
        Czego się spodziewałaś po 3 gwiazdkowym hotelu jeszcze w Egipcie czy Turcja.
        Wszyscy wiemy że w tych krajach występują takie robale jak kalaruchy. Są też gorsze i powinnaś się cieszyć że nie pokąsały Cię właśnie one.
        Trzeba było dać od razy więcej 200 złotych i zamieszkać w 4 czy 5 gwiazdkowym hotelu, choć i wtedy miałabyś pretensje że np. kelner czy kucharz nie ma spodni "na kant" wyprasowanych.
        Nie sądzę abyś coś w sądzie wywalczyła bo raczej Sędziowie mają zdrowy rozsądek i myślą logicznie - w przeciwieństwie do Ciebie i Twego męża Damianka.
        Polecam Ci następnym razem jechać na własną rękę i wtedy możesz mieć pretensje tylko do samej siebie (pewnie ich nie będzie) lub do Pana Boga.   odpowiedz »

    • Turyści będą składać reklamacje na Alfa Star 

      [2006-08-28 23:52 83.15.84.*]

      witam! Własnie wróciłam z imprezy organizowanej przez biuro ,, Alfa Star'' do Turcji, hotel ,, Kleopatra West''. Te dwa tygodnie, które tam spędziłam zapamiętam do końca życia. Choc minęło 4 dni od mojego powrotu nie mogę dojsc do siebie.
      Brudne, śmierdzące, zarobaczałe pokoje. Posciel ubrudzona moczem. Koce pokryte kilkucentymetrową pleśnią. Klimatyzacja, która zamiast włącznika miała wcisnięty pet z papierosa. Pomieszczenie , które miało nam służyc jako łazienka wprawiło mnie w szok. Na podłodze walały się butelki, papiery. W muszli pływały odchody. W spłuczce przez 37 godz w tem. prawie 40 st. nie było kropli wody. Prysznic wylatywał , gdy tylko wzięło się go do ręki. Nie było brodzika, kabiny. Biorąc prysznic w zimnej zresztą wodzie można było zalac pokój, ponieważ woda płynęła po całej łazience. Jedzenie poprostu koszmar. Ponieważ moje okno wychodziło wprost na kuchnię to bez wahania zdecydowałam się na kupowanie jedzenia w pobliskim super markecie. Jednorazowe kubeczki i plastikowe rurki były używane wielokrotnie. Na sztuccach znajdowały się resztki jedzenia. Odrażające.....
      Nie wybaczalna jest również postawa rezydentów i pracowników biura w Polsce. Absolutnie nikt nie liczy się z turystami. Wprost przeciwnie. Pracownicy, albo odkładają słuchawki, albo traktują Cię jak smicia. Foldery pokazują piękne, wygodne pokoje. Na miejscu okazuje się, że to tylko fikcja. Ostrzegam wszystkich przed tym biurem. Drodzy Państwo, nie dajcie się zwiesc. Pora powiedziec dośc pasożytom, którzy zerują na innych!   odpowiedz »

      • Turyści będą składać reklamacje na Alfa Star 

        [2008-01-28 11:47 83.27.240.*]

        są bezkarni i cyniczni. mnie już nie nabiorą.dałem im trzy szanse.   odpowiedz »

        • Turyści będą składać reklamacje na Alfa Star 

          [2009-01-08 16:57 83.238.229.*]

          Gratuluję wytrwałości. Ja po jednym wyjedzie z tym biurem wiem, że nigdy już z ich oferty nie skorzystam.   odpowiedz »

      • Turyści będą składać reklamacje na Alfa Star 

        [2008-01-28 11:54 83.27.240.*]

        składałem reklamacje to w ramach przeprosin mają cały pakiet kolejnych niespodzianek aż klijent się odczepi dla świętego spokoju. to nie biuro.to oszuści bez dozoru.ich szef ma to w....on się z nikim nie spotyka i żyje w luxusie za nasze typowy cwaniak   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję