TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Dystrybutor marki Dilmah otwiera w Polsce sieć herbaciarni T-bar

2009-10-27

Na polski rynek gastronomiczny wchodzi sieć herbaciarni T-bar. Pierwsza herbaciarnia w Polsce zostanie otwarta jeszcze w tym roku w Warszawie.

r e k l a m a


Właścicielem t-baru będzie spółka Gourmet Foods, importer i dystrybutor marki Dilmah. - Jeśli koncept spodoba się klientom, przystąpimy do uruchomienia kolejnych lokali. W przyszłości chcielibyśmy zbudować sieć herbaciarni w kraju - tłumaczy Paweł Dudziak, koordynator komunikacji w Gourmet Foods.

Jeżeli koncepcja się powiedzie to sieć t-bar będzie pierwszą siecią barów herbacianych, podobnych do polskich kawiarni - twierdzą eksperci branży. Będzie w nich można napić się herbaty, coś zjeść i poczytać. Obecnie w Polsce działają jedynie niezależne pijalnie herbaty albo sieci, takie jak Czas na herbatę, które specjalizują się przede wszystkim w sprzedaży herbaty na wynos.

T-bary firmy Gourmet Foods mają być alternatywą dla bardzo już popularnych w Polsce coffee barów, których rynek ocenia się na 1,5 mld zł.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
T-bar Gourmet Foods pierwsza sieć herbaciarni w Polsce herbaciarnia herbaciarnie kawiarnie w Warszawie coffee barów bar Paweł Dudziak Dilmah picie herbaty


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję