TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Niemiecki McFlight nie przyjmuje rezerwacji od agentów

Konsolidator biletów lotniczych w Niemczech McFlight Flugvermittlung GmbH w Aschaffenburg, posiadający oddziały także w Warszawie i Wrocławiu, poinformował, iż z dniem 15.08.2007 stracił licencję IATA i od 16.08.2007 nie przyjmuje rezerwacji od agentów. Spółka zaprzestała również wystawiania biletów lotniczych we własnym imieniu, a asortyment ofert na stronie internetowej McFlight.de jest mocno zredukowany.


Niemiecki magazyn dla profesjonalistów branży turystycznej FVW podał, iż według informacji sądu grodzkiego w Aschaffenburgu, przedsiębiorstwo złożyło podanie o otwarcie postępowania upadłościowego. Tak zwane standardowe postępowanie zostanie automatycznie rozpoczęte w momencie, gdy McFlight nie będzie w stanie wyrównać rachunków wobec własnego systemu rozliczeniowego IATA zwanego BSP.

Trudno natomiast określić, czy problemy niemieckiego McFlight mogą sprowadzić kłopoty na firmy współpracujące ze spółką. Na razie Lufthansa podała, iż dotychczas wystawione przez McFlight bilety nie stracą ważności. Inne linie lotnicze sprawdzają jednak sytuacje prawną. Może okazać się, iż pojedyncze bilety zostały wystawione bez pokrycia kosztów.

McFlight działa na rynku niemieckim od ponad 20 lat. Ma istotną pozycję na rynku biletów lotniczych w Niemczech.

Obecnie niemieckie media podają, iż kłopoty ma tylko ta część spółki która zajmuje się współpracą z biurami podróży. Pozostała część przedsiębiorstwa funkcjonuje dalej niezależnie od postępowania upadłościowego. Filia McFlight-Ost GmbH oraz organizator wycieczek LMX Touristik w Leipzig nie są zagrożone.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
McFlight Flugvermittlung GmbH Aschaffenburg kłopoty finansowe brak licencji utrata licencji IATA sprzedaż biletów lotniczych FVW konsolidator biletów lotniczych mc flight bilety hurra z


Komentarze:

    • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

      [2007-08-21 13:09 83.19.122.*]

      Autor tego tekstu jest bardzo źle poinformowany, ponieważ McFlight GmbH nie posiada i nigdy nie posiadał oddziałów w Polsce. Ciekawe kto jest sponsorem tego tekstu? Brak kompetenencji i zdrowego rozsądku, szkoda, że w Polsce nie karze się za rozpowszechnianie fałszywych informacji tj. tzw. nieuczciwą konkurencję. Autor i jego sponsorzy powinni się porządnie puknąć w czoło najlepiej młotkiem dla lepszego efektu.   odpowiedz »

      • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

        [2007-08-21 13:20 83.15.87.*]

        Consolidator hurra to chyba oczywiste łotry zamówiły reklamę pod ten pożal się boże tekścik....   odpowiedz »

        • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

          [2007-08-21 14:39 83.3.98.*]

          1). Firma Hurra posiada swoją reklamę na stronach tur-info od około 2 miesięcy. Czyli nie została ona umieszczona specjalnie po banktuctwie McFlight. A nawet jeśli ... to co w tym złego ??? Konkurencja nie śpi !!!

          2). Firma McFlight posiadała w Polsce dwa oddziały we Wrocławiu i Warszawie.

          Proponuję osobom wypowiadającym się na forum o doinformowanie się przed wypisywaniem czegokolwiek.   odpowiedz »

          • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

            [2007-08-22 12:39 83.15.87.*]

            Hurra spamuje wszystkich agentów mcflighta i TO jest niepodważalny FAKT   odpowiedz »

          • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

            [2007-08-22 13:39 83.14.189.*]

            Reklama to jeszcze nie wszystko! Trzeba mieć naprawdę konkurencyjną ofertę dla swoich klientów czy agentów - a nie zamydlać oczy ładnymi słówkami, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością to raz.
            A dwa - spamują? niech spamują - to tylko świadczy o tej firmie..Niestety-o braku profesjonalizmu oraz frustracji, że takiej ilości agentów i klientów, takich obrotów, takich wyników nie osiągną nigdy!!!   odpowiedz »

        • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

          [2007-08-21 17:05 87.105.165.*]

          Jesteś chyba oczywistym ignorantem pisząc takie bzdury! Pożal się boże są niektóre wypowiedzi tutaj umieszczane, widać "znajomości" polskiego rynku turystycznego.   odpowiedz »

          • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

            [2007-08-21 18:02 195.136.71.*]

            A Ty tak znasz rynek turystyczny?
            Pracujesz od lat x??..Czy może przez przypadek pracując wcześniej jako kelner albo akwizytor trafiłeś/łaś do "branży"?
            Najpierw poznaj zasady i powiązania a dopiero potem pisz,że ktoś jest ignorantem!   odpowiedz »

      • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

        [2007-08-21 14:29 83.14.24.*]

        Do czytelnika: cit "ponieważ McFlight GmbH nie posiada i nigdy nie posiadał oddziałów w Polsce. "
        cit ze strony mc-flight FAKTY o McFLIGHT:
        "Nazwa: w Niemczech: McFLIGHT FLUGVERMITTLUNG GmbH w Polsce: McFLIGHT Centrum Biletow Lotniczych Sp.zo.o
        Siedziba glowna: 63739 Aschaffenburg, Elisenstra�e 13 "
        No to w koncu jak ? Oddzial ? Kopia ? Brak blizniak ? Nie dziwie sie zdezorientowaniu ...
        Gall
        ps. Nie ma podanej siedziby glownej wiec wyglada to jak oddzial   odpowiedz »

      • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

        [2007-08-21 14:38 213.158.196.*]

        McFlight dziala w Polsce to ich strona w necie www.mcflight.pl/ nie rozumiem wwiec co autor tego komentarza mial na mysli.   odpowiedz »

        • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

          [2007-08-21 14:49 83.14.24.*]

          Prosze przeczytac uwaznie (albo uzyc mlotka jak sugeruje "czytelnik"), bo chodzilo o to czy McFlight w Polsce jest oddzialem niemieckiego czy nie. "Czytelnik" napisal ze nie... ale ze strony raczej wynika ze jest, bo adres centrali: cit" Siedziba glowna: 63739 Aschaffenburg, Elisenstra�e 13", a adresu centrali w Polsce nie ma. Wiec jasno wynika z powyzszego ze jest oddzialem. A jesli nie jest, to dlaczego informacje na stronie sa podawane w sposob nie jasny, sugerujacy ze jest ? Jesli McFlight w Polsce nie jest oddzialem to dlaczego pojawia sie tam sie tam po pierwsze haslo - Nazwa w niemczech: po drugie adres do centrali w Niemczech ?   odpowiedz »

      • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

        [2007-08-21 14:39 80.50.75.*]

        Informacja ze strony polskiej:

        -------
        Nazwa: w Niemczech: McFLIGHT FLUGVERMITTLUNG GmbH w Polsce: McFLIGHT Centrum Biletow Lotniczych Sp.zo.o
        Siedziba glowna: 63739 Aschaffenburg, Elisenstra�e 13
        Rok zalozenia w Niemczech: 1987
        zalozyciele: Ralf Brockmoeller (50 %), Klaus Wissel (50 %)
        Dyrektor d/s sprzedazy: Karl Gladeck
        Oddzialy w Polsce: Warszawa, Wroclaw
        Liczba pracownikow: ponad 90
        Przedsiebiorstwa czlonkowskie: IATA, DRV, ASR, Arbeitsgemeinschaft KARIBIK
        Specjalizacje: bilety lotnicze, oferty turystyczne, oferty LAST MINUTE etc.
        Systemy rezerwacyjne: SABRE, START/AMADEUS, GALILEO
        Liczba zadowolonych klientow (w roku 2003): ok. 185.000

        McFliGHT W POLSCE:

        WROCLAW Ul. Kazimierza Wielkiego 77/1A 50-077 Wroclaw Call Center: tel. 0 801 011 076

        WARSZAWA Al. Jana Pawla II 15 (ILMET), 00-825 Warszawa Call Center: (022) 48 19 630 - 33 Faks: (022) 48 19 635
        -------   odpowiedz »

      • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

        [2007-08-21 16:59 87.105.165.*]

        ale bzdury....doczytaj lepiej na www.mcflight.pl zakładka /Partnerzy McFlight/ a potem jeszcze raz napisz co wiesz, OK?   odpowiedz »

      • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

        [2007-08-21 17:03 87.105.165.*]

        Oczywiście że autor tego wątku pisze bzdury....
        Tak czy siak, wiedząc że McFlight w Niemczech upadł po straceniu licencji IATA nie mam zamiaru pójść po bilety ani do Wrocławskiego ani do Warszawskiego oddziału, kto wie czy bilety wystawiane aktulanie w MCF mają wogóle jakiekolwiek pokrycie i nie dojdzie do komplikacji....

        Znajomi (jako biuro podróży) korzystają od niedawna z usług HURRA i są bardzo zadowoleni....   odpowiedz »

        • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

          [2007-08-21 17:38 195.136.71.*]

          Do czasu..
          A czy te dobrze poinformowane źródła wiedzą,że taka wspaniała HURRA nie jest taka czysta?
          Np jest związana (zarząd, kapitał, pracownicy) z WESCO, które przejęła schedę po upadłym (a dokładnie mówiąc w stanie upadłości) wielkim CAMPUSIE?
          I to nie chodzi o te dobre rzeczy, a np.o pracowników, część zarządu itd.- co w konsekwencji i niedługo może spowodować następny news dnia pt."HURRA straciła IATA "   odpowiedz »

          • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

            [2007-08-22 12:42 83.15.87.*]

            Hurra to wyjątkowy przykład nieuczciwej konkurencji..   odpowiedz »

            • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

              [2007-08-22 13:41 83.14.189.*]

              I nie tylko.....   odpowiedz »

            • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

              [2007-08-23 17:10 83.30.203.*]

              Wspolpracowalam do maja z McFlight Polska i bylam przekonana, ze jest to oddzial niemieckiego McFlight. Teraz bilety, na szczescie, wystawia dla mnie Hurra i dobrze na tym wyszlam. Wyobrazacie sobie te stresy, czy pasazerowie, ktorym wykupilam bilety w MCFlight Polska /niewazne czy wystawione w Niemczech/ na pewno poleca, bo moze jednak biuro nie zaplacilo linii?
              I nie chodzi tylko o wyloty z Polski.
              A tak przy okazji czy McFlight Polska ma IATA?
              Bo Campus, ktory podobno jest w upadlosci widnieje na stronie czlonkow Zrzeszenia Agentow IATA w Polsce.   odpowiedz »

              • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                [2007-08-23 17:52 195.136.71.*]

                Campus nie ma IATA już od pół roku.
                Widocznie przeoczenie zrzeszenia.
                McFlight w Polsce nie ma IATA i nigdy nie miał..od powstania.I dlatego zagrożenie,że upadnie jest nikłe.Dlatego też jest tak konkurencyjny i niezależny od jakiegokolwiek biura, które posiada IATA (i które w każdej chwili może ten certyfikat stracić).

                Generalnie jeśli biuro IATA pada - wtedy może być problem np.ze zwrotem biletu bądź zmianą (bo to biuro IATA padając nie płaci liniom-jak w przypadku Campusa) Ale też prawdą jest, że właścicielem biletu jest linia lotnicza a nie biuro wystawiające.Więc zazwyczaj linia stara się pomóc klientowi.To tak ogólnie.

                Jeśli ktoś woli swoim klientom kupować bilety drożej..albo niewiele zarabiać - proszę bardzo.Wybór klienta.
                Moim zdaniem obawy są nieuzasadnione a sprawa mocno i niepotrzebnie rozdmuchana.Widać ktoś ma w tym cel.....   odpowiedz »

                • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                  [2007-08-23 19:34 83.30.203.*]

                  Teraz,gdy wiem, ze Mc Flight w Polsce nie ma IATA jeszcze bardziej bede obawiala sie wspolpracy z nimi. Skad gwarancja ze biuro XYZ, w Warszawie, ktore wystawia dla MCFlighta nie zbankrutuje i ja wtedy jako partner McFlight Polska, a nie XYZ odczuje dotkliwie tego skutki.
                  Juz teraz odetchnelam z ulga, ze przez okres 2 miesiecy nie wystawialam zadnych biletow przez McFlight.
                  I na czym ma polegac ta konkurencyjnosc McFlight w stosunku do innych biur? Na tym, ze nie ma IATA i dlatego nie upadnie? Wolne zarty.
                  Posiadanie IATA jest czynnikiem zwiekszajacym ogromnie wiarygodnosc firmy, ktora zajmuje sie sprzedaza biletow lotniczych, bo trzeba spelniac ostre przepisy finansowe
                  Nie mozna "w kazdej chwili stracic certyfikatu IATA", no chyba, ze przez 3 miesiace nie placi sie BSP, czyli oszukuje sie i kradnie.
                  Pozdrawiam Nina   odpowiedz »

                  • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                    [2007-08-23 20:30 195.136.71.*]

                    No nie jest tak.
                    IATA można stracić w każdej chwili...czyli bardzo szybciutko.Wystarczy nie zapłacić na czas 2x (czyli w ekstremalnym przypadku-w ciągu pół miesiąca). A można też stracić za zupełnie inne rzeczy-i to w ciągu 1 dnia.
                    Ostre przepisy finansowe?? Są sprawdzane raz do roku a to nie gwarantuje,że firma jest wypłacalna i starczy im pieniędzy na zapłacenie wszystkich płatności do BSP, gdyż poziom płatności zależy od sprzedaży.

                    Posiadanie IATA nie chroni od upadku. To umowny certyfikat.
                    A niestety posiadanie go (certyfikatu) mocno naraża na takie niebezpieczeństwo.Wystarczy mały poślizg w obracaniu należnościami albo nieumiejętne zarządzanie cashflow- i już po..
                    Nie..to nie wolne żarty.Nie ma sensu przekonywać kogoś, kto się zacietrzewia w swoim uporze. A konkurencyjność może polegać choćby na niższych cenach. Czy to nie wystarczający powód by chłodno oceniać fakty i wybierać takiego dostawcę biletów, który ma narzędzia i potrafi znaleźć bilet o kilkadziesiąt czy kilkaset złotych tańszy??

                    A skąd pewność,że biuro posiadające IATA nie straci licencji??
                    Jaka jest różnica? A no taka,że jak biuro IATA traci licencję-bankrutuje i nie ma żadnych szans na dochodzenie swoich należności u nich (bo biuro to nie ma środków bieżących-bo nie ma mówiąc skrótem produkcji)
                    A jeśli IATA traci biuro XYZ wystawiające dla McFlight'a - McFlight nie bankrutuje bo bilety zamawia u innego dostawcy.U niego-jako non-IATA produkcja trwa dalej.
                    Proste nie???   odpowiedz »

                    • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                      [2007-08-23 22:02 83.30.203.*]

                      Drogi kolego,
                      to, ze oientujez sie w tematyce biletow to pewne. To, ze nie placac 2 razy do BSP (dla wiekszych graczy termin sie wydluza) naleznosci za bilety jest sie pozbawionym IATA nie jest "szybciutko i w kazdej chwili. "
                      i nie jest blahym przewinieniem.
                      Posiadanie IATA naraza na upadlosc? Dlaczego? Dlatego, ze nie mozna "nieumiejetnie zarzadzac przeplywem pieniadza"? Nieumiejetne zarzadzanie przeplywem pieniadza zawsze doprowadza do upadku, a licencja IATA zmusza do dyscypliny finansowej. Nie kazde biuro podrozy moze byc IATA, ale kazde biuro moze sie nazwac Centrum
                      Biletow Lotniczych, nie miec IATA i byc posrednikiem. Bardzo zaskoczyla mnie wiadomosc, ze MCFlight Polska nie ma IATA. Czy nie uwazasz, ze moze lepiej i bezpieczniej dla nas agentow byloby kupowac bezposrednio w biurze XYZ wystawiajacym dla McFlighta bilety?
                      Osobiscie wole zaplacic np w AMTA, ktore jest w IATA 20 zl za wystawienie biletu i miec pewnosc, ze w razie wymiany zrobia to od reki, niz "zarobic" 20 zl wiecej i miec duzo problemow w dochodzeniu kto ma zrobic wymiane albo kto ma wystawic bilet (jak to jest w przypadku McFlight Polska).
                      To, ze MCFlight Polska "ma narzędzia i potrafi znaleźć bilet o kilkadziesiąt czy kilkaset złotych tańszy" nie przekonuje mnie. Sama mam system i potrafie znalezc najtansze polaczenie.
                      Jako non-IATA interesuje mnie biuro IATA, ktore bedzie wystawialo dla mnie bilety i bedzie wiarygodne. Pozdrawiam Nina   odpowiedz »

                      • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                        [2007-08-23 23:40 195.136.71.*]

                        Hahaha,..
                        Orientuję się troszkę większym zakresie niż tylko bilety ;-))..niestety nie będę Cię tu uświadamiać..bo i nie pora i nie miejsce..a wiedzę zdobywa się latami (więc tak po prostu jej nie oddam bylekomu;-) )
                        Ale zdradzę sekrecik..może kiedyś wspomnisz moje słowa..może nawet niebawem...
                        AMTA, która baaardzo kiepsko prosperuje (ale jeszcze ma IATA) właśnie dla McFlight drukuje bilety ;-))
                        Tylko Ty masz inną cenę....
                        Zaskoczona???
                        "Dla większych graczy termin się wydłuża" - a znasz chociaż troszkę zasady akredytacji agentów IATA w Polsce?
                        Nie ma czegoś takiego jak inne zasady dla większych graczy- na szczęście wszystkich obowiązują te same zasady.Przynajmniej w Polsce.
                        Owszem-można ewentualnie częściej płacić do IATA...ale rzadziej?
                        A może telefon na Szpitalną i wszystkie watpliwości zostaną rozwiane?
                        Brak zapłaty to nie błache przewinienie-i nie moje słowa. Proszę mi uwierzyć,że dzieje się bardzo szybciutko a zdarzyć sie może w każdej chwili (wystarczy,ze pieniążki nie wejdą w odpowiedniej sesji do banku BSP i...nie ma przebacz).
                        Jak pokazuje historia - posiadanie IATA nie chroni, przed upadkiem oraz zazwyczaj właśnie nieumiejętność planowania bądź zarządzanie środkami do tego właśnie prowadzi.
                        A IATA nie ma nic wspólnego z dyscypliną finansową.
                        Proponuję naprawdę przejrzeć wszelkie obligatoryjne dla IATA-ówców dokumenty i zapytać w dziale ksiegowym jak ma się to do dyscypliny finansowej w firmie na codzień.

                        Tak-zgadzam się - nie każdy ma IATA a większość może być pośrednikiem. Trzeba umieć dostrzec różnice....plusy....minusy....określić swoje priorytety..i wybrać-IATA czy non-IATA.

                        No widzisz-nie wiedziałaś..i nie niepokoiło Cię to,że McFlight nie ma IATA.Przecież wywiązywał się ze swoich zobowiązań,prawda?
                        To jest właśnie śmieszne..jedna historyjka..mocno podrasowana..a już taaakie podejrzenia, domysły, brak zaufania..
                        Wybór dostawcy biletów-każdy sam wybiera..jeden zapłaci więcej i nie da się przekonać do innego rozwiązania...a drugi będzie poszukiwać lepszego..może tańszego czy profesjonalniejszego..Kwestia gustu i wyboru.
                        Każda współpraca jest chyba poprzedzona jakąś umową, prawda?...więc nie ma problemu z dochodzeniem kto ma się zająć sprawą..
                        Nie podważam kompetencji w szukaniu najtańszego połączenia...ale jak było gdzieś wcześniej...praktyka, praktyka...
                        Super znajomość systemu to jedno..a znajomość "złożenia połączeń" w nietypowy sposób-to drugie...I czasem naprawdę da się taniej niż znajdziemy w systemie ;-)
                        A co do tej wiarygodności..hmmmm...
                        Pozdrawiam   odpowiedz »

                        • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                          [2007-08-24 00:53 83.30.203.*]

                          Drogi kolego,
                          ciesze sie, ze podzieliles sie, ze mna swoja wiedza.
                          Wczoraj powiedziano mi, ze dla McFlight Polska wystawia bilety biuro WBTZ(?) z Warszawy. Nie sprawdzalam jeszcze tej informacji bezposrednio u MCFlight Polska w Warszawie. Ty twierdzisz, ze to AMTA. Byc moze pracujesz wlasnie w McFlight Polska.
                          Dziekuje za cenne informacje.
                          Mialam umowe z AMTA i znam pania Joanne, ktora obecnie pracuje w McFlight, potem mialam umowe z McFlight, a obecnie mam umowe z Hurra i zakupuje bilety po tej samej cenie co McFlight od AMTY:))
                          Tak nawiasem mowiac AMTE podalam jako przyklad rownie dobrze mogl to byc Orbis pobierajacy 25 zeta, no i trafilam.
                          Jezeli AMTA kiepsko prosperuje to moze zdradzisz u kogo nastepnego w kolejce McFlight Polska, albo moze juz tylko Centrum Biletow Lotniczych bedzie wystawial bilety? Czy jest zabezpieczony na wypadek upadlosci AMTY?
                          Widzisz kolego, jakos automatycznie zalozylam, ze MCFlight Polska ma IATA. Zaniepokoilo mnie , ze maja tylko 1 wykwalifikowanego kasjera lotniczego w Warszawie, ale jako ze interesowaly mnie taryfy i wyloty spoza Polski, konsolidator niemiecki MCFlight uwiarygodnial ich. Teraz juz nie. Nie wiem, czy Mc Flight wywiazywal sie ze zobowiazan. Na szczescie ostatnie bilety wystawilam przez nich, a raczej przez AMTE:)) w czerwcu. Klienci wylecieli 31 JUL, wierze, ze 15 wrzesnia wroca, bo na szczescie wylot byl z Polski. Ale w miedzyczasie wystawilam przez Hurra 30 biletow na wylot 9 wrzesnia Lahore-Paryz-Lahore. Bilety te byly wystawione w Niemczech. Rozumiesz chyba teraz moja ulge?
                          Gdybym sie wczesniej nie zabezpieczyla i nie podpisala umowy z Hurra nie moglabym do 9 wrzesnia spac spokojnie, bo wowczas te bilety bylyby wystawiane przez McFlight w Niemczech!
                          Dziwie sie, ze informacje o cofnieciu IATA McFlightowi w Niemczech uwazasz za blaha historyjke. Dla mnie jest to duze ostrzezenie. Zadzwonilam dzisiaj do Hurra i zapytalam sie czy maja IATA. Uzyskalam pozytywna odpowiedz. Nie sprawdzilam tego jeszcze w BSP na Szpitalnej.
                          Pozdrawiam Nina   odpowiedz »

                          • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                            [2007-08-24 01:51 195.136.71.*]

                            Droga Koleżanko,
                            za chwilę będzie to tylko nasza strona hihi;-))
                            Z tego co wiem jak działają non-IATA (ale nie koniecznie McFlight)- nie muszą mieć tylko jednego dostawcy/wystawcy..i to cały szkopuł;-)..a raczej ratunek;))
                            Nie..nie pracuję w McFlight...więc nie bronię bo to moja firma..
                            No to nie rozumiem..skoro Koleżanka tak dobrze zna AMTę..a nic nie wie o jej kondycji??....choć w branży już od dawna mówi się o tym....

                            A w innych biurach z którymi współpracujesz są tak wykwalifikowani kasjerzy?Hmmm...
                            A te bilety Lahore-Paryż-Lahore wystawione były w Niemczech przez oddział HURRA??;-)
                            Cofnięcie IATA w Niemczech firmie McFlight nie uważam za blachostkę ale..czy słyszała Koleżanka aby jakikolwiek pasażer posiadający bilet z upadłego McFlight w Niemczech - miał jakikolwiek problem?
                            Wątpię..
                            A na Szpitalnej nie ma BSP - chyba koleżanka od niedawna w branży turystycznej...więc nie dziwię się ogarniającej koleżankę panice po tych kilku zdaniach przeczytanych na tur info
                            Pozdrawiam   odpowiedz »

                          • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                            [2007-08-24 01:52 195.136.71.*]

                            Droga Koleżanko,
                            za chwilę będzie to tylko nasza strona hihi;-))
                            Z tego co wiem jak działają non-IATA (ale nie koniecznie McFlight)- nie muszą mieć tylko jednego dostawcy/wystawcy..i to cały szkopuł;-)..a raczej ratunek;))
                            Nie..nie pracuję w McFlight...więc nie bronię bo to moja firma..
                            No to nie rozumiem..skoro Koleżanka tak dobrze zna AMTę..a nic nie wie o jej kondycji??....choć w branży już od dawna mówi się o tym....

                            A w innych biurach z którymi współpracujesz są tak wykwalifikowani kasjerzy?Hmmm...
                            A te bilety Lahore-Paryż-Lahore wystawione były w Niemczech przez oddział HURRA??;-)
                            Cofnięcie IATA w Niemczech firmie McFlight nie uważam za blachostkę ale..czy słyszała Koleżanka aby jakikolwiek pasażer posiadający bilet z upadłego McFlight w Niemczech - miał jakikolwiek problem?
                            Wątpię..
                            A na Szpitalnej nie ma BSP - chyba koleżanka od niedawna w branży turystycznej...więc nie dziwię się ogarniającej koleżankę panice po tych kilku zdaniach przeczytanych na tur info
                            Pozdrawiam   odpowiedz »

                            • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                              [2007-08-24 02:27 83.30.203.*]

                              Drogi Kolego,
                              po pierwsze proponuje, aby przejsc na gg albo na e-mail, bo z niecierpliwoscia oczekuje informacji od doswiadczonego czlowieka i ciesze sie, ze kolega odpowiedzial mimo tak poznej pory. Jako, ze z niewiedzy kolega bardzo sie myli co do mojej osoby, wolalabym przeniesc nasza dyskusje poza forum. Moj e-mail:atctravel@wp.pl, gg 9214176. Pozdrawiam Nina
                              PS w branzy zaczelam pracowac w 1994 roku, a kolega?
                              PS nie napisalam, ze dobrze znam AMTE, pracowalam z nimi przez 4 miesiace w ubieglym roku. Bardziej powiedzialabym, ze lepiej znam ludzi z MCFlight Polska i jezeli prawda jest to, ze wystawiaja bilety w AMTA, o ktorym kolega glosi, ze maja duze klopoty, tym bardziej trudno mi zaufac McFlightowi Polska.   odpowiedz »

                  • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

                    [2008-02-21 16:58 83.6.179.*]

                    O czym wy mówicie właściciele jednego i drugiego biura to te same osoby , wkrótce albo juz jest ich nowe biuro, co do solidności ?????   odpowiedz »

        • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

          [2007-08-22 15:06 83.19.122.*]

          Kinda i Kasia przestańcie się wygłupiać ha ha ha   odpowiedz »

      • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

        [2007-08-23 13:38 80.53.79.*]

        Kłamstwo ma krótkie nogi. Łatwo jest wyjąć ze strony o powiązaniach z firmą w Niemczech. Jednak np oferta Last Minute z Niemiec jest firmowana przez Travel Service Online z Niemiec i tego nie da się zaprzeczyć. Nie wierzę, że McFlight potrafi samodzielnie przetrwać na rynku. Nigdy nie będzie miał takich cen jak była centrala w Niemczech i bazując tylko na cenach z rynku polskiego nie są w niczym konkurencyjni niż każde biuro Iata w Polsce.   odpowiedz »

        • McFlight GmbH stracił licencję IATA 

          [2007-08-23 17:40 195.136.71.*]

          No właśnie,kłamstwo szybko wyjdzie...pytanie tylko czyje kłamstwo
          To proszę poczekać na efekty..i zobaczymy czy utrata licencji McFlight Flugvermittlung GmbH będzie miała wpływ na przetrwanie McFlight Centrum Biletów Lotniczych Sp.z o.o.
          A na czym będzie bazować - to sprawa firmy..ale nadal będzie konkurencyjna w stosunku do biura IATA w Polsce..
          Trzeba się trochę orientować w różnicach, i to tak widocznych.
          Czas pokaże kto miał rację   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję