Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Forum grupa: Biura turystyczne
Pozytywna opiniaData wysłania: 2006-07-23 19:52 Autor: Czytelnik IP 80.55.143.*Najczęściej na wycieczkach jak tylko komus jakiś najdrobniejszy szczegół się nie spodoba (czasami jest to tak dalece absurdalne, jak np nie ten kolor ręczników w pokoju - autentycznie słyszałam takie narzekania) to po powrocie od razu piszą parostronicowe reklamacje do biura podróży. Jeśli zaś wszystko jest w porządku i uczestnik jest zadowolony to poprostu wraca do domu i na tym koniec. I dlatego chciałam podziękować biurze Itaka, że juz od ładnych paru lat organizuje wyjazdy, z których zawsze wracam zadowolona. Oczywiście zdarzyło mi się czekać na samolot, ale czy jest to wina biura podróży ? Czy lepiej poczekać trochę na inny samolot czy lecieć uszkodzonym ? Czy naprawdę nie jest wszystko jedno czy w pokoju są czerwone, niebieskie czy zielone ręczniki ? Czy warto marnować urlop na narzekanie, marudzenie i wysuwanie absurdalnych zarzutów ?
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyWawel - atrakcja turystyczna za droga dla Polaków?
Sylwester w góralskiej chałupie hitem
Pasażerowie British Airways czują się obrażeni - wg ankiety Skyscanner
Gotowość polskich lotnisk na mistrzostwa w 2012 roku
Lwowianie mają kłopoty z uzyskaniem polskiej wizy
Przymusowe urlopy po wycieczce do Meksyku
Jesienna odsłona w lokalach hotelu Le Meridien Bristol
Rainbow Tours: przedsprzedaż oferty letniej zwiększyła liczbę klientów o 169%
70 rodzajów pizzy, m.in. wenecka z makaronem i murzyńska z sosem czekoladowym
Bitwa o turystów w Rzymie - doszło do rękoczynów
Strajk pilotów Lufthansy po świętach
Chopinowskie noce i dnie w Mercure Warszawa Fryderyk Chopin
McDonald's: nowa kampania we Francji
Targi dla hotelarzy i restauratorów
Najlepsze hotele dla biznesmenów wg "Forbesa"
Co najmniej 9 osób zginęło w katastrofie kolejowej w Turcji
Rzeczywiste ceny biletów lotniczych w reklamach już w czerwcu?
Druga edycja festiwalu "Święto Herbaty"
W gminie Gniewino trwają przygotowania Euro 2012