TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Pozytywna opinia

Data wysłania: 2006-07-23 19:52 Autor: Czytelnik IP 80.55.143.*

Najczęściej na wycieczkach jak tylko komus jakiś najdrobniejszy szczegół się nie spodoba (czasami jest to tak dalece absurdalne, jak np nie ten kolor ręczników w pokoju - autentycznie słyszałam takie narzekania) to po powrocie od razu piszą parostronicowe reklamacje do biura podróży. Jeśli zaś wszystko jest w porządku i uczestnik jest zadowolony to poprostu wraca do domu i na tym koniec. I dlatego chciałam podziękować biurze Itaka, że juz od ładnych paru lat organizuje wyjazdy, z których zawsze wracam zadowolona. Oczywiście zdarzyło mi się czekać na samolot, ale czy jest to wina biura podróży ? Czy lepiej poczekać trochę na inny samolot czy lecieć uszkodzonym ? Czy naprawdę nie jest wszystko jedno czy w pokoju są czerwone, niebieskie czy zielone ręczniki ? Czy warto marnować urlop na narzekanie, marudzenie i wysuwanie absurdalnych zarzutów ?

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję