Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


1 mln euro na promocje Karkonoszy
Najwyższe pasmo Sudetów nareszcie będzie mocno promowane za granicą.
Gigantyczne pieniądze na akcje promocyjne dadzą władze województwa oraz Unia Europejska. Dzięki nim Śnieżka, Łabski Szczyt, schronisko Samotnia, Karpacz i Szklarska Poręba oraz inne atrakcje Karkonoszy trafią do różnych miast europejskich, na folderach i kalendarzach. Przygotowana zostanie również wystawa fotograficzna, która będzie promować Karkonosze w stolicach Europy. Dalsze plany promocji Karkonoszy nie są znane.
Na razie samorządowcy spodziewają się otrzymania na promocje kwoty około miliona euro. Z pieniędzy tych będzie można skorzystać już za kilka miesięcy. Radni Szklarskiej Poręby zapewniają, iż większość tej kwoty zostanie przeznaczona właśnie na promocję Karkonoszy w całej Europie.
To z pewnością bardzo dobra wiadomość dla ludzi, którzy żyją z turystyki. Pieniędzy na profesjonalną i międzynarodową promocję polskich gór i podgórskich kurortów brakowało od zawsze, a Karkonosze oferuje turystom wiele atrakcji i powinny być szczególnie promowane.
Już sama solidna reklama w obcych językach może sprawić, że Karkonosze będą licznie odwiedzano przez gości z Francji i Włoch, gdyż region jeleniogórski jest tam praktycznie nieznany.
Do tej pory środków finansowych nie starczało nawet na wykonanie wysokonakładowych folderów reklamowych w obcych językach, nie mówiąc już o wspólnej i silnej promocji na międzynarodowych imprezach targowych. Ze względu na brak środków finansowych nie była prowadzona również szeroko zakrojona polityka informacyjna.
Teraz, dzięki środkom z województw i Unii Karkonosze mają szanse zainwestować w turystykę i stać się często odwiedzanym przez turystów regionem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Hotelarze i restauratorzy - uwaga na czeki!
Bez kanapek z Białorusi do Polski!
Bydgoszcz: IT i kawiarnia w zabytkowym tramwaju
Agencja Mienia Wojskowego przekazała samorządowi 25 hektarów lotniska w Pyrzowicach
Związkowcy Alitalii dostali ultimatum od konsorcjum włoskich przedsiębiorców
Kraków - kulturalną stolicą i gospodarczym smokiem?
Port Lotniczy w Balicach: zimowy rozkład lotów już gotowy
Kłopoty Alitalii: przewoźnik nie jest w stanie spłacić długów
Województwo małopolskie zaprezentuje się w Discovery
Będzie rozbudowa lotniska w Gryźlinach
Nowe przepisy dla kierowców zawodowych
Amadeus Cars korzysta z e-Voucherów
Plan ratunkowy Alitalii zaskarżony przez Ryanaira
Zakopane: nie ma miejsc w najdroższych hotelach
Śmieci mogą zatrzymać rozbudowę gliwickiego lotniska
Serwis pogodowy dla Niemców w Polsce
Otwarcie Tatra Chalet w Zakopanem
Z Goleniowa do Oslo, Dublina i Edynburga
Piąty turnus wielkanocny w Licheniu
Chorwacja cena domków letniskowych