TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Dystrybutor marki Dilmah otwiera w Polsce sieć herbaciarni T-bar

Na polski rynek gastronomiczny wchodzi sieć herbaciarni T-bar. Pierwsza herbaciarnia w Polsce zostanie otwarta jeszcze w tym roku w Warszawie.


Właścicielem t-baru będzie spółka Gourmet Foods, importer i dystrybutor marki Dilmah. - Jeśli koncept spodoba się klientom, przystąpimy do uruchomienia kolejnych lokali. W przyszłości chcielibyśmy zbudować sieć herbaciarni w kraju - tłumaczy Paweł Dudziak, koordynator komunikacji w Gourmet Foods.

Jeżeli koncepcja się powiedzie to sieć t-bar będzie pierwszą siecią barów herbacianych, podobnych do polskich kawiarni - twierdzą eksperci branży. Będzie w nich można napić się herbaty, coś zjeść i poczytać. Obecnie w Polsce działają jedynie niezależne pijalnie herbaty albo sieci, takie jak Czas na herbatę, które specjalizują się przede wszystkim w sprzedaży herbaty na wynos.

T-bary firmy Gourmet Foods mają być alternatywą dla bardzo już popularnych w Polsce coffee barów, których rynek ocenia się na 1,5 mld zł.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
T-bar Gourmet Foods pierwsza sieć herbaciarni w Polsce herbaciarnia herbaciarnie kawiarnie w Warszawie coffee barów bar Paweł Dudziak Dilmah picie herbaty


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję