TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Grupa Kościuszko Polskie Jadło zamierza wejść na giełdę

Grupa Kościuszko Polskie Jadło zamierza w 2007 roku wejść na Giełdę Papierów Wartościowych. Firma planuje uzyskać z rynku około 20 mln zł na rozwój, między innymi własną sieć restauracji sektora premium oraz nową koncepcję fast-food Ready&Go pit-stop bar.


Jan Kościuszko, prezes oraz właściciel spółki zaznaczył, że prospekt spółki powinien trafić do Komisji Nadzoru Finansowego na początku listopada.

Obecnie spółka przekształcana jest ze spółki jawnej w spółkę akcyjną. Jan Kościuszko poinformował, że obecnie wartość spółki szacowana jest na około 110 mln zł. Na 2007 rok firma planuje około 3,8 mln zł zysku przy 3,5 mln zł w 2006 roku. Prezes zaznaczył - To prognoza ostrożna.

Pieniądze pozyskane ze sprzedaży akcji mają być przeznaczone na rozwój własnych sieci restauracji sektora premium, nowego konceptu fast-food Ready&Go pit-stop bar oraz rozszerzenie działalności wytwórczo-handlowej prowadzonej pod marką Polskie Jadło.

Grupa Kościuszko w kwietniu ubiegłego roku odsprzedała spółce Sfinks Polska SA sieć sześciu restauracji razem z marką Chłopskie Jadło za 27 mln złotych. Firma planuje, że do czerwca bieżącego roku jej potencjał gastronomiczny zostanie odbudowany z nadwyżką.

Na początku czerwca tego roku, Grupa ma mieć w sumie dziesięć obiektów gastronomicznych - pięć punktów Ready&Go oraz pięć restauracji z sektora premium.

Obecnie na rynku działają trzy restauracje premium pod markami Polskie Jadło, Kuchnia Polska i Ościenne oraz Łowcy Smaków. Natomiast kolejne dwie zostaną uruchomione w czerwcu 2007 roku.

Grupa Kościuszko Polskie Jadło poinformowała w komunikacie - Dodatkowo otwarte zostały już dwa pit-stop bary Ready&Go, a następne dwa czynne będą od pierwszego czerwca br. Ponad to przygotowany i wdrożony zostanie także projekt pilotażowy z Ready&Go typu mobile.

Pod marką Polskie Jadło, Grupa sprzedaje również wyroby gotowe, które produkowane są na zlecenie firmy według ściśle ustalonych receptur i z nadzorem procesu technologicznego. Produkty dostępne są w hipermarketów na terenie całego kraju.

W 2007 roku Grupa Kościuszko Polskie Jadło planuje skoncentrować się na zagospodarowaniu lokalizacji w Krakowie.

Natomiast w 2008 roku, już po zakończeniu inwestycji krakowskich, ma nastąpić rozwój ogólnopolskiej sieci premium pod marką Polskie Jadło na poziomie 4-6 placówek rocznie.

Najbardziej liczną część Grupy stanowić mają punkty Ready&Go pit-stop bar. Docelowo ma być 80 placówek.

Kościuszko wyznał - Działamy również w tak zwanym sektorze "uruchomień" polegającym na organizacji i odsprzedaży gotowych i funkcjonujących restauracji, bądź sieci i tę część biznesu także chcemy mocno rozwinąć.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Grupa Kościuszko Polskie Jadło sieć restauracji restauracja Giełda Papierów Wartościowych Jan Kościuszko Ready&Go pit-stop bar fast-food Sfinks premium debiut giełda akcje jadlo kraków ready go kosciuszko w na




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję